Mura do zagona z lastno blagovno znamko
Mörec v nekaj letih načrtuje četrtinsko proizvodnjo pod lastno blagovno znamko
17. februar 2011 ob 19:38
Murska Sobota - MMC RTV SLO
S prvim januarjem je vodenje Mure prevzel Milan Mörec. Takoj je poskrbel za nakup EHM-ja, Murine hčerinske družbe v prisilni poravnavi, ki pa je lastnica blagovne znamke. S tem je dal vedeti, da Mura ne bo le šivalnica za velike družbe.
Komentarji
Slavko Šebjan
To so oni zamudili pred dobrimi 10 leti, ko so namesto vlaganja v lastno blagovno znamko in marketing raje kupovali neke nepremičnine na hrvaškem itd...
Problem je pa potem nastal, da iz dodelavnih poslov niso zaslužili dovolj. Sam dvomim, da bodo glede na mizerno stopnjo "dobička" danes v modernem svetu sposobni razviti optimalno tržno nišo in razvoj blagovne znamke (to je dandanes dolgotrajen proces, ki ga ne moreš doseči iz dneva na dan, po drugi strani pa zahteva precejšenj denarni vložek, ki ga pa po mojem nimajo...)
Smiley-SS se strinjam. Blagovno znamko bi morali načrtovati, takrat, ko so delali 95% lom-poslov. Če bi takrat začeli z blagovno znamko, bi mogoče dandanes bili ob boku največjim blagovnim znamkam.
Mörec v nekaj letih načrtuje četrtinsko proizvodnjo pod lastno blagovno znamko
17. februar 2011 ob 19:38
Murska Sobota - MMC RTV SLO
S prvim januarjem je vodenje Mure prevzel Milan Mörec. Takoj je poskrbel za nakup EHM-ja, Murine hčerinske družbe v prisilni poravnavi, ki pa je lastnica blagovne znamke. S tem je dal vedeti, da Mura ne bo le šivalnica za velike družbe.