Katastrofalno obnašanje natakaric v Pomaranči

|

 Ne vem, ali imam samo jaz (in moja družba) takšno smolo, ampak zadnje časa opažam, da se natakarice v Pomaranči v MS obnašajo katastrofično! "Kaj boš pil" namesto Dober dan, izvolite. Kje najdeš kaj takega? Da o počasnosti in slabi volji sploh ne govorim. Jaz ne vem ali lastnik nikoli ne preveri koga imajo zaposlenega? Škoda lokala na super lokaciji, da izgublja goste na ta račun. 
 

Komentarji

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
CAPTCHA
nikki

 Ne vem, ali imam samo jaz (in moja družba) takšno smolo, ampak zadnje časa opažam, da se natakarice v Pomaranči v MS obnašajo katastrofično! "Kaj boš pil" namesto Dober dan, izvolite. Kje najdeš kaj takega? Da o počasnosti in slabi volji sploh ne govorim. Jaz ne vem ali lastnik nikoli ne preveri koga imajo zaposlenega? Škoda lokala na super lokaciji, da izgublja goste na ta račun. 
 

vvv

v novi pomaranči? če ja, san ges tudi opazo to..

Dani Smej

Zadnje čase te ni boug nigdi več ne pozdravi, da o besedah "prosim, izvolite, hvala" niti ne govorimo... taka tema je že enkrat bila odprta in je naša ugotovitev bila preprosto ta, da je vsak študent/ka lahko dandanes natakar brez vsakega znanja itd...

uncvut

eh, tu je vse vcepleno proti hitrosti se meni zdi ...

Profile picture for user TheOne TheOne

 Smiley-SS - ne posplošuj prosim na vse študente, ker temu ni vedno tako - to so moje izkušnje. In če smo že pri tem, nekateri redno zaposleni so še hujši - sem imela izkušnje z njimi. 

Drugače pa sama še nisem imela neprijetnih izkušenj s kelnarji/kelnarcami v Pomaranči. Edino počakati je bilo treba. 

Dani Smej

TheOne saj ni rečeno, da se svetle izjeme ne najdejo, ker tudi sam poznam nekaj izvrstnih natakarc in natakarjev (sicer prvih je več), ki delajo preko študenta in so odlični. A vseeno jaz bi recimo uvedel kakšne obvezne "šnelkurse", ker vseeno eni so mutavi 100/uro... Je pa tudi res, da kdaj naletiš na nekoga, ki prvič dela v tem oz. se še uvaja in potem itaq takšnemu ne moreš zamerit, če kaj zaj*be.
Sicer za pomarančo nevem povedat kako je... Nazadnje sem tam gledal kaj tekme SP in tedaj je razumljivo bilo, da si moral malce počakati, predno si bil postrežen...
V končni fazi pa če koga tak moti obnašanje je moj predlog ta, da ko dobi račun oz. prej lepo pove tej osebi kaj jo je zmotilo in stvar rešena. Če pa nimaš teh jajc, da bi to povedal, potem se pa nimaš kaj bunit.

jmarko Kolarič

 Smiley, tou si pa dobro napijsau.....:)
Nikki, resno se obnašajo kak v štali, pa čakati tüdi moreš cejlo večnost na en p******* sok.....grrrr

JB TITO

Ko nekdo začne neko temo kot je ta bi bilo lepo, da napiše o kateri pomaranči piše.
Sicer pa je to relavantna stvar, ko se meni o taki zadevi, saj ne moreš pisati v množini ker vse natakarce sigurno niso take oz. se tako ne obnašajo. Res je, da osebno takega obnašanja ne podpiram zato je pa lepo da se taki osebi takoj pove v obraz, da to pač ni sprejemljivo.

nikki

 Mislila sem "staro" Pomarančo, v "novi" še nisem bila. Kje sploh je?
Vse natakarice niso enake, to je res, edina prijazna je tista z dolgimi blond lasmi, vse ostale pa bi morale prebrati kakšno poglavje bontona.

vvv

Nova je v novem nakupovalnem centru na Noršinski. V stari pomaranči, pa še nikole nejsan doživo nič slabega s strani kelnarov.. al pa kelnarc.. navsezadnje pa tudi mi mamo gda slabe dneve.. tak ka, po mojen pač naključje.. je pa dejstvo, ka je tudi od strank odvisno, kak se što obnaša.

Dani Smej

Ista stvar kot pri ženskah... kda ji eno noč recimo kje zunaj teži 100 moških in prideš ti lih kot 101 in ji mogoče ne želiš težiti, ampak jo želiš z dobrimi besedami ogovoriti, pa te s prve pošle v 3 krasne ... Isto je v tem poslu valda kak kelnar... Sicer res bi moral biti prijazen do vsake stranke, samo vsi smo človeški in vsi mamo po mojem slab dan (no če se ti omenjena zadeva ponavlja, te ti pa dam čista praf, ka se buniš oz. moje priporočilo je, ka se njej zbuniš, pa de za naslednjič znala ge ga sere :)

jaz in ti

ja bi se tudi jaz pridružil tej debati,ne dolgo tega sem še zelo rad šel v pomarančo,ker mi je bilo tam vse všeč,tudi natakarice..pa ne vizualno,da ne bo pomote,(čeprav so ble lušne),tako,včasih sem šel sam in sem jih opazoval in takrat sta delali dve črnolasi punci,ki sta bili kaj se postrežbe tiče,prijazni,vljudni,hitri in nasmejani,dobro sta delali v timu..res sem šel rad ker sem se počutil domače.sedaj pa ne dela nobena več in so več ali manj res samo študenti,pa se je vse sesulo,tudi v šank če se ozreš ni več tako kot je bilo...več o tem pa ne bom..Lp... sicer pa ima M.Sobota ogromno lokalov s čudovito teraso in prijazno postrežbo!

Ivica Glavak

kakšna pomaranđa brezveze
tu pa tan viden kakšno kelnarco ka fajn miga
ostalo SUCKS

Markic Kris

ge znan rešitev za tvoj problem; nejdeš več v pomarančo in se ne boš živcejrala.....ne ven problema gli s ten ne rejšiš ka pošinfaš postrežbo. Ampak v ton smo najbokši lidgej kda što drujgi kaj slaboga napravi te se nan odvali kamen z srca kda ga spošinflemo

Mujciika

...jah..tak je...ge san delala v pomaranče...pa delan zdaj v ljubljane..tude prejk študenta seveda...pa moren povedate..ka so gostje tude drugačne..razlika je prevsem ta ka v Lj tak ne komplicejrajo...pa nejso zatežene ...in seveda ne maute jih če počakajo 2 minute več...taka...mislen ka san povedala vse...prosen ka se ne obremenjujete s tem..kak van v keron kafijče v ms postrežejo..ker jih nega telko..ka bi vsakome sobočance nagodile...znan..že parkrat so bilej takše in ovakše teme na forume..ale zanima me zakoj se nikoli ne pritaužijo starejši lidgej....hmmm....pa ne dajo naprimer na murske val..zakoj njeme je kelnarca prinesla tak kesno pijačo...pa zakoj je pravla zdravo..nej pa dober den...:))...

nikki

 Tudi sama sem delala kot natakarica, in ne malo časa, zato mi strežba in bonton nista tuja. Prav tako se še nisem uspela neprimerno (?) obnašati, ko pride do mene nezadovoljna s celim svetom natakarica v pomaranči in vpraša: zdravo, kaj boš? 
Če so natakarice v pomaranči nezadovoljne, to naj ne stresajo na goste, to je vse, kar sem želela sporočiti. Mislim, da je bolje povedati, kot molčati. Vsak dober lastnik bi se strinjal. 

Profile picture for user čevapčič na ražnje Chevapcic Himself

.. pri meni pa ponavadi kelnarce povejo v stile, gda prijden v kakšno gostilno in sicer, citiram .. ˇˇ

.. " .. izvoli, čevapčič, ka boš? menej? .. mijslen piu pa tau? ha ha .. ah, čevapčič, spremljan te jes na sobotainfo .. no .. mhm  .. ha ha .. no, ka si že pravo, ka boš piu? san se malo zmedla .. oprosti no .. "

manhunter05

 nikki, če je kelnarca nezadovolna z delom ali s plačo, de tau prenesla na gosta.
na tebi je ka se pritožiš ali požreš. prejk sobotainfo se nede nika rešilo.

dupont

čevap, či baba pravi "jes" ji je pri meni že odklenkalo.

mickyy

drugo kak razočaranja v pomaranči nemreš čakati, ker postrežba je resno obupna...

Dimo

No tej temi se pač moram pridružit, čeprav bo to prvič v življenju. Ja, res je, obnašanje na nuli. Bila prvič in zadnjič.
S kolegico sva bili zmenjeni tamkaj na pijači, in zgodilo se je tole:
Zavijanje z očmi, nepospravljena miza, skodelice počene in okrušene, čakanje in nejevolja zaradi želje po vodi (mimogrede - marsikje je to normalno zraven kave) in drobiža, ki ga nimaš, več kot preveč kelnarjev na kupu - mislim, da so bili vsaj trije. Kelnarca je bila sicer zelo simpatična (od daleč), ampak ob tem obnašanju mi je še danes žal, da ji nisem kakšne napela. Odločila sem se samo, da tja ne grem nikoli več.

Tadeja Ferbežar

To je čista v redu, ka se odpre tudi takšna tema. Včasih trbej kaj tak napraviti in javno skritizejrati, ka se stvari (npr. zdaj v Pomaranči) spravijo v red. Ker če se ti pritožiš tan kelnarci, de sigurno isto zavila z očmi in te poslala nekam, kda je več ne vidiš in ne čuješ... rešilo se pa ne bo nič.

Martina Horvat

Kar se postrežbe tiče sta obe pomaranči obupni. To da ima kelnar napumpano telo in oprijeto majčko je sicer lepo za pogledat, ampak če mu manjka osnov bontona, ki bi ga kot kelnar moral imeti v izobilju, enostavno ni za to delo. Jaz v mestu raje stopim kam drugam na kavo, recimo v pilarja, pa sem vsaj postrežena tako kot se spodobi.
Kelnar bi se moral zavedat, da je on tam zaradi mene in ne jaz zaradi njega.

čriček

Ko imaš vsega preveč,samo nekaj premalo ......

čriček

V vsakem lokalu je ne vidnem mestu, če ne, pa prosite naj vam jo dajo v pogled, knjiga pohval in pritožb , jo je kdo izmed vas kdaj uporabil ter zapisal svoje opažanje v njo ,?

JB TITO

Vsi ki toliko grajate postrežbo oz. obnašanje natakarjev in natakaric v Pomaranči me zanima, če se vem res dogajajo samo slabe izkušnje in nobene dobre v tem lokalu oz. lokaloma kot eni omenjajo. Kajti  nekako ne morem verjeti, da bi bili vsi zaposleni tako malomarni oz. bi bilo boljše, da poimensko imenujete tiste s katerimi niste zadovoljni saj v nasprotnem primeru delate veliko škodo tistim zaposlenim kateri se res trudijo biti profesionalni (so tudi taki v Pomaranči).
Drugače pa ni lokala v M. Soboti kjer bi bili vsi gosti zadovoljni, zato pa imamo izbiro in gremo tja kjer se dobro počutimo.

Martina Horvat

Dober glas seže v deveto vas, slab pa še dlje.

Jasno, da imamo tudi pozitivne izkušnje, ampak to je itak samo po sebi umevno, da moraš v lokalu imeti pozitivne izkušnje. Konec koncev se to od njih pričakuje!

Martina Horvat

Prehitro oddala sporočilo. Slabih izkušenj se pa v lokalu ne pričakuje, od tod torej razočaranje. Namen pisanja tukaj ni blatenje gostilne, ki ima sicer najboljšo kavo v tem delu mesta in odličen sladoled ter sladice Namen je zbuditi lastnike ter jim dati signal, da nekaj ni v redu in da je potrebno nekaj storiti preden se ljudje začnejo obračati.

Andrej Horvat

Pomali do županske volitve pa te nekoga drugoga izvolite! to je precej dobra rešitev za moje pojme...

pisker

Či že delimo mnenja pa izkušnje. V "stari" pomaranči še nejsan mejla slabe izkušnje za razliko od "nove". Inauk san bila tan, pa verjetno vel nemo šla. Ka me je što kaj pito je itak trajalo 10 minut, s ten ka je nej bila pretirana gužva, dobro tau ej še najmenje. Pijačo san čakala nauvih 15 minut. Ka nemo o ton, ka san dvakrat prosila za račun pa gda je štrtič mimo šla me je pitala či lejko skasejra. Paulek toga se je obnašala tudi nej gli primerno. Medten ka san tan sidejla, san vidla tudi en par, ka sta isto čakala cejlo večnost na naročilo, pa gda san ge plačuvala sta še vedno nej daubila (s ten ka sta vmejs že opozorila ka sta pred 10 minutami že naraučila) in sta se  enostavno zdignila pa odišla. Gda sen poravnala račun sen diklini tudi pravla ka je verjetno enj gli rojena za tej poklic, pa sne za nagrado dobila še zavijanje z očmi v stile "ka pa odiš tu či ti nej trbej?!?!?!". No, izkušnja pač..

I OWN YOUR MOM

Takše fore lejko samo ženske opazijo ... to se navezuje na 1.post, dale se mi pa sploj ne zdi vrejdno šteti. Krneki ...

čriček

"ka pa odiš tu či ti nej trbej?!?!?!". No, izkušnja pač..--Točno tak bi se vsak sam mogo pri vstopi ali iztopi iz lokala vprašati , in si vbiti v glavo,tu sam bil prvič in zadnjil, so še drugi lokali .

niina. Škerlak

saki ma kda pa kda slabe izkušnje, ge san zadnječ tudi naletela na neprijetne stvari.. bilo je v nedelo, okrog 4. ure, stara pomaranča, terasa totalno puna, delala je pa samo ena.. za naročilo san čakala več kak 15 min, polek sta sidela še ena gospa pa gospod starejših let in se je ženska zdignila, ker je eniva dva postregla pred njima čeglij sta kesnej prišla.. mož jo je sicer te pomejro, ali bilo je vidno ka je nej bila zadovoljna.. ne razmen zakoj te še ene ali enoga ne dajo cuj za kakše 3-4 ure, če znajo ka so lidje v nedelo doma pa idejo vo na kakšo pijačo? verjetno jin je škoda pejnez, ne zavedajo pa se ka dejansko s ten gibijo stranke..
+ zadnjič v novi pomaranči mi je cuj k kavi prineso toplo vodou, san šla not prosit za led, pa mi je dečko kar fajn led zel z rokami pa dal v kupico.. saj san nej haklava pa picajzlasta, ampak takše stvari se pred strankami rejsan ne delajo..

Tyra

 Postrežba v soboti v pomaranči je rejsan obupna. Enouk so me eno vro nej postregli, zato san stanola gor pa odišla. Drgauč pa san babi 3x pravla ka plačn, pa je li nej bilo, te pa san šla not, pa je gejla puding na velko. Mislen halo? Neman nika proti pudingon ali kaj...samo to neje obnašanje. Poleg toga, ge si že vido, ka ideš v gostilno mimo pulta (konkretno tan gor po stubaj) pa te model na poti gor pita ka boš piu. Katastrofa. Pa to nej samo do nas študentov ka se tak obnašajo, tude so "odrasleh". Ka nemo pravla ka san enouk z mamo bila, pa se nama je kelnar obregno, kda sve ga nej razmile ka je ščeu ka njemi iz rokej zemeve pijačo, namesto ka bi san na mizo dau.

Vesna Dolšak

Samo 1x sem bila v tem lokalu, ker pač nisem s tistega konca. Ni mi blo preveč simpatično. Vse nekam preveč naduto, folk se je sam sebi dopadel, kelnar je bil luštkan, ampak ko polž se je premikal, pa trajalo je, da sem dobila pijačo in pol križi z računom preden ga je pritrosil. Blo je pa to lani se mi zdi. Me ne vleče kaj posebno v ta lokal, se najde kak bolj prijeten tudi tam okoli.

Nika Varga


- v Soboti je Pomaranča eden redkih lokalov ka laufa pa ma ok ambient, pa je tudi v najbokšon deli varaša
- poleg pomaranče nemaš baš kama iti, ov GRILL je itak užas ciganija, pajdo pa neje za kavo pa tej fore, ov unisex je bukta - doj zavrtivo pa sigdar prazno ... 
- Pomaranča ma na videz ok kelnarce, ali so pa pač malo pozablivi.... pa malo jih je muka, kda jijh gnjavite z naročili pa računi pa takšne finte ... 
- dokler se nede što bokši pojavo, te pač odili ta. kda de pa kaj konkurenčnoga, pa do se na hitro zresnili, vači doj zaprejo

jozefa Katančič

Ge san večkrat tedensko v Pomaranči,pa moren povedati,ka je postrežba solidna.Deklici sta prijazni tudi tisti dečko.Sem pa doživela pred kratkim eno nenavadno prigodo.Priden s kolegico se sedeve pri prvi mizi,pa pride natakar pa pravi,ka je ta miza rezervirana,pa ka se naj presedeve.Te sve rejsan opazile na mizi listek- rezervirano.Lepo sva stanoli pa šle k drugoj mizi.Ali meni nej dalo mera pa,da je prišo ta gospodič do naj san ga pitala,če od zdaj naprej trbej rezervacije.Pa je pravo,ka nej pa san ga pitala za koga je pa te tista miza rezervirana?Za nas kelnare je bil odgovor.Te mi je pa folgalo pa san pravla hvala lepa pa sve odišle v drugi lokal.Po glavi se mi je sledi motalo sefele...Ali si natakarji lejko med delovnim časom rezervirajo mizo,goste pa presedajo???

george

Fsi vi ka šinflete,ste šalabajzeri.
Rek pravi: sto ljudi,sto čudi.
Ka ščete,ka vas boužajo,pa se van smijejo pol vöre ?!
Če pa vas že kaj mouti, enostavno več nejte v to dotično gostilno-enostavno kak pasulj (afne afnaste? !!!

Jana Bohar

In zakoj bi biu človik tiu, če ga neka moute???
S ten, ka se je začalo o ton gučate na forume, se stvari lejko samo zboukšajo! Ges kak delodajalec bi ziher malo čekejrala kelnare :) Mislen, ka za slabo obnašanje kelnarov ali koga koli drugoga, ka dela v storitveni dejavnosti nega opravičila! Če pač neje za tou delo, naj ga ne dela.
Pa močno dvomim, ka osebe, ka so zgoraj pisale, ščejo, ka jih nešče vlači po rokaj pa se jin klanja - ali nekši normalen odnos si pa sakši zasluži. Sicer pa je izogibanje doloučeni oštariji itak najboukša možna rešitev - do se že zamislili, kda jin več nihče nede odo ta.
In en nasvet za drugič - zahtevajte šefa :)

Profile picture for user buldog Drago Balajc

george, ti si verjetno tam kelnar. Sam v dotičen lokal ne zahajam, zato imam samo dve načelni pripombi. Vsak ima pravico, da zapiše, pove svoje mnenje in drugič, ni rešitev v tem, da greš naslednjič v drugi lokal, ker ti imaš že prvič pravico, da si v določenem lokalu kulturno postrežen, ker si ti tam gost in pričakuješ določeno kvalitetno uslugo za svoj denar. Da drugič ne boš šel tja, pa je tako jasno.

gipsy gipsy

Glej, če ti postrežba ni po volji se lahko komu pritožiš al napišeš v knjigo pritožb, se bo že šef odločil kako in kaj. Pač ne greš več tja in konec debate. Meni se kaj podobnega še ni zgodilo v pomaranči....

Sicer pa je ta tema odprta s strani konkurence verjetno. Očitno gre nekomu v nos, da ima pomaranča pač najboljšo kavo v MS. :)

george

Čüješ, "buldog",či san ge kelnar je PAPEŽ musliman.
Glede mnenja je pa tak-maš praf ka vsaki piše ka si misli,pa čigli je tak butasta kak ta !

Vesna Dolšak

In ti temu praviš solidna postrežba, mala? To je nikakva postrežba, ki si je en resen in na nivoju lokal ne bi smel dovoliti.

jozek horvat

....hahaha.... ta z rezervirano mizo je zmagala.... najbole srečni bi kelnari valda bili, ka ne bi nikoga bilau pa bi samo sami sebi stregli....te pa na zdravje....hahahah

KKKKK JJJJJJJ

Tocno tak.. ce se komu ne dopade tam pa naj gre drugam. Ne vem kaj se pajtlate.

Martina Horvat

gipsy ne vem zakaj bi morala tema, v kateri se nekoga kritizira, vedno biti odprta s strani konkurence? Bolj verjetno se mi zdi, da je tvoje sporočilo poskus diskreditacije te teme, čeprav se kar nekaj uporabnikov strinja s tem, da imajo v Pomaranči težave s strežbo.
Točno to, kar si povedal, sem napisala sama. Res je, da imajo v tem delu mesta najboljšo kavo. Ampak meni osebno odnos, kot si ga stranka zasluži, odtehta nekoliko manj dobro kavo. V Pilarju recimo kava ni kaj dosti slabša, je pa postrežba taka kot se spodobi. Tudi v Hemingwayu je podobno, čeprav sem tam bila letos le dvakrat na kavi.
Pa da mi ne bo kdo očital, da kritiziram samo Pomarančo, naj povem, da imajo tudi pri Zvezdi podobno težavo s študentskimi kelnarji.

Daniel Nemec

 dikline v Pomaranči so pridne in se trudijo kelko se lejko. Sakši ka dela z lidmi zna, ka je tou najtežje delo. Ma, če ste pa razvajeni... pa bi eni takšo kavico s telko mleka, eni z mrzlin, drugi s toplin tretji z vročin... direkt vidin tiste afnaste face kak naročavlete in mislite ka so dikline tan, ka do vas po rokaj nosile... Une svoje napravijo in basta. Ma pa sakši pravico ka je vmejs slabe vole. Kakši te vi do njih, takše do one do vas. Nezadovoljstvo lejko pokažete s ten ka jin pač ne date napitnite, jih zatožite šefi ali pa kaj nakracate v knjigo pritožb. Če nika od toga na vüpate pa pač pisarite po sobotainfo. Mislin, meni se tudi v kakšon lokali zgodi kaj neprimernoga in naj zdaj zato odprem za sakši lokal en forum?! hecni ste :) pač nejte več ta.. sicer te prikrajšani za najboukšo kavo, super sladoled in sladice. Aja, vi ne odite zaradi toga ta :) Tista prva miza je "rezervirana" za nih od samoga začetka. Vmejs si tan spijejo kavo ali na brzino pogejo kakši sendvič, seveda, če majo čas. Malo se zamislite! Sicer pa v lokal odite zato, ka se sprostite, nej pa ka trosite naokoli negativno energijo... ali?!

Zoran Vogrinčič

 Goričanec, dokleč plačan kavo 1.2 €, tak dugo ščen ka jo dobin točno takšo kak ščen, in to z nasmeškon postreženo. Če se ji pa to neda, pa naj dela neka drugo... Eni resno pišete kak da je stranka lejko srečna ka si tan lejko kavo kupi. Tej časi so mimo. To glede rezervirane mize pa je resno mimo. Ok razmin ka si oni tudi kda dol sedejo, samo rezervirane mize pa nemrejo mete. 

Damjan Bohar

Tao se takši ponavadi bunijo,keri majo razne frustracije in mislijo ka jih na kelnaraj-caj lejko ven dajo!!!Znate vi eni,te lidje so nej tan ka rešujejo vaše probleme oz. za zdravljenje vaših frustracij!!Če van kaj ne paše ite drugam nej pa zaj rejsan trbej teme gor odperati ka je nešče nekoga pijto ka de pil in nej izvolte!!!!Joj 100 ljudi 100 čudi....Bože groze ka se ene maot,zaj samo še fali nešče ka de pijto zakoj so luči na semafore nej kontra obrnjene...

Tyra

 Neven no, meni se ne zdij ka bi mela kakše frustracije, če ščen ka mi prnesejo račun kda 5x prosen, gostilna pa je prazna. Drugič mo gor stanola pa šla, te do pa včasik za meno lejtali vsi.. Ge še to gej, ka more človek prositi ka lejko plača? svašta..

Daniel Nemec

 @Fingerlig, ka trgovka v Merkatori se ti tudi ekstra nasmigej, zato ka si milko drakše plačo kak v Lidl-i?? :D saj si se heco nej??! :) Pojma neman kelko košta kava tan, niti me zanima... baje je kava blazno pocejni v Dolce Pallina... pa roboti delajo, keri se skous smigejo... in ne nucajo svoje mize :)

Pussy Galore

Če ne bi bilo teh lidij, ka kavico pigejo, te teh kafičov že dugo ne bi bilou. Ta kelnarca je lejko srečna ka ma takšno službo kak jo ma, pa je takšno obnašanje, kak ga opisujete, čistak mimo. Kda bi se par lidij najšlo, ka bi njoj povedalo, kakšno obnašanje spada v bonton in kakšno ne, bi sigurno ali menjala službo, ali pa malo spremenila odnos. Sicer pa še izdak lejko pokličete šefa strežbe, pa se tan pritožite. Glede trgovk, kere se ne vejo nasmijate pa je čistak obratno, mi smo odvisni od trgovin, nej trgovine od nas, zato ker je po Sloveniji na tisoče takšnih trgovin, kere do to eno,če de mela slab obisk, vö potegnolo. Kafiči pa so ponavadi enkratni - od privatnikov.

Martina Malnar

Ej lidgej dragi, sama man izkusnje s kelnarijo, tak ka van z mojoga vidika poven..neprijaznost, nesramnost, osornost ali brezvoljnost, tudi oseben slab den ne spada v gostilno, pred stranke, v strezbo..dejstvo je ka so nej vsi za to, redko stoj dela to z veseljon..pa redko sto zna z lidami.

Sto ljudi, sto cudi, ali itak se, mogoce v teh casih se posebej, vela pravilo - gost ma vedno praf..pa to skoraj nonstop..tudi ce bi mel kavo z 0,02 dcl mlacnoga mleka 3,2 masnoga..spada k posli..isto tak to, ka nonstop pazis ce stoj kaj sce, ce te nucajo, ce sto nouvi priso..ka o ton ka je miza vedno pospravlena pa cista!! pa pepelnik cisti, sploj ne gucin, ker je to meni samoumevno. In kda kama priden, ka se to vse dogaja ka opisavlete, se spomnin, ka je ena velka razlika med menof pa tistimi tan drugje, ges namrec to delan za sebe oz familijo, nej za enoga sefa v enoj ostariji..in nejsan samo ena studentka, kera bi mejla na hitro pa na najlazji nacin zasluzeni pejnez in je zejla pac kelnarijo, ker drugo tezko dobi na studentskon za delati.

Point je, ka bi malo bole mogli zbirati lidij za te posel, tej lidgej bi se pa mogli zavedati, ka delajo za nekoga, keri bi od njih neksi nivo profesionalnosti mogo pricakuvate - zalostno je ce ga nej in zato ne bi smel biti problem ka se javno pove kak komi ne pase. Delno je nej doticna kelnarca kriva, pac pa njeni sef..in ce se njemi ne da ali ga to ne moti ali ga ne zanimle, si to pac lejko privosci. Pitanje samo kak drugo :)
LP

Tanja Zrinski

Fingerling se strinjam s tabo.
Ojojoj, pa loogično je, da če ti nekomu nosiš denar, boš zato dobil NORMALEN pristop/odnos ponudnika. Mater ga kvasite eni. Delavec kateri nima bontona in volje do dela nima KAJ iskati v takšni službi. Pa ljudje nismo zafrustrirani, če želimo normalno postrežbo z prijaznim pristopom. Seveda obojestransko - tudi s strani nas kot naročnikov.
Seveda, da se treba bunit. Neprijazen odnos do normalnih gostov je nedopusten ( razen v primeru nekih preseratorjev, ki težijo natakarjem, takrat je druga zgodba). Je pa na žalost tudi dejstvo, da najdemo veliko delavcev/študentov, ki jim je vsako delo tečno, zato svoje nezadovoljstvo stresajo na naključne kupce.

Zoran Vogrinčič

Nej san komentejro ka je drakša kava kak v drugih lokalaj... Komentejran to ka če nekaj plačaš, ščen tisto storitev tak kak mi paše. Kak da je takšen problem prnesti mrzlo al pa toplo melko?? 
Za primer... kda ideš ti k majsti ka de ti kajlice položo pa njemi poveš ka ščeš takše z vzorcon, ti on tij lejko povej: ka pa komplicejraš, ene plave ti damo pa basta, pa če nedo glij fajn položene, jebat ga... Ne komplicejraj. Kelnarcino delo je ka se zajebavle z naročili, pa z računi. Neje tan ka de pive odperala pa deci soka z tetrapaka natočila. Včasih so tudi zahtevne stranke. In boj ziher ka če mi prnese takšo kavo kak san naročo, v doslednon časi, ka ji dan 50 centov napitnine. 

Profile picture for user buldog Drago Balajc

Stvar je v osnovi čisto preprosta: ko grem na kavo pričakujem, da so tisti, ki mi jo postrežejo prijazni; me sploh ne zanima če je to šef ali študent! In to zahtevam prvič, ker ne pristajam na logiko, da "če ti pa tukaj ni všeč pa naslednjič pojdi drugam"! Jaz plačam zdaj, tukaj in za to kar sem dobil za svoj denar zahtevam solidno postrežbo. Kapiš?
Če nekdo ni sposoben postrežbe s prijaznim nasmeškom potem ni za tak poklic. Saj so še drugi poklici na svetu, kjer lahko dela s stvarmi, papirji, živalmi.....  In tudi, ko je gost nevljuden, osebje, ki obvlada poklic to reši elegantno. In v Pomaranči očitno ne obvladajo poklica; niti na osnovni ravni ne.

vegi

ge pa neman s ten nevoule,kavo si skujan doma ,10 dag 80 centov,man pa  za tej 10 dag zelo dosta kav,enostavno predrago mi je od 1eur do 1,20 eur date za tisto skodelico,jebat ga pri 750 eur plače mi eneostavno tou ne potejgne....Ale itak postrežba pa  more biti  na nivoji kak pravite se strinjan.Ge san nazadnje odo na kavo k Grleci ,da je ša Marjana tan delala,ona je bijla vedno nasmejana,škoda ka je tou propadnolo....

nikki

V Pomaranči sem bila ponovno včeraj, ker me je zanimalo, kakšen odnos bo vladal tokrat. Postregla me je ena zelo prijetna deklica (daljši črni lasje), nasmejana, ustrežljiva in simpatična. Bilo mi je kar malo žal, da v tej debati tako posplošujemo, ker očitno vsi natakarji oz. natakarice v Pomaranči spet niso isti. Bo moral šef biti bolj pozoren in bo hitro ugotovil, kdo je in kdo ni ustrezen za strežbo in o katerih imamo dobro in o katerih slabo mnenje. 

miic miic

po moje je kriv PMS...

malo za šalo, malo za res.

Vesna Dolšak

Fingerling, se strinjam s tabo. Saj kava se plača, ni brezplačna, torej naj bo postrežba kot se šika. Če ne pa naj doma ostane tisti, ki se mu ne da kelnarja špilat, bo pa kdo drug delal, ki se mu bo dalo.

Damjan Bohar

Eni le nemajo mejra!!Če ščete falejšo kavo pite,si lejko doma skujate,nariktate kakšo reklamo za zobno pasto pa de se van ova na TV fajn smijala!Aja, pa de šalice trbelo prate tao je pa enin pretežko,te do se pa pa bunili ka tao v cejni z vrečo barcaffe kave!!

Daniel Nemec

postrežba kot se šika... to itak vala za fse lokale nej samo za Pomarančo... nemreš pa od nekoga zahtevati ka ti z nasmehon postreže. Lejko je prijazen in tü se zgodba lejko konča!
že sam naslov "katastrofalno obnašanje natakaric" je senzacionalističen, praf za slovenske novice :) Mene niti malo ne mouti ka mi posteže z "ka ti lejko prinesen",čegli je 20 lejt mlajša. Eni ste pa pač radi, ka vas po rokaj nosoji... in smilite se mi ;)

Zoran Vogrinčič

 Goričanec ge san komentejro nasplošno postrežbo, nej direkt Pomarančo. Ovak pa ja, "ka ti lejko prinesen" je ok, "ka boš", brez zdravo itd pa je že malo kritično :) vseeno nekše osnove bontona morejo bite.

roxio

....ni problem v pozdravljanju ....problem je ,da je ves kader NESTROKOVEN (študenti, delavci ,ki  niso videli nikoli gostinske šole ), da o lastnikih ne izgubljam besed  -  vsak šlosar  ,ki ima par K € (z vsem spoštovanjem do njih)  lahko ima gostinski objekt, zaposluje vse in vsakega , se obnaša kot da je največji car  ,če ima eno ali več lukenj kjer prodaja "muda za bubrege".
Skratka : Gostinski lokali  gostincem ,ki so za to pozvani in imajo vsaj osnove  obnašanja ,osnove dela itd .

manhunter05

 ka pa če je problem v stranki?? san delo v trgovine, pa uleti ej model: čüješ, maš tau? kak on do menej, tak ge do njega. osnovni bonton moremo oblavati, pa te komaj poklicnoga. 
opašam po lokalaj svašta lűjde, ka prijde pa se sejde, te pa zginjavle, ka nevej zakoj je sploj prišo. 
nemo se njemi smejo pa lejko marija požunec!

Vesna Dolšak

Manhunter05, čeprav je stranka neprijazna in se neprimerno obnaša, moraš ostat profi  prijazen, ker si ti tam zaradi strank, ne oni zaradi tebe in poleg tega si plačan, pa kakor koli slabo, vseeno. Ljudje, ki imajo opravka s strankami, ne bi smeli nositi v službo svoje slabe volje, jeze, nezadovoljstva, prav tako se ne bi smeli maščevat stranki, če se ne obnaša primerno, tudi ne, če mu ni simpatična, ker služba ni neka družba, kjer lahko enega pošlješ "v rodne kraje", če ti teži ali pa se umakneš in se pač ne družiš z njim, če ti ni po volji, ali če si vstal z levo nogo, pač ne greš v družbo, služba je neka plačana obveza, za katero so je vsak odločil sam - ali bo tam ali ne. Lahko mirno ostaneš doma, če se ti ne da, pa bo kdo drug zapolnil tvoje mesto.
Neprijazno in nesramno stranko najbolj spraviš iz tira s prijaznostjo - preverjeno - včasih z zelo pretirano prijaznostjo. Kot ono, ko ti kdo j*** vse po spisku, ti mu pa rečeš: "Dober dan, tudi jaz mam tebe rad!" V tem stilu ....

mihael ljuboja

če nebe nešče napravo te teme nebe sploj brodo o ton samo zaj... smo tu. Mene se ta več sploj ne da odite ka se rejsan fčase pojave zakompleksana natakarca rejsan brez bontouna, prideš ta pa nite dd samo ka boš...

pa neda se jin gor prite ka te skasejra moreš ti njej doj na šank pa tan čakate kda skuja kavo ka de blagovolila te date račun. ne praven ka so fse tak sploj nej ale kda se ponavlajo parkrat takšne brezobzirne scene pa se sakše normalen zača brodete.

AnaLiza je fajn pravla, kelnarce so tan zavolo goustov nejso gouste tan zavolo kelnarc pa more bite nekšen korekten odnos a? Če se te nekše šiptar zna pozdravte pa te civilizejrano pitate ka boš nasprotno pa te nekša arogantna kelnarca malo nej v podjebavle se lejko sakše pita kama smo prišle. telko o ton

gipsy gipsy

To je vse res kako naj bi se kelnarca al nekdo v trgovini obnašal do stranke. Sam če se pač ne obnaša po vaših standardih, jih najlažje zajebeš tako, da se v tisti gostilni več ne pojaviš. Ali napišeš kaj v knjigo pritožb recimo. Jokati po internetu, da vas nekdo ni postregel kakor ste pričakovali pa je brezveze.
Pomaranča pač ni državna firma in se ne financira iz davkoplačevalskega denarja, da bi nekdo lahko nekaj zahteval od njih. Greš pač v kafič, ki ti odgovarja.
Pa, da ne bo kdo mislil, da jih zagovarjam ne vem kako. Tudi meni se ne zdi postrežba ne vem kako dobra. Pomaranča v mestu je zagotovo veliko boljša glede tega. Vendar če grem po nakupih v trgovski center še vseeno grem tja na kavo, pa bi lahko šel v par metrov oddaljeno slaščičarno. Vam predlagam, da vi tako storite, če vas tako moti postrežba...

Tadej žižek

 Ge san bil eto en večer na kafeji tan... bilo je okrog devete... pa neman kaj praviti ... mogoče san glij na prijazno kelnarco trufo :) je sicer šla pa si polek nekših kolegic doj sejla, ampak kda san pravo račun je takoj tan bila :D

Claudia G.

Hey!
No, pa ka se sama dodan priskercek k toj teme. Neven, zakoj se naj nebe debateralo o "neprijaznosti" - v tem primeru natakaric. Prav je, ka lidgej povejo ka si mislijo. Konec koncev pa, .. ce ides na banko pa te en tan vrze penaze tak ta kak da si pes te tudi pravle "na toj pa toj banki pa so bili tak neprijazni".
Dejstvo je, ka ce delas z lidami mores vse svoje probleme, tegobe, slabovoljnost, neprespanost itd pistite doma in biti na svojon delovnon meste nasmejane in dobre vole. Kunkorenca je viska, tudi v MS in saksen se lejko zdigne in odide drugam - na konce do se pa dolocene kafice v kateri je neprijazna kelnarca ali kelnar spitavale zakoj nemajo gostov.
Pa ka si nete mislile, ka sama neman izkusenj z gostinstvon. Tudi sama delan v gostinstve (sicer v Avstrije ali nema veze) in se se predobro zavedan kak fejst je pomemben en tiste nasmesek, keroga je pa tudi nej tak tezko narisate na obraz.
Sicer sama ze dugo nejsan bijla v Pomarance, tak ka teh kelnarov nemren komenterate.

P.S. Pa ka nedo samo negativne kritike, keri kelnari/kelnarce pa si zasluzijo pohvalo? :)

čriček

Ko  že  govorimo o obnašanju natakarjev in natakaric, bi omenil en dogodek ki se mi je dogodil v drugi gostilni oz , oštariji kamešnica,natakar ki je lepo postregel tudi takoj reagiral na plačilo, pa naj mi ne zameri se je obnašal  ob  vsakem vstopu v prostor gostilne kot otrokn , zavijal tulil z nekimi vzkliki motil picopeka, ki se nu je izogibal ker ga verjetno dobro pozna , vsi ki smo sedeli zunaj , saj notri ni bilo nikogar od gostov smo se sprva smejali iz njega nato pa je to postalo že moteče, torej izpadi z vzkliki in nekimi spakami ,grozno, in to je bilo sedaj v nedeljo popoldan , morda ga gdo pozna , no pa naj mu bo , vendar si to v gostilni nebi smel dovoliti.

5450

Ges san še nindri nej doživo slabe postrežbe... v te lokale sicer bole redko zahajan, če pa iden pa iden z družbo in me bole malo zanima odnos kelnarc... glavno ka prinese ka trbe :) če pa iden san pa iden v tisto oštarijo ge si lejko z kelnarco/kelnaron pogučiš kaj (kakšne tute pa to :) )... dosta oštarij je, zato lejko sakši ide ta kama njemi paše..

Pat

sve šle enkrat (tau je bilo že v prvon letnike,zdaj sve v 4) z kolegico na pijačo v pomarančo, pa so meli spodaj pa zgoraj odprejto. pa sve se pač odločile ka ideve gor, te pa naj je kelnarca stavila na stubaj pa naj pitala ka ve. ges san pravla ka kapučino,kolegica pa ka še nevej. te pa je dobila nazaj odgovor : "šmrkla ges zaradi tebe nemo 2x gor odila." ta ka ja, te so se mi zamerile. samo san pač tak tau rejšila ka resno resno redko se tan prikažen, ka te že rajše oden v cafe park :)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
CAPTCHA

Lokalno

Vse v Lokalno

Šport

Vse v Šport

Kronika

Vse v Kronika

Politika

Gospodarstvo

Slovenija

Scena

Svet

Vse v Svet

Kultura

Vse v Kultura

Forum

Vse teme

Malice

Vsi ponudniki

Mali oglasi

Vsi oglasi