Dva rondoja na Lendavski in kljub temu zastoji

|

Kaj mislite o dveh rondojih na Lendavski ?

Komentarji

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
CAPTCHA
Profile picture for user kanžor kanžor

Kaj mislite o dveh rondojih na Lendavski ?

Engl

 kelko san ges opazo je katastrofalna dinamika voznikov.

xerox

točno tak Engl. Anticipacija mnogih voznikov je na nuli. Šele ko 200 m od krožišča ni nobenega, si upa v krožišče. In potem spelavle 30 sekund, pa 30 sekund naslednji za njim itd... V času, ko bi normalno lahko 5 ljudi vstopilo v krožišče vstopi običajno eden (nesposobnjakovič).

Simonca Limonca

jaz se vaskodnevno vozim po tej cesti in moram povedati, da je kultura voznikov na nuli...enim še zdaj ni jasno, da morajo ko zapuščajo rondo dati žmigavec in s tem signalizirajo čakajočemu vozniku, da se lahko priključi... v avstriji je pred vsakim rondojem tabla, ki prikazuje žmigavec in spodaj piše - beim verlassen blinken (prevod: ko zapuščaš rondo DAJ žmigavec)... že od začetka graditve rondoja tam ni bilo NIKOLI policajev, da bi opozarjali ljudi na žmigavec oz. jih kaznili.

Bonifacij Rumpelstilski

Ges bi pa seko prste tistin osrancon keri se 20 pa 30km/h po Soboti vozijo.... najbole mi deklin zdignejo gda spelavlejo iz križišča komaj komaj ka zmesta genejo.... te se pa še 200m pelajo 20 na vöro.... pa kak je že eden pravo, te namesto ka bi promet tekouče šibo se 3-5 avtojov pela skouz v iston časi ka bi se jih lejko 10, če bi se seveda narod znou z avtojami voziti. Najbole san pa srečen gda vijdin ka se pred menov po varaši v avtoji pela krščak....

Mogouče ma pa tinka kakšno rešitev za tej problem. :)

BuLsHiT

mogoce? ta  zenska je valda najsla se zdravilo za ADIS pa raka... 

Mateja

simoncalimonca ge tuj tau že en čas gučin ka bi takše table kak avstrijce majo tude mij lejko gor namoterale ker narod ne davle žmigavcof.
Problematično je tude ka se narod še vedno v dvopasovnon krožišče voze po zunanjon pase, pa ga ne zapisti na prven izvoze. Sore ne bon ge nikome v krožišče šla če se mi voze po zunanjon pase pa tak ne veš kama de se pelo. Policije pa nige, one raje stražijo tan ovo krožišče pri omw-je pa lepo stojijo na avtobusne pri hofere pa čakajo kda što pride iz krožišča brez žmigavca. Tan pri dvopasovnon pa jih nega.

Dexter ge se po lendavske tude vozen maksimalno 45km/h predvsem zarade prehodov za pešce kere so nej semaforizirane, ker se narod zna vsipate na prehod pa sploh ne pogledne levo pa desno.
Spelavanje na križišče: mene so v avtošole tak nafčile ka kda je rdeča, trbej date v prvo  pa pač čakate, pa te ne gibiš sekund pri šaltavanje kda je zelena. In se ge veselo toga držin pa se hitro spokan iz križišča če san seveda prva v vrste, če nej pa tak nemren nič naredite če se en predevle pred menoj

droptovič

vejpa tou že vrable čivkajo ka je fora v ton:
nefunkcionalnost obeh rondojev je v nefuncionalnosti voznikov!!!!!!!! celou penzionerskih ali babskih(beri-tiste ka exšofejrajo) s skupnim imenovalcem na neprometni inteligenci Prekmurca-kerome je rondo špansko selo dokejč ne mrje.
pa ka ne gučin za železniški režim ob cintorški rampi pa ob njen zaštopanomi križišč!!!!!!!
pa zacügnjenin traktoristom šteri zajbavlejo avtoje s ten ka kraj ne stoupi pa dela km kolono do rakičana-ti pa maš silo (npr na urgenco) pa nemreš prehitete :)

komentator

Je dosta bokše kak pa gda so bili semafori. za 100% Gda se še napravi cesta mimo veterine de pa še bokše

kocka65

Kaj pa to??? Ko v rondo zavije, da levi žmigavec. Katastrofa!!!  ... pa ne samo eden ....

Profile picture for user buldog Drago Balajc

Ljudje vozijo, kakor pač vozijo. Dejstvo pa je, da v jutranji in popoldanski konici obstoječa prometnica, ki opravlja funkciji izstopa iz Sobote in dostopa do trgovin enostavno nemre požreti vsega prometa. Lejko bi zgradili petpasovni rondo in bi promet tekel izredno tekoče - ko se prižge rdeča luč pred Hoferjem je veselice konec.
Ko bodo zgrajene obvoznice, predvsem severna, bo situacija boljša. Pri takši gospodarski situaciji pa bo do takrat preteklo še precej vode po Muri. Že zdaj se kaže, da je imel Polanič še kako prav (ponavadi ima ta človek prav), ko je trdil, da je takšen megalomanski podhod z megalomanskim rondojem na zaključku Lendavske brezvezen in da bi ga morali graditi severneje, kot del severne obvoznice. Na Lendavski pa bi zadoščal takšen  podvoz  kot je zgrajen proti Industrijski; ker bo ta prometnica postala zgolj dostopna cesta Sobočancem do trgovin.

Nika Varga

buldog si naiven. Polanič se vključi v debato samo te, kda se ide za njega. Če bi bilo po njegovo bi namesto podvoza na vzhodnon deli napravo kitajski zid, bi se poznalo na prometi proti Maximusi :). 

Problem je v ton, ka so ljudje počasni pa nerodni. Pač 50 % šoferon ka so prileteli z Goričkoga je bilo že enopasovno krožišče NLP. 

Spoumnite se kak ste se bunili kda je bilo krožišče odprejto, kak de to kaos ... Pa neje kaos. V največji gužvi se da prijti iz ene strani Sobote na drugo v največ 15 minutaj. 

Kaja Kuhar

 Se strinjan z dexteron... Najujše je kda je pred tebof oseba s krščakon... Te so najujši, 30 na vro, pa gas bremza. Ka se pa rondoja tiče... Zaj san se že sprijaznila s tistimi, ka idejo od btcja proti ms pa se vozijo po zunanjon pasi če gli nejdejo k veterini... Ali najbole so pa smešni tisti, ka pa se po rondoji pelajo z levin žmigavcon. (kak je tuj že nešče pravo)  Še bokše pa kda dajo žmigavec pred rondojon. Ge san ugotovila ka prle priden do btcja če iden z lendavske ravno skoz tisti podvoz keri vodi na industrijsko.... Pa preci pridobin na prednosti... 

Mateja

sleepyka tude avtošola se voze od btcja v center ms-ja  po zunanjon pase pa tude nejdejo k veterine.

Baron von Rumplin

Koržišča ne funkcionirajo, če je eno križišče naprej semaforizirano križišče. Če so krožišča, potem naj so vsa križišča krožišča, drugače je nesmiselno.

Profile picture for user black panter robin hood

pa ka van je nej jasno,tisti ka ide iz btc-ja,proti lendavskoj se pela po zunanjon pasi ,tisti ka pa ide iz btc-ja, proti industrijski pa po notranjon.

Problem je v ton, ka so ljudje počasni pa nerodni. Pač 50 % šoferon ka so prileteli z Goričkoga je bilo že enopasovno krožišče NLP.
@2304: ka si mogoče z ten ščel povedati ka goričanci ne vemo vozite po krožnon? Ali si pa samo pozabo cuj napisate: "in še 50% vseh drugeh"?

Bonifacij Rumpelstilski

2304 ma po eni strani praf.... večijna tistih ka prijdejo iz Goričkoga v Soboto 1x ali 2x na mejsec se pač v ton prometnon kaosi v Soboti ne znajde..... ka so nej na tou navajeni. Še celou starejši šoferi.

Me pa zanijma ka zaj na cejlo tou situacijo pravi uporabnik zizek keri me je pred čason rejdno skurco gda san ob začetki izgradnje podvoza in rondoja pravo ka ta zadeva nede rejšila gužve na Lendavski prouti BTC-ji.... napijso san tüdi ka de se stanje še poslabšalo..... in zgleda ka san trufo. :)

Samo mislin ka sta nej telko problem teva dva rondoja kak pa tisti semafori na Lendavski in pri hoferi.... tou najbole bremza.

Profile picture for user Kiri Tadej Kirinčič

 Ja, tezava je v semaforih. Po moje bi se situacija precej izboljsala, ce bi tudi tisti semafor pri Hoferju zamenjali z rondojem.

Rondojev pa starejsi vozniki v veliki meri pac ne znajo uporabljati. Se bo tudi to spremenilo....cez cas.

Profile picture for user buldog Drago Balajc

Vse to me spomni na tisto legendarno; da je bil komunizem dober sistem, samo ljudje zanj niso bili zreli... mi pa zgradimo krožišča, zdaj pa ugotavljamo, da ljudje v njih ne vozijo v skaldu z našimi pričakovanji.... saj nikoli ne bodo!
Problema sta samo dva: eno so semafori, drugo pa je preveč prometa ob konicah. Mir bo, ko bodo zgrajene obvoznice in drugi izhodi iz Sobote. V tem je vsa modrija. Ko bo vse to zgrajeno, bodo v tem podhodu in krožiščih lahko imeli treninge skejterji - posebno ko bodo trgovine v BTC - ju zaprte.

Swan

 ko tako gledaš koliko prometa je v Soboti, te obide misel da krize v Prekmurju sploh ni. Očitno so bencin in avti še prepoceni.

Daddy Cool

Swan tvoj komentar je brezvezen. Avto je postal nepogrešljivi del življenja. Kaj pa predlagaš? Da se vozimo z avtobusi? Hvala, ampak nimam časa čakati eno uro, da pride Sobočanec. Da ne omenjam tistih z Goričkega, kjer imajo na dan samo dva ali tri avtobuse za Mursko Soboto.

buldog ljudje večje spremembe vedno težko sprejemamo. Predvsem starejši. Če bi se vedno ozirali na to, da ljudje nečesa nebodo znali pravilno uporabljati, potem bi še zdaj živeli v jamah.

veverca

Omladinci, malo potrpežljivosti pa tolerance nede nikomi naškoudilo. Se zavedate, ka je masa tej šoferov ispite delala gda v Soboti nej bilo niti semaforof? Ka jih ogromno neje prišlo dale od Radgone? Ka na avtocesto sploj ne vüpajo? Zakoj se takši sploj vozijo okouli van je Daddy_Cool fajn razložo.
"Rondojev pa starejsi vozniki v veliki meri pac ne znajo uporabljati. Se bo tudi to spremenilo....cez cas."
Kiri, verjetno si mislo gda tej starejši vozniki mergejo… Ali te te že pomali vi stari pa šÃ¼šlavi gratali, v prometi de puno sprememb, moji vnüki do se pa norca delali z vas. Tak tou ide - mi smo nej nikaj načišni bilij.
Mogouče bi rejsan bilou dobro zakonsko določiti, ka se pri doloučeni starosti napravi obnovitveni tečaj teorije in prakse.
Ge krščaka ne nosin, rondo san obvladala, gda se je Dexter še vozo z biciklinon na štiri potače, se pa zavedan ka lejta svoje napravijo. Zatou pač vozin bole ziheraško. Za razliko od mladoga đeksona, keri mi je gnes z mobitelon na vüji v križišči izsilo prednost. Še dobro, ka san malo šÃ¼šlava pri spelavanji…
 

only12345

nemo vsega štel ali kak gledan ges na to...

1) sakši misli ka ZNA in DOBRO VOZI... čeprav KRŠI na vse možne načine cestna PRAVILA !
2) glede rondoja pa je tak... si bi nekan silili, nišče nešče se STAVITI ka je pravilo če vijdiš ka je ZABASANO! nej pa ka se ide v RONDO !!! tou sakši den znova in znova vijdin kda iden po obej rondojih...
3) zadnjič doživo npr... ka je en *žaljiva vsebina je bila odstranjena* iz smeri bakovec proti soboti pri šoli se STAVO ka dal ovome prednost ka je vo-zavijal proti semaforon... ??!! haloo?? na prednostni cesti se staviš ka daš prednost stranski.. pa ge se je to včilo ???? :))) in takši idioti povzročijo NESREČE! tudi z smrtnin izidon.... !!!
dejstvo je ka večina nevej voziti, se boji in neven ka... saj zato pa mamo telko nesreč!
nede pa mi nikoli nišče pametoval ka se vozi samo po soboti... ali pa maximalno 1x na mejsec v maribor... ali goričko ... medten ka ges napravin lehko tudi do 5.000 km mesečno... in de mi ov pametoval kak pa kaj... ja in še to ne pomeni ka sem meni nemre nika zgoditi...

Direktna Direktna

 Hüjši so ovi, ka dajo žmigavec, tij se veselo v krožnoga zapelaš, of pa se dale pela in ide po možnosti v drugon ali tretjon izvozi vö. Sploj v lj v ovon krožnon pri žalaj je tou tak, taka je man tan že navado ka če što žmigavec da, ga sploj ne upoštejvlen ampak počakan ka vijdin kama de se pelal (v bistvi to pazin pri vsej krožnij, ker svašta majka rodila).

Martina Horvat

dexter imam, imam, ampak ni tako enostaven in ne daje učinka na kratki rok. Glasi se pa tako:
Vse nad 60. letom starosti poslati na ponovno opravljanje vozniškega izpita in redne zdravstvene preglede. Pregledi bi se morali izvajati pri 60., 65. in 70. letu, potem pa na vsaki dve leti. Tisti z 80 ali več let pa bi avtomatsko izgubili vozniški izpit.

Poleg tega pa policijo postavit k rondojem, kjer bi ustavljali prekrškarje in delili opozorila. Prvič opozorilo, drugič  za isti prekršek kazen.

Spy

Haha, pa smo že mislila ka tinka78 nema rešitve

Ti si si resno živa enciklopedija. Ka bi li sobotainfo brez tebe

Mateja

Direktna tej krožne pri žalaj je prve krožne bil v lj. Pa mi ena teta iz lj razlagala, kak so se na začetke vozile, ker je pač nišče pojma nej mel kak menjavate pase, pa što ma prednost, to je prej bilo izsiljavanje vse po prek in baje je nite tak doste nesreč nej bilo.

Ja dejansko v MS na ton dvopasovnon rondoje bi mogla večkrat policija bite, ker resno narod svašta dela. Se mi je že zgodilo, ka san šla iz centra prote btc-je, normalno po notranjon pase, te pa videš kamikazo se prinese iz industrijske v krožnoga in kar prek pune črte v krožnon na vozne pas prote btc-je (nej ka bi šel on lepo na desnega pa se vključno normlano na leve vozne pas). 

andrej_m

 če so avtoji, te je gužva. gužva je seposedi, v sakon vekšnon varaši po sveti.če čakaš 2 min te tudi nikaj nede. 

veverca

Tinka78: "Vse nad 60. letom starosti poslati na ponovno opravljanje vozniškega izpita in redne zdravstvene preglede". Figo debelo. Či mo mogli delati do 65. leta, te mo valda sposobni tüj avto voziti.
Ne pravin tan pri 80 - pa tüj pri toj starosti se najde preci takših, ka so v boukši fizični pa mentalni kondiciji od marsikeroga modrijaša na ton forumi.
"Pregledi bi se morali izvajati pri 60., 65. in 70. letu, potem pa na vsaki dve leti" - lipou prosin, samo še cüj napijši, što de tou plačüvo.

Profile picture for user buldog Drago Balajc

veverca, podpis pod tvoje poste..... nekaj prenapetežev (tinke ne upoštevan, ona je posebna kategorija) bi vse, ki so "starejši" poslalo na ponovno opravljanje vozniškega izpita. Samo vprašanje je kdaj. Jaz bi predlagal 40. leto. Večina današnje mladeži opravlja izpite pri osemnajstih in v dobrih dvajsetih letih naučeno zastari (pred dvajseti leti npr. še ni bilo krožišč). Nekateri bi izločili vse, ki ne vozijo po njihovih "normativih". Na koncu bi jih v prometu ostalo tako malo z vozniškimi izpiti, da bi tekel promet po krožiščih izredno tekoče in na tem forumu več ne bi bilo takšnih tem..... aja, bile bi pa druge, npr. tista, ko razni nepotešeni prenapeteži sprašujejo ali dela stacionarni radar v Vanča vasi.

Martina Horvat

veverca: najprej varnost, potem pa vse ostalo. OK? Tega, da starejšim ljudem začnejo pešati refleksi, ne nameravam dokazovati. So to že drugi naredili namesto mene. Samo malo je treba pobrskati po internetu.
Zdravniški pregled ni tako velik strošek. Tistih nekaj deset evrov ne bi smelo biti problem, glede na to kakšen strošek predstavlja avto.

oveden

Glih gnes san bil priča avtošole (sicer za tovornjaka ali nema veze) ka se je pelo iz BTCja na Industrijsko in tao po ZUNANJON pase. Ali nemajo tej inštruktore pojma ali pa meni več neje nika jasno.....

Profile picture for user buldog Drago Balajc

Ja, tinka in kak bi ti postavila mejo, ko lahko še nekdo vozi ali ne sme? Kakše reflekse mora imeti, kaj je po tvoje še dovolj, da je nekdo sposoben za promet? In še: mladi vozniki imajo najboljše reflekse pa so kljub temu med najnevarnejšimi vozniki..... kaj bomo z njimi, na kašne preglede bomo njih poslale?
Starejši vozniki se zavedajo, da telesno niso več 100% fit. Zato prilagodijo hitrost vožnje svojim sposobnostim. Ker je nekomu pomembno tisti pol minute, ki jih izgubi v prometu za starejšim voznikom bi ga najrajši odstranil iz prometa, ga po možnosti zaprl v kakšen dom ali celo poslal direktno v krematorij... Vse kar predlagaš tinka je kršenje človekovih pravic starejših oseb! Se strinjam s strokovnjaki, da se starejšim vedno pogosteje kršijo človekove pravice, da so celo žrtve nasilja in nestrpnosti mlajših generacij. Edino tinka kar ti lahko povem je, da ne bi bil rad tvoj stari oče.

Kaja Kuhar

 Te predpise ka jih je nešče objavo, ka moreš po desnon pasi gor iti, so za tiste, keri so/ste počasni. Tisti keri pa zadosta hitro reageramo pa začnemo vožnjo po notranjon pasi ;)

Martina Horvat

buldog o tem bi pa odločitev prepustila strokovnjakom. Saj verjetno so znana merila in odzivni čas, ki je še dovolj kratek, da se lahko voznik varno odziva na dogajanje v prometu. In tu ne gre za nobeno kršenje pravic starejših. Pravice enega se končajo tam, kjer se začnejo pravice drugega. Kaj pa pravica do varnosti v prometu? Tako ali tako bi stroka odločila kdo je za vožnjo še sposoben in kdo ne. Na podlagi rezultatov pregleda in ne starosti! Ne moremo te odločitve prepustiti njim, ker ne morejo objektivno odločati in presojati.  In prosim te, ne pretiravaj, ker jih nihče ne pošilja v krematorij ali dom za upokojence. Samo k zdravniku na pregled. Starejši so tako ali tako redni obiskovalci bolnišnic in zdravstvenih domov. Če grejo še enkrat na dve leti zaradi zdravniškega pregleda za vozniški izpit, jim ne bo nič hudega. Bo pa mogoče komu drugemu manj hudega zaradi tega!
Kar se tiče mladih voznikov se je nekaj že poskušalo reševati s temi šolami varne vožnje, če se ne motim, seveda pa to ni zadosti. Še kakšne psihološke teste bi jim morali dati. Vozniški izpit enostavno ne bi smel biti nekaj, kar je samo po sebi umevno, če imaš 1000 Evrov odveč.

Profile picture for user buldog Drago Balajc

Moj bog, tinka pa kje ti živiš..... ob besedi "strokovnjaki" mi gre na bruhanje. Znano je, da ko zadeve gredo narobe jih prepustimo "strokovnjakom". Strokovnjaki so zgradili jedrske elektrarne v Fukušimi in strokovnjaki zdaj rešujejo probleme.... strokovnjaki zdaj iščejo razloge za pomore čebel v Pomurju... in strokovnjaki izdajajo certifikate za uporabo različnih pesticidov....
Kako bo zdaj nek "strokovnjak" meril odzivni čas nekoga in določil mejo kdaj je še sposoben za vožnjo? Si bila kdaj na takšnem zdravniškem pregledu? Ko ti reflekse preizkušajo z udarcem kladivca pod kolenom? A bo zdaj zraven stala še medicinska sestra s štoparico?
Mlade pa še na psihološke teste.... jao... prosim te. Rad bi videl te teste in kdo jih bo sestavljal, vrednotil, standardiziral ter kaj bodo pokazali. Psihologija, psihiatrija, dušebrižništvo - to so šele meglene vede! A si ti to mogoče predstavljaš kot nek test, ki ga kandidat reši in potem na koncu "strokovnjak" ugotovi ali je dotična oseba sposobna za voznika?
In še to: si ti zase 100% prepričana, da si sposobna za vožnjo; vedno in ob vsakem času? Sebi ne bi predpisla kakšnega pregleda, testa, dodatnega usposabljanja, predavanj, dopolnilnega vozniškega izpita, tečaja varne vožnje ali kaj podobnega? Osebno namreč menim, da če bi ti opravila vse našteto bi bil jaz v prometu varnejši.
Za zaključek te debate ti bom povedal nekaj človeškega: v prometu bodimo strpnejši, previdnejši, zmanjšajmo hitrost in potem nam tudi kakšna starejša oseba, ki vozi nekoliko počasneje ne bo šla več na živce. In zavedajmo se dvojega: marsikateri starejši osebi le avtomobil omogoča mobilnost in polnovredno življenje ter še ene resnice - tudi mi bomo postali stari in to prej kot si upamo priznati.

Martina Horvat

Glej, tukaj ne potrebujemo nobenega jedrskega fizika ali kaj podobnega. Vsak osnovnošolec ve koliko metrov prevozi avto pri določeni hitrosti v reakcijskem času. Nekdo mora samo določiti mejo, koliko je lahko najvišji reakcijski čas. Ne vem, če si že kdaj bil na kakšnem dogodku, namenjenemu preventivi v cestnem prometu (glede na tvoje pisanje dvomim), ampak tam imajo eno enostavno in priročno pripravo, ki je zelo podobna avtomobilu. Namenjena je merjenju reakcijskega časa. Vsedeš se na sedež in čakaš, da se prižge rdeča luč. Takrat moreš zavirati. Naprava zmeri reakcijski čas, torej čas od trenutka, ko zasveti rdeča luč, pa do trenutka, ko pritisneš na sklopko in zavoro. Tako se meri reakcijski čas in refleksi, tisto s kladivom pa prepuščam tebi.

Glede sebe pa ti moram odgovoriti to, kar želiš slišati. Ne,nisem vedno in ob vsakem času. Nihče ni. Sploh, ko si utrujen ali kaj podobnega.

Profile picture for user buldog Drago Balajc

Ne vem tinka, če si ti kdaj slišala, da obstaja varnostna razdalja in določena hitrost.... Da te podučim: verjetnost, da se bo nekdo zaletel in povzročil prometno nesrečo je predvsem odvisna od treh dejavnikov (zanemarimo vozne razmere, tehnologijo v avtomobilu ipd.): reakcijskega časa (ki je zate najpomembnejši), varnostne razdalje ter hitrosti vožnje. Starejše osebe vedo, da jim je reakcijski čas daljši zato praviloma vozijo počasneje in držijo večjo varnostno razdaljo. Ta dva zadnja dejavnika enim gresta tako na živce, da predlagajo (vključno s tabo), da iz prometa izločimo osebe, ki imajo daljši reakcijski čas.... Žalostno in nizkotno.

Martina Horvat

Veš, da lahko otroka, ki priteče na cesto, ubiješ tudi s hitrostjo 30 km/h? Pa 20 km/h? Ni vse v varnostni razdalji in hitrosti, veš. Dostikrat so pomembni refleksi in zmožnost pravilne in predvsem hitre razsoje. Ljudje s slabim reakcijskim časom nimajo kaj delati za volanom. Naj prodajo avto, denar, ki ga dobijo za avto in prihranijo pri registraciji in gorivu pa naj dajo za taksi ali avtobus. Sigurno se bolj splača.

veverca

Tinka 78, glede na tou ka nega področja keroga ti ne bi obvladala, mi prosin po domače razloži, kakši so refleksi pa reakcijski čas mladoga nafudnjenca, keri med vožnjo non-stop piše SMS-e, zmejs pa še kaj telefonari - seveda nej prostoročno. Ka se razmive - un vozi.
Pa ne gučin na pamet, ka san se takšnin že inouk pelala. Moja opozorila so bila sprejeta s (po)smehon.

mile82

Samo potrpljenje trbej..pa paziti moremo en na drugoga...pa nede problema

Martina Horvat

veverca ne spreminjaj teme. Uporaba mobilnega telefona med vožnjo je brez prostoročnega seta prepovedana. Kdor to počne krši zakon. Tisti, ki pa je star 75 let in s slabimi refleksi, pa ne krši zakona, pa vseeno ogroža promet.

veverca

Ups, maš praf of samo krši zakon - ne ogroža nikoga.

mile82, tvoj stavek je bistvo vsega...

Profile picture for user buldog Drago Balajc

dajta, veverca in mile, ne bodita naivna..... tinka de z zdravniškimi pregledi in prepovedmi rešila vse!
Da, v moji vozniški zgodovini se je že velikokrat zgodilo, da sem v prometu "reševal" druge, ko so kaj spregledali in drugi so "reševali" mene. V prometu so nevarni nestrpneži..... mladi, stari, z dobrimi ali malo slabšimi refleksi....
Nesreče se bodo dogajale vedno.... in včasih ni nihče kriv. Se pač zgodi.
Moram pa priznati eno: da me je presenetila gornja debata in število tistih, ki se pritožujejo nad vsemi, ki po hitrosti pa tudi agresivnosti vožnje ne dosegajo njihovih norm..... pa, še enkrat povem, med njih ne prištevam tinke; ona je posebna kategorija.

dupont

reakcijski čas je pri vseh ljudeh enaki, tudi šumaher ma isto kak mij vsi, važno je samo kelko si skoncentrejrani in v kak kratkon časi boš shandlo kritično situacijo. lejko povejte ka ščejte tinka ma čistak praf. repeči in trepetasti starci (wheel shuffleri po moje) so eden izmed problemov na cesti. žal. zadnjič se pelan do mb, bajca pa dedi v avtoji, dvakrat sta me prehitejvala, dvakrat se neje znal odločiti ali de se pelo 110 ali pa 160. te pa kda je za cerkvenjak doj šou se je skoraj odpelo v odstavno nišo namesto ka bi registejro ka njemi znak pravi "cerkvenjak 500 m" in nej TAKOJ.
ges izpitof ne bi davo nesigurnin starcon ka si neščejo priznati ka določene stvarij več nejso za njih. kelko pa vijdin so pa izjeme tudi fejst množične kak je recimo veverca. takši se naj svobodno vozijo.niti me ne moti če malo pomenje pa sigurno vozi, svadi me samo tou kda vijdin dedija v sivon kaputi pa po možnosti ma še kapo gor ka zgleda ko indašnji pojeb in te pred merkuron spitavle ge je merkur. evo takših pa resno več ne bi davo na cesto.
izpite bi lejko delali po skandinavskon modeli - 3 leta prakse, začnemo s 14 leti, štrto leto delaš izpit.

Profile picture for user buldog Drago Balajc

Dupont, dvakarat san prešto tvoj post pa ne razmin pointa. Če odšteješ vse stereotipe o "repečih" starčkih in podobno kaj ostane? Nekdo, ki te je na avtocesti dvakrat prehitel in se ni mogel odločiti kelko de vozo? Saj je pravilno, če je vozo " le" 110 - to je pri Cerkvenjaku itak najvišja dovoljena hitrost! In da je "skoraj " zavil v odstavno nišo? Si opazil, da imajo razni tovornjakarji občasno v teh nišah sparkirane šleperje? Nevarno! Njim pa ne bomo pobrali izpitov in jih poslali na preglede in psihoteste kajne?
Slovensko prebivalstvo postaja vse starejše. Čez nekaj let bo več kot polovica voznikov na cestah stara več kot petdeset let, kar niso več rosna leta. Pojdi v Nemčijo in boš videl, da so nemške ceste polne sivolasih starčkov, ki se veselo podijo po avtocestah s svojimi merdžoji. Varnost in prometna kultura v Nemčiji sta na višjem nivoju kot pri nas. To pa ni povezano s starostjo voznikov - ali pa je!

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
CAPTCHA

Lokalno

Vse v Lokalno

Šport

Vse v Šport

Kronika

Vse v Kronika

Politika

Gospodarstvo

Slovenija

Scena

Svet

Vse v Svet

Kultura

Vse v Kultura

Forum

Vse teme

Malice

Vsi ponudniki

Mali oglasi

Vsi oglasi