Zimske pnevmatike .Obnovljene ali nove?

|

Približuje se datum ko bomo po zakonu o varnosti v cestnem prometu morali na prevozna sredstva  namestiti zimske pnevmatike, me pa zanima nekaj drugega, je res da je z vidika ekologije namestitev obnovljenih zimskih pnevmatik prav tako dobra rešitev kot kupnja dražjih gum z zaščitno znamko proizvajalca.Ali je varnost in zaupanje v obnovljene  pnevmatike premajhna čeprav je to ekološko bolj sprejemljiva varijanta.?Sam se nisem nikoli odločil za nakup obnovljenih prav zaradi premalo zaupanja v kvaliteto in varnost take gume.Kaj menite vi?

Komentarji

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
CAPTCHA
čriček

Približuje se datum ko bomo po zakonu o varnosti v cestnem prometu morali na prevozna sredstva  namestiti zimske pnevmatike, me pa zanima nekaj drugega, je res da je z vidika ekologije namestitev obnovljenih zimskih pnevmatik prav tako dobra rešitev kot kupnja dražjih gum z zaščitno znamko proizvajalca.Ali je varnost in zaupanje v obnovljene  pnevmatike premajhna čeprav je to ekološko bolj sprejemljiva varijanta.?Sam se nisem nikoli odločil za nakup obnovljenih prav zaradi premalo zaupanja v kvaliteto in varnost take gume.Kaj menite vi?

marko89 klosar

jebeš ekologijo, raje si denen nove  gume kere so ziher, raje je živen kak pa nekša jebena rastlina. sicer pa če si lejvi z avtojon na snejgi ti ne pomagajo niti ene gume.
sicer pa itak ene gume zdržijo 2,3 sezone, odvisno kelko se voziš po zimi.

Profile picture for user spidi55 R L

Odvisno kelko se voziš pozijmi in de se voziš pa s kakšin avtojon. Či se ne voziš dosta in nej po avtocesti in avto nižjega razreda keri je navadno tüdi lažji so obnovljene v redi. Za težji in dražji avto in hitrejša vožnja po avtocesti pa bi ges vzeu samo nouve. Zaenkrat še nejsan meu obnovljene tak ka je tou samo moje mnenje.

Joško Joras

Pri takšoj stvari kak so gumiji se nesme nikdar šparate!!! Seglij so ti gumije edijni stik z asfalton!
Kda ti srna ali boug ne daj dejte skoče pred auto te si brodiš ka je segli boukše dati tiste 50 evrojof več pa ka maš poštene gumije kak pa ka maš spotrejte branik ali pa boug ne daj dejte na vejste!

5450

Inok san to napako naredo, pa nikdar več. Obnovljene gume so vredi za policaje, pa če se po sujon pelaš. Kak pa pride mokra cesta (bože nedaj sneg, te bokše ka se z biciklinon pelaš) si pa mrzel...

droptovič

tak je! pa nikak nači.
pri gumijaj nej šparati, celou če seksaš in neščeš-nešče, ka zanosi 
najboukše firme:
Contempo
Control
Durex
EXS
GaySafe
Mates
Moods
MoreAmore
My Size
Night Light
Pasante
Protex
PWD
Safex
Sagami
tak ka slovenske glij nejso priporočljive , niti obnovljene.

Bojan Peček

Meni se zdi opcija ka kupiš 1 leto stare za recimo 40% originalne cene dobra.
Dobiš se s človekon, pogledneš gume, preveriš račun in to je to.
Tudi starejše znajo biti še kul.

Ka nešče ka se vozi s 15 let starin puntojon npr. pač nede kupuvo gume za 200€.
Boukše kak ka se vozi s starimi je te ka kupi dobra ohranjene rabljene.

čriček

T tudi v realnosti , je i izgleda tak  ka vozniki starejših vozili vozijo z slabšimi gumami, ali so tej starejšega datuma ali pa cenovno ugodnejše  naprimer  obnovljene, če tak malo včasih vržem pogled po boljših in novejših avtomobilih opazim da imajo v večini nameščene boljše  pnevmatike ki jih tudi razni testi pnevmatik oz. razne te institucije priporočajo.Tudi sam sam se odločo za nakup novih pnevmatik in sicer Dunlop ,ker je pri meni vseeno varnost na prvem mestu, nikoli pa se nisem odločil za nakup Savine pnevmatike ali kakšne obnovljene, tudi z Fuldinimi sem bil delno zadovoljen , čeprav sem se komaj izognil trčenju, so precej slabe na rahlo drseči oz zaledeneli površini.Seveda v dolgoletni vožnji raznih  tipov avtomobilov  ko še v avtomobilih ni bilo nameščene elektronike ki bi nadzorovala zdrs avtomobila, sem bil zelo zadovoljen z pnevmatikami TRIGER, takrat Jugoslovanskega porekla katerih nekaj časa ni bilo na tržišču, zanimivo da sedaj so prisotne in imajo dobre  vozne lastnosti, boljše kot Savine, toliko z moje strani.

gipsy gipsy

Cave, kaj bi preveril na računu? Starost gume? To se preveri na gumi sami.
Sicer pa obnovljene gume kupit je ena velika neumnost. Vprašajte vulkanizerji, vam bodo lepo razložili zakaj.
čriček, ti pa prosim ne nakladaj o teh tvojih kvazi gumah. Malo preveč kilometrov naredim z avtom, da mi bo nekdo prodal foro, da so Tigar gume kvalitetne. Ja, Tigar, Triger ne obstajajo. Tigar so za eno sezono, ker naslednjo so že trde in so kot plastika. Te Tigar so za samo za kakega starega Fergusona. ;)
Razmišljati, da se na star avto ne dajejo kvalitetne gume je samo do takrat, dokler se prvič ne odpelješ v jarek.
Sploh pa ni res, da so najcenejše gume tudi najslabše ali obratno.

čriček

gipsy@--Gume TIGAR - nove generacije, so razen v Sloveniji, po drugih državah zelo dobro prodajane, to ni več tisti stari TIGAR iz časov Jugoslavije, Michelin je btisti ki vodi tovarno v Nišu , če ti to kaj pove, sicer pa poglej testiranje ene od gum oz. rezultate Franscoskega kluba  ,tako kot pri nas AMZS .

Martina Horvat

Tukaj so imeli en prispevek na to temo: http://sobotainfo.com/novice/ogled/10608/?s=s

Jaz se strinjam s tistimi, ki pravite, da je nesmiselno varčevati pri nakupu gum, ker menim, da je lastna varnost vredna veliko več kot tistih 60 ali 80 evrov kolikor jih prišparamo, če kupimo poceni gume.

gipsy gipsy

To, da je firmo prevzel Michelin pa mi o sami gumi čisto nič ne pove. Sem imel na avtu že pnevmatike višjega cenovnega ranga Good Year, v testih označene kot zelo dobre. Sem jih kupil in so bile katastrofalne. Kasneje mi je potegnilo zakaj, ker so bile narejene v Sloveniji v kranjski Savi. Sedaj imam Good Year UG7 in so odlične, narejene v Franciji.

čriček, pa delaj se ti norca iz koga drugega. Ta tvoja slika ni iz nobenega resnega testa, ampak je slika iz te strani ( www.einsehen.de/reifentestcom/cgi-bin/autotest.pl ) in je ocena nekoga. Isto kot če se jaz registriram in dam samo zvezdice.
Maš pa tu test ( www.testberichte.de/preisvergleich/level4_auto_bild_87954.html ) iz nemškega Autobilda, kjer so te iste prnevmatike označili kot nepriporočljive.

gocila

ZA SEBOF MAN TAN NEKJE 900.000KM,IN KUPUJEM SAMO GUME MICHELIN,ker znjimi prevozim 70,000km, in imajo najmanjšo obrabo,pa za to trditef dam roko v ogenj,....
sem pa pred leti imel na športnem avtomubilu znamko ventus-cenen letne gume in sem v 15cm snegu prišel z goričkega v soboto,malo bolj počasi je šlo ampak glaven je voznik ,pa pol guma,...

gipsy gipsy

Trditi, da je samo Michelin dober je tudi bole tak tak. Lehko maš eno gumo določenega modela, ki je odlična, ampak se ta isti model v drugi dimenziji ne obnese tako dobro. Tu pri naši hiši imamo z Michelin dobre izkušnje.
Prideš skoraj z vsako pnevmatiko kamor hočeš, sam gre za to, da v kritični situaciji guma ne zataji. Če se "žlajfaš" 20 km/h je res skoraj vseeno kaj kupiš, vendar ni v tem štos, sej to ti je jasno verjetno.

gipsy gipsy

Trditi, da je samo Michelin dober je tudi bole tak tak. Lehko maš eno gumo določenega modela, ki je odlična, ampak se ta isti model v drugi dimenziji ne obnese tako dobro. Tu pri naši hiši imamo z Michelin dobre izkušnje.
Prideš skoraj z vsako pnevmatiko kamor hočeš, sam gre za to, da v kritični situaciji guma ne zataji. Če se "žlajfaš" 20 km/h je res skoraj vseeno kaj kupiš, vendar ni v tem štos, sej to ti je jasno verjetno.

gocila

Aja pa še nekaj, zimska guma mora imeti debelino vsaj 60-70, ker je prožnost zraka do 3x večja, in mehkejša,pa nesmeš nikole nasedate prodajalcam-ker njim je cilj prodate gume na katerih največ zaslužijo,...

Profile picture for user BB Branko Boldižar

Žmeten avto + hitra vožnja = original, manjši avto + nezahtevna vožnja(lokalno) = mirne duše lahko obnovljena guma !
Dejstvo je ka na ledi je fajn če je guma mehka, v globok snegi je lepše če je trda, na suhon asfalti + večja hitrost še trša da se ne pregreva preveč...
Z druge strani pa mamo Runflat gume kere so prazne! trše od kakše čunga lunga normalno pumpane gume ;)
Enostavno: kupi tisto gumo s kerof se boš boukše počuto in lepo umirjeno vozo :)

gipsy gipsy

Hehe, zakaj pa manjši avto ne potrebuje kvalitetne pnevmatike pa je že narodno izročilo, ki pa ga nihče ne zna pojasniti.
Verjetno izvira iz tega, da je manjši avto veliko cenejši in je kao brezveze na njega montirat kvalitetne in ponavadi dražje pnevmatike. Neumnost...

dupont

bb je dobro razložo vse skup. ges bi še samo poudaro to. v praksi so nalijani gumiji lejko enakovredni novin. težko pa se pride do dobrih. kak primer lejko poven ka se na šlepere dejvle večinoma nalijane pa nega nikših problemov. ne bi pa zel gum nalijanih v sloveniji ali na madžarskon za osebni avto. poleg naše hale v avstriji je en privatnik ka jih dela in jih povulkanizejra cejle. nema samo rethread postopka ampak ti napravi iz gume ka ščejš. upoštejve tudi izvorne zmesi tak ak ti nede šou zimske gume delat iz ene prastare letne. praf tak obstajajo določeni pogoji kere gume so še za obnavlati pa kere nej.
največkrat se pri cenenih predelovalcih dogaja, ka idejo nalejvat gume kere so v osnovi preveč dotrajane ali pa po konstrukciji že same po sebi preslabe.
za lažji spanec je za avto še vseeno boukše kupiti gume iz serijske proizvodnje. nove ali stare. dokeč so profil stena pa žice ok se nemaš kaj sekejrati. če je kakša napaka v tkanji se tou lejko zgodi pri novi, stari ali nalijani gumi.

v smeri varnosti je kvaliteta ali vsaj nekšo varnostno zagotovilo pomembno. picajzel de še na telige dal dobre gumije. po svoje je tak praf. boj dosleden v življenji.

NOVE,NOVE in še enkrat NOVE gume!!!Boljš avto prodat,kot pa da se z rabljenimi al pa obnovljenimi gumami voziš.Jaz sem včasih testiral različne znamke gum,pri obnovljenih gumah,pa mi verjemi da sem vesel,da sem sploh še živ,ker ko sem na testni stezi z 187 km/h zabremzal,moram sem zabremzat ker oprijetosti nisem imel in še hotel sem sprobat ABS................ooooooo......pol veš no koment,še felne sem uničil in na travi pristal,sprednja leva in zadnja desna strgani,prednja desna počena.Edino zadnja leva je cela ostala.Očitno od kvalitete obnove.A hvala bogu da avto ni bil moj. :D:D:D
Drugače pa če misliš na varčevanje z gumami?Newem al na 2 let obnavljat gume,al pa na 4 leta kupit.primer če na leto nardiš 20 000 km (10000 km z letnimi in 10000 km z zimskimi.No jaz ko sem se vozil MS-LJ skor vsak dan sem jih menjava na 2 leti,pametna vožnja in pravilna obremenitev gum,pa najbolj pomembna je pritisk v pnevmatikah ko sem gume menjaval mi je vulkanizer rekel,da so gume še za kako sezono vredu,pa ko sem rekel,kolk km sem naredil pa so rekli da pametno vozim.
Kupi nove,če imaš denar za avto imaš denar za vzdrževanje,če želiš varčevat,raje prodaj avto,ker avto je največji strošek v našem življenju.Z stanovanjem nimaš tolk stroškov,kot pa z avtomobilom.. :D:D:D:D

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
CAPTCHA

Lokalno

Vse v Lokalno

Šport

Vse v Šport

Kronika

Vse v Kronika

Politika

Gospodarstvo

Slovenija

Scena

Svet

Vse v Svet

Kultura

Vse v Kultura

Forum

Vse teme

Malice

Vsi ponudniki

Mali oglasi

Vsi oglasi