Življenje v pomurski regiji, kot kaže, ni pretirano zavidanja vredno. Tako so vsaj pokazali podatki portala Mojefinance, kjer so s pomočjo statistike pripravili lestvico kvalitete življenja v slovenskih občinah.

Upoštevali so pet glavnih skupin kazalnikov, in sicer gospodarsko moč občine in občanov, prebivalstvo, raven kriminalitete in zdravje, ob tem pa še infrastrukturo in stanovanjske ter druge objekte. Žal je Pomurju po kvaliteti življenja tudi tokrat pripadlo zadnje mesto med slovenskimi statističnimi regijami.

Na samem repu lestvice, med zadnjimi desetimi se je namreč znašlo kar sedem pomurskih občin. Še najviše, na 60. mesto se je prebila Občina Gornja Radgona. Mestna občina Murska Sobota je medtem pristala na 96. mestu.

Najniže so se uvrstile manjše pomurske občine, kot so Velika Polana, Gornji Petrovci, Hodoš in Beltinci. Sicer pa si v spodnji tabeli oglejte uvrstitev vseh naših občin.

Šepamo na področju zdravja

Številke so pokazale, da je med drugim nezavidljivo naše zdravstveno stanje. 

Občina Cankova, ki šteje okoli 1.800 prebivalcev s povprečno starostjo 44 let, je na primer zabeležila največje število prejemnikov zdravil za sladkorno bolezen in povišan krvni tlak, v Občini Hodoš pa je bilo odkritih največ primerov novega raka.

Kot zanimivost velja omeniti, da se Hodoš uvršča tudi med občine z največjim deležem prebivalstva nad 65 let, saj starostniki tam predstavljajo kar 29 odstotkov vseh občanov.

V pomurskih občinah največ vrtcev na tisoč prebivalcev

Križevci pri Ljutomeru so se medtem znašli med občinami z najslabše urejeno infrastrukturo, ki je ob cestah v obzir vzela tudi razpoložljivost stanovanjskih in drugih objektov ter njihovo opremljenost.

Najdejo se sicer še nekoliko pozitivnejši podatki, še posebej za mlade družine. V Občinah Hodoš in Kobilje se namreč lahko pohvalijo z največjim številom vrtcev na tisoč prebivalcev.

Povprečna površina uporabne stanovanjske površine na ravni države je 84 kvadratnih metrov, v Odrancih pa se ta razprostira več kot 100 kvadratnih metrih.

Zgodba drugačna na Gorenjskem

Sodeč po analizi se v Sloveniji sicer najbolje živi na Gorenjskem, natančneje v občinah Železniki, Cerklje na gorenjskem, Žiri, Gorenja vas – Poljane in Škofja loka.

S spleta

Komentarji (60)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
pancho vila (nepreverjen)

Joj tako slabo živim, da uživam.

123 (nepreverjen)

Mi Prekmurci živimo tako odmaknjeno od ostale Slovenije kot smo živeli ko smo bili še pod Madžarsko. V občilih smo samo takrat ko je pri nas v Prekmurju nekaj negativnega, potem smo tudi vredni da nas ostala Slovenija malo
povoha. Za ostale regije smo velika neznanka, nekaj etno. Vse kar je nekaj dobrega nam ukradejo ali na lepši način odvzamejo.Šolamo otroke v Ljubljani, Mariboru, itd ker doma ne moremo oziroma ne smemo, rezultat tega šolanja
plačevanje stanovanj in da Ljubljančani ter ostali bogatijo z našim siromašnim denarjem. Kar pa je še najslabše, naše vasi mesta se praznijo ker se otroci preseljujejo. Nazaj pridejo v letih ko so zgarani ter v penzijah. Prekmurje
postaja oaza miru. Industrijo so nam uničili Mura, Pomurka, Panonija , Elerad itd vse pod pretvezo -ne splača se vlagati, kam v Prekmurje. Turizem životari uničila ga je Sava, dokler je bil v Prekmurskih rokah je turizem cvetel in cvetela je tudi skupnost kjer so se ti objekti nahajali, patudi za druge se je kaj našlo. K nam so privrele trgovine ter nam uničile lokalno kmetijstvo samooskrba je katastrofalna in to v Prekmurju. Jemo najslabšo hrano domača jabolka gnijejo uvažamo Neretvanske mandarine. Bolnišnica se razvija na resursih domačega okolja, vsako leto prikrajšana za denar, enako je z ostalim zdravstvom v regiji. Še in še bi se dalo napisati amapak saj to sploh ni važno
važno je da se piše kje smo najslabši ali med najslabšimi.

nedelo (nepreverjen)

popolnoma se strinjam z komentarjem, dodal pa bi samo to , da so za vse to stanje KRIVI pokvarjeni in nesposobni posamezniki. Panonija je crknila a z obstojecimi stroji in ljudmi so nesposobni ( v firmi) šefi ki so si vse to razdelili super živeli naprej in seveda delali iste stveri kot v firmi:( Pomurko so načrtno uničili nesposobneži in zamislite še dandanes čepita v stavbi ( KOLIKO LET? ) gospa stečajna in gospa tajnica z mastnimi plačami ker jo kao prodajata - TAKE STVARI SO ZA VISLICE . Pa lep dan vsem prekmurcem

In reply to by 123 (nepreverjen)

pijancek

Zopet so nam za vse drugi krivi, sami nikoli. Marsikaj smo si sami zakuhali. Imeli smo veliko dobrih podjetij - vse smo zapravili. Na vodilne položaje smo vedno in še dajemo nesposobne ljudi, ki zapravijo vse tisto, kar se zapraviti ne da. O velikih krajah ne bi - s tem se naj ukvarjajo za to pristojni organi. Ni pametnih ljudi, ki bi Prekmurju prinesli razvoj. Dokler bomo razvoj prekmurja videli v Red Bullu, "lesenih vratih " v Pomurje, kmečkih turizmih, razvojnih agencijah, ki zaradi "izgub " propadajo ena za drugo, medgeneracijskih centrih in podobnih pogrutavščinah, nam ne bo bolje, samo denar, ki ga nam daje država, bo izpuhtel. Edina sreča za Prekmurce je, da je Avstrija blizu in da je veliko Prekmurcev zaposlenih tam ! Sicer je pa neko povprečje in neke statistike tak, tak.......... nekdo je samo zelje, drugi samo meso, v povprečju pa jesta segedin z mesom. Nehajmo s tem, da so nam za vse drugi krivi ! Krivi smo si sami ! Mi volimo naše občinske svetnike, župane, državne svetnike, državne poslance ! Ne volimo nam jih Ljubljančani.

In reply to by 123 (nepreverjen)

pijancek

Državnega svetnika Maučeca so nam Ljubljančani izvolili ali smo si ga sami . Že sem pozabil, kako dolgo je ta človek državni svetnik, je pa zelo, zelo dolgo !

In reply to by 123 (nepreverjen)

NisemRobot (nepreverjen)

Točno ta nastrojenost proti vsemu in želja po samozadostnosti sta rak rani Prekmurja. Ne znamo sodelovati in vsak, ki je malo bolj uspešen od nas, je naš sovražnik, namesto partner v razvoju. Najprej poglejte, kaj volimo na volitvah, potem poglejte, kakšni ljudje se postavljajo na vodilna mesta v regiji... Nas lahko vsak nateguje z demagogijo, da nam je kriva Ljubljana, ker so tam univerze. Naredimo univerzo v Murski Soboti, pa boste videli, da bodo v okoliških občinah hoteli imeti svoje. Da ne govorimo o tem, kakšno znanje bi se prodajalo na takšnih univerzah in kakšni profesori bi tam predavali. Ja, deca bi študirala doma, samo njihovo znanje ne bi bilo pa za nikamor. Edino za k nam. Ker mi smo sami sebi najboljši, samo žal drugi ne delijo te naše samozaverovanosti. Študij ni samo hoditi v šolo. Študij je življenjska izkušnja v drugačnem svetu, ki ti omogoči, da se vrneš tako izkušen, da lahko spreminjaš svet okoli sebe. Živi v globaliziranem svetu in v globalni konkurenci znanja. Nekateri se v Prekmurju tega zavedajo in so svetle izjeme, večina, pa je zakompleksana, konzervativna, privoščljiva in pasivna in nezadovoljstvo s sabo je najlažje pozabiti na svetovnem prvenstvu v iskanja krivcev drugje, na tem prvenstvu smo zmeraj elita.

In reply to by 123 (nepreverjen)

Čika-pajo (nepreverjen)

Veš pred časom bi se še mogoče strinjal s tvojim komentarjem, sedaj pa ko imam boljši vpogled v sistem oziroma kako sistem funkcionira pa ti moram zelo replicirati. Prav zaprav je sistem enak kot pri visoko razvitih in manj razvitih. Visoko razviti bodo vedno visoko ker imajo preprosto denar in z denarjem tudi vpliv. Za Nemčijo bo Slovenija enako kot je Ljubljana z okolico za Prekmurje, Ne bodo nas pustii da napredujemo na višji nivo ker preprosto rabijo bazo za poceni šolano delovno silo iz Prekmurja prav tako poceni kupovanje počitniških vikendov, stanovanj.Tako je bilo in tako bo dokler
se Prekmurci ne bomo znali postaviti sami zase in tudi tako vzgojiti svoje otroke.Končno pa Prekmurci moramo biti bolj ponosni nase in začeti ceniti Prekmurje in svoj Prekmurski jezik.
S tem je potrebno začeti s Premurščino ki je priznani knjižni jezik in njeno uvedbo v Prekmurske šole.

In reply to by NisemRobot (nepreverjen)

NisemRobot (nepreverjen)

...ja in cel svet nas bo cenil, ker imamo šole v svojem dialektu. Samo z,eniti se še moramo, če bo to gorička varianta, markovska ali soboščina. To bo ziher rešilo problem kvalitete življenja. Mislim...

In reply to by Čika-pajo (nepreverjen)

22222222222222… (nepreverjen)

Malo se nafči, Prekmurščina je nej dialekt liki je gezik. Trbej pa tak kak nan starim, pa mladin povedati marsika ka ne vejmo od Prekmurja .Kak smo ratali, od ge smo prišli, što je bil Franc Temlin itd.

In reply to by NisemRobot (nepreverjen)

NisemRobot (nepreverjen)

Pravljičari ste garant za to, da smo Prekmurci Mnogokrat zasmehovani. Samo še prekmurski gen je treba odkriti, pa bo slika popolna.

In reply to by 22222222222222… (nepreverjen)

mutant (nepreverjen)

nauči se prekmurskega pravopisa, potem piši v prekmurščini, to tvoje spakovanje je norčevanje iz prekmurščine

In reply to by 22222222222222… (nepreverjen)

goost (nepreverjen)

KERMAN ŠE DUŽE BOŠ ŽUPAN -ZAVOŽENI INŠPEKTOR.

brejg (nepreverjen)

ce kupujes v Lidlu, ne mores pricakovat boljso kvaliteto zivljenja.

ulalala (nepreverjen)

Prekmurje ima 27 občin, je to normalno? na 100000 prebivalcov 27 županov, podžupanov, svetnikov in ostalih ka kruj slujžijo brez "motike". kelko je tu lastnega interesa-neskončno ga je. kak enomi gor stane, tak si obcino dela. tou so vse podjetja ka na legalen način gemlejo narodi pejneze. ali tak je tou v demokraciji.

pijancek

Vidiš tak je to. Če pa v kakšni debati napišeš, da je v Sloveniji dovolj 10 občin, pa vsi po tebi skočijo in te imajo za bedaka. V Prekmurju je ena velika občina čisto dovolj. Za ostale potrebe imamo Krajevne urade. Pa koliko razvojnih agencij in še česa imamo v Prekmurju čisto brez potrebe - dobra zaposlitev z veliko plačo za " naš " kader - ki na koncu večinoma končajo z izgubo in grejo v stečaj. Marsikaj ni dobro in bi se dalo temeljito izboljšati, samo nihče nima volje, ker se vsak oklepa svojega dobro plačanega stolčka. Lahko daste tisoč minusov, a to je resnica.

In reply to by ulalala (nepreverjen)

smrkci (nepreverjen)

To že jaz vem 26 let,da mi navadni smrtniki živima naj slabše in to zaradi politike in mafije.Nas navadne smrtnike uničujejo na obroke politika in mafija(strici iz ozadja).

goragora (nepreverjen)

"Občina Cankova - ki šteje okoli 1.800 prebivalcev s povprečno starostjo 44 let, je na primer zabeležila največje število prejemnikov zdravil za sladkorno bolezen in povišan krvni tlak......."
...poulek takšnoga župana čüdno, ka smo nej na kakšne drogaj, nej samo povišani pritisk ipd.

lublančanka (nepreverjen)

i <3 prekmurje. iz gnile lj sm se preselila pa niti slučajno negrem nazaj. nevem od kje taka statistika, da je tle najslabš v sloveniji, najbolš pa gorenjska hahaah svašta. če se že gremo je v postojni najslabš. v prekmurju so vsaj ljudje po večini še vedno človeški. mir je in narava.

kanžor

Saj tisti ,ki so celo življenje pri državnih koritih živijo bog bogovsko in tisti ,ki so imeli roke do ramena v medu .

Grk Zorber (nepreverjen)

Zdaj bo že vsak portal, ki ima pet minut časa razpravljal o tem, kako jaz živim. Mi v Pomurju znamo živeti mnogo boljše, kot tisti v Ljubljani, Kranju....... Smo predvsem ljudje, ki spoštujemo in cenimo to kar imamo. Jaz osebno živim dobro pri penziji 600 Evrov. Ne rabim več.

pijancek

Če bi živel v najemniškem stanovanju v Soboti, bi ti bilo teh 600 evrov veliko premalo za normalno življenje ! Pa brez zamere.

In reply to by Grk Zorber (nepreverjen)

snops1 (nepreverjen)

Ka bi pa še bilou če bi v lj bil.

In reply to by pijancek

pijancek

Pri tej penziji velikokrat za kruh ne bi bilo !

In reply to by snops1 (nepreverjen)

Mk (nepreverjen)

Kako se pa ta razlika med radgono in polano npr vidi v praksi?

Polanskii (nepreverjen)

Glavno ka so tau blesavo kmetijo zvlekli v Velko Polano, da bi pa kakšne koristne projekte spelali pa niti slučajno. Me ne čüjdi ka smo zadnji na lestvici! Sramota

Mura je večna (nepreverjen)

Tej njuve ankete naj si porinejo nekan, v Prekmurji se živij dosta boukše kak pa v kakšnoj Ljublajani pa tak dale, gesti kak mamo v Prekmurju si lejko Ljubljančani samo senjajo. Tisti keri majo dobre plače v Ljubljani živijo dobro, tisti keri pa majo male plače, kerih je ogromno pa dosta slabše živijo kak mij. jebeš njuvo statistiko Prekmurje je raj prouti Ljubljani.

pijancek

Ja, v tvojih sanjah !

In reply to by Mura je večna (nepreverjen)

Mura je večna (nepreverjen)

Nika ge ne senjan, samo pogledni kak je pozimi, v Prekmurji ma narod šume pa za kurjavo ne da niti centa, v Ljubljani jih ogromno zmrzavle ka nemajo za kurjavo tou je že eden ogromen strošek, poleti zelenjave na pretek, tou so samo ene stvari kere Ljubljančani lejko senjajo, seveda se spadajo tisti z najmenšimi dohodki, tisti keri majo dobre plače tou se folgajo. pa ne mislite ka majo Ljubljančani si dobre plače, na minimalci jih je ogromno.

pijancek

San ti napiso, da sanjaš ! Ja, v Soboti ( da drugih mest in ravnin ne bom omenjal ) imamo ogromno šume ( veliko lesa izvažamo ! ), vrtov in njiv na tisoče hektarjev - ogromne količine zelenjave izvažamo ! Viš, tak je to, ko en mali kmetek - kot si ti - misli, da je povsod tak kot pri njem doma, in da vsi tak živijo kot živi on ! Daj, stopi malo ven iz svojega ogračeka v svet in pogledni, kak ljudje v tum svejti živijo - malo dale od Murinega igrišča !

In reply to by Mura je večna (nepreverjen)

fgvbnhju (nepreverjen)

v prekmurji sploj ne živimo slabo...ge man okrog 1200€ plače pa se da kar v redu s tem preživeti...ne vem zakaj vedno taqkšna negativa iz prekmurja...

pijancek

Zopet se hvališ, ko si imel 26 let, si se preselil v svojo novo hišo, ................ Če imaš ti polno rit, vsi nimajo. Kaj res nimaš toliko pameti, da bi razumel in videl svet okoli sebe ? Je tebi sploh znano, da je Prekmurje na vrhu pri številu brezposelnih, da zelo veliko število delavcev dobiva 600 evrov in imajo družine ???????? Da veliko mladih šolanih ljudi ne dobi dela, nima stanovanj, ............ Brez veze, da pišem, ker nikoli ne boš razumel. To ni nobena negativa, to je REALNOST v Prekmurju in še marsikje v Sloveniji ! Ne vem, kje ti trosiš svojih 1200 evrov, da ne vidiš življenja okoli sebe. Si zaprt v zelo ozkem krogu ljudi in drugih ne vidiš ? Sploh si ne moreš zamisliti, kako lahko preživijo tisti z 290 evri ali še manj !!!!! In kar veliko je v Prekmurju takšnih ljudi !

In reply to by fgvbnhju (nepreverjen)

sarajevski magister (nepreverjen)

In ka bi zdaj ti rad s ten povedo? Zakoj se pa te tej delavec ne odseli s svojo družino nekan ge ga čaka delovno mesto in spodobno življenje za njega in njegovo družino? Svejt je velki, priložnosti je dosta. Ali naši lidje rajši doma sidijo, đoučejo kak jin je slabo pa ka nišče ne odpre tovarne 200m od njihove kuče ka bi lejko delat odli pa meli 1500€ plače..... S ten svojin primitivizmon pouleg sejbe vničavlejo še svoje družine in posledično zavirajo razvoj in izobraževanje svoje dece. Tou so za mejne neodgovorni starši keri bi se že zaradi dobrobiti svoje dece moglo odseliti nekan ge bi jin bilou boukše. Samo ka, če je pa večina prekmurskoga ljudstva nej sposobna zorganizejrati niti osnovne življensko pomembne stvari doma, nej pa ka bi še prodali svoje premoženje, če ga majo in se odselili nekan ge jih čaka boukše življenje. Što je bar malo čeden pa izobraženi in je zadosta hitro sprevido ka za njega v prekmurji nega kruha se je že zdavnaj odselo. Je pa po drugi strani v prekmurji ogromno priložnosti za uspeh in zelo dosta lidij zna tou iskoristiti. Je pa rejsan ka si dosta lidij tudi ne upa uspeti zaradi takših stvari kak jih je že eden zgoraj opiso. Boug ne daj ka bi komi dobro šlo, včasik se jih najde en kup ka do srali po njemi. Že samo če čitaš tej portal se pod temo ge predstavijo koga uspešnoga takoj najde en bataljon nevoščljivih zarukancov keri vse pa sakšoga doj poserejo. In to ponavadi takši ka globoko v sebi znajo ka so zabiti in nej sposobni za nikaj v življenji in so te čemerni na sakšoga ka malo izstopi iz toga zabačenoga prekmurskoga povprečja.

In reply to by pijancek

pijancek

Zabačen si bil in zabačen boš ostal. Ne primerjaj 25 let starega zdravega moškega , ki res lahko gre danes ali jutri kamorkoli po boljši jutri, in starejše iztrošene ženske, ki je par let pred penzijo izgubila delo, doma ima pa šoloobvezne otroke !!!!!!!!!! Takšne ženske ( tudi moških v teh letih ) nihče ne bo zaposlil , ne doma, ne v tujini ! Ne morem razumeti, zakaj STE NEKATERI MLADI TAKO PRITISNJENI IN ZATEGNJENI, da ne razumete, da je v Prekmurju veliko starejših ljudi, ki so trajno nezaposljivi !!!!!! Ko si tako pameten, povej, kje naj dobi delo več kot 10.000 nezaposlenih v Prekmurju, med katerimi je polovica starejših od 50 let !!!!!!! Daj odgovor v dveh stavkih in ne palamudi dve uri dugo ! NISI TAKO PAMETEN, KOT MISLIŠ IN SE VUN MEČEŠ NA PORTALU KOT NAJPAMETNEJŠI PREKMUREC, KI VSE VE IN IMA VSE PRAV !!!!!!!!!! Še veliko vode bo preteklo v Muri in še desetletja bodo minila, da boš ti videl dejansko življenje v Prekmurju in v ostalem svetu !!!!!!!!! In še nekaj, moralnemu in pametnemu človeku je to izpod časti, NE PIŠI POD RAZLIČNIMI VZDEVKI !!!!!!!

In reply to by sarajevski magister (nepreverjen)

22222222222222… (nepreverjen)

6539 nezaposlenih v Pomurski regiji-podatki statističnega urada. Kakšna je pa starostna struktura pa vedo samo na uradu.-Ženska pred penzijo ima šolo obvezne otroke -koliko pa je takih žensk ki so zanosile pri 45 letih.

In reply to by pijancek

pijancek

Prosim, ne delaj se preveč pametnega. Sem točno pogledal podatek ( prej sem pisal na pamet ) za oktober 2017 - 6.639 brezposelnih. To je zelo veliko za moje pojme za malo Prekmurje. In v zimskem času se bo brezposelnost povečala, ker ne bo sezonskih del ! In niso vsi brezposelni prijavljeni na Zavodu, ker so nekatere izbrisali, nekateri se ne prijavijo, ker nimajo nobene koristi od tega. Tako, da bo moja ocena za zimske mesece približno držala. Tudi starostna struktura brezposelnih je bila objavljena - ni to nobena skrivnost - vendar se mi zdaj to ne da iskati. Če imaš voljo, boš tudi to našel. Glej, glede starosti žensk, se ne delajva pametna. Lahko računaš 55 let - 14 let -1 leto = 40 let. In teh žensk je kar veliko. Za moje pojme so starši dolžni skrbeti za svoje otroke do polnoletnosti ( tudi v zakonu je tako zapisano !!! ) oziroma do konca šolanja. Računaj : 55 let - 18 let - 1 leto = 36 let ali 58 let - 18 let - 1 leto = 39 let. Tako, da si ti s temi 45 - imi leti precej mimo udaril ! Če bi ti bil privatnik, bi zaposlil žensko, staro 55 ali 58 let ? Ne bi ! Zaposlil bi mlajšo od 30 let ! Ne se brez potrebe pameten delati ! Daj odgovor: kje zaposliti ljudi starejše od 55 let, ki niti niso zdravi a premalo bolni za invalidsko upokojitev ? Ne se igrati neke teorije in filozofirati o neizvedljivem. Potrebno je pogledati ljudi in dogajanja. LJUDJE NISMO ŠTEVILKE IN NISMO ČRTE NA PAPIRJU ! S M O L J U D J E !!!!!!!!!!!!!

In reply to by 22222222222222… (nepreverjen)

pijancek

V Google vpiši brezposelnost v Prekmurju in dobiš podatke o starosti brezposelnih ! Starejši od 50 let - 43 % !!!!!!!!

In reply to by pijancek

gorila (nepreverjen)

Pišite ka ščete mi smo v raji.

black panter

ge se iz Prekmurja pa iz sobote ne selin

pijancek

Imaš praf.

In reply to by black panter

22222222222222… (nepreverjen)

Podatki statistike ZA POMURJE IN NE PREKMURJE (to je velika razlika) kaže da je Pomurska regija imela 6707 nezaposlenih.

Kohezijska / statistična regija Do 2 meseca 3 do 5 mesecev 6 do 8 mesecev 9 do 11 mesecev "12 do 23
mesecev" "24 do 35
mesecev" 36 mesecev ali več Skupaj
Slovenija 17.197 8.586 5.865 7.096 14.227 7.103 22.919 82.993

Vzhodna Slovenija 10.073 4.828 3.299 4.280 8.450 4.304 13.744 48.978
Jugovzhodna Slovenija 1.016 564 323 424 890 537 2.211 5.965
Koroška 648 237 152 200 451 214 612 2.514
Podravska 3.215 1.594 1.117 1.386 2.610 1.295 3.026 14.243
Pomurska 1.199 558 408 563 1.054 617 2.308 6.707
Posavska 636 307 185 265 539 292 1.215 3.439
Primorsko-notranjska 409 215 111 198 322 140 514 1.909
Savinjska 2.433 1.099 811 1.052 2.096 961 3.147 11.599
Zasavska 517 254 192 192 488 248 711 2.602

Zahodna Slovenija 6.973 3.695 2.514 2.780 5.735 2.778 9.159 33.634
Gorenjska 1.382 669 449 522 945 392 1.072 5.431
Goriška 823 416 288 302 643 235 771 3.478
Obalno-kraška 932 438 346 365 717 318 974 4.090
Osrednjeslovenska 3.836 2.172 1.431 1.591 3.430 1.833 6.342 20.635

Občina izven RS 151 63 52 36 42 21 16 381

pijancek

In kaj si hotel s temi številkami povedati ???????? V dveh stavkih napiši !!!!!!!! LJUDJE NISMO ŠTEVILKE , SMO LJUDJE !!!!!!!!!!!!

In reply to by 22222222222222… (nepreverjen)

123 (nepreverjen)

Hotel je povedati da ne ločiš med Pomurjem in Prekmurjem.

pijancek

Pod kolikimi nicki pišeš ? Niti enkrat nisi sposoben nobene argumentirane debate, samo nekaj podjebavaš. Sobota je na levi strani Mure, sam živim na levi strani Mure, velika večina komentatorjev živi na levi strani Mure, in tej pokrajini na levi strani Mure pravimo PREKMURJE in mene zanima Prekmurje ! Pomurje je pa skupno ime ( ni še dolgo v uporabi ) za Prekmurje in Prlekijo ( stran na desni strani Mure - porečje ). Zadovoljen ? Zdaj pa komentiraj članek ali prste v usta !

In reply to by 123 (nepreverjen)

22222222222222… (nepreverjen)

Sem točno pogledal podatek ( prej sem pisal na pamet ) za oktober 2017 - 6.639 brezposelnih. To je zelo veliko za moje pojme za malo Prekmurje..Podatki statističnega urada so za Pomurje in ne samo za Prekmurje in če ža komentiraš komentiraj z glavo in ne z jezikom. Drugače bi pa pa pravo po Premursko ne kurči se preveč, nejsi naj, naj si pa faj faj .

pijancek

Kaj tebe tak boli ? To, da nič ne veš ? Zakaj praviš po PREKMURSKO ? Povej po POMURSKO !

In reply to by 22222222222222… (nepreverjen)

pijancek

Posebej za tebe: Prekmurje meri 948 kvadratnih kilometrov in ima približno 78.000 prebivalcev, Prlekija meri 388 kvadratnih kilometrov in ima približno 38.000 prebivalcev. Prekmurje in Prlekija sestavljata POMURJE. Si boš zapomnil ?

In reply to by 22222222222222… (nepreverjen)

pinkpanter (nepreverjen)

vsaka regija ima svoje probleme, prekmurje je samo ena izmed njih. Skozi zgodovino se spreminja edino model teh problemov. Tovarniške generacije iz socializma so imele plačo, hišo, pa svojo njivo in lagodno življenje. To jim je bilo zadosti. Brez ambicij za več. To je uničilo večino ambicioznosti tudi pri njihovi deci.
Strinjam se s komentatorji, ki pravijo, da ne išči napak drugje, ampak pri sebi. Če si malo pred penzijo izgubil službo, sploh ne bi smelo biti težava, saj bi moral sam prej predvideti takšen scenarij in se na nek način zavarovati. Ne trdim pa, da bi to lahko vsi storili. Od brezposelnih, ki jih jaz poznam, bi vsi lahko delali. Če bi seveda želeli.

pozdraf

pijancek

Kako se lahko zavaruješ pri minimalni plači, ki niti za preživetje ne zadostuje ????????? Kako se lahko zavarujejo tisti, ki niso dobili zasluženih plač ( tudi več tisoč evrov ) in jih nikoli ne bodo dobili, ker so podjetja šla v stekaj ? Jaz pa poznam velikooooooooo takih, ki zaradi bolezni ( a so " premalo bolni " za invalidsko upokojitev ), iztrošenosti, starosti nesposobni za delo oziroma nezaposlivi. Zapiši kje bi se lahko v Pomurju zaposlilo 7.000 nezaposlenih, od katerih je 3.000 starejših od 50 let !!!!!! Preštej si svoja zadnja dva stavka in odgovori na moja vprašanja. Ne nekaj na pamet in iz nekih šolskih knjig. Daj odgovore iz resničnega življenja, ki ga v Pomurju živimo !

In reply to by pinkpanter (nepreverjen)

pinkpanter (nepreverjen)

Brez zamere, ampak moraš biti pa nestrpen osebek. Dialog je izmenjava mnenj, ne pa napadanje, ki se razbre iz tvojega posta. Iz resničnega življenja, še enkrat glede brezposelnosti: vsi brezposelni, ki jih jaz osebno poznam, bi lahko delali.
Glede zavarovanja: če imaš minimalno plačo in je to ves tvoj prihodek, porabiš vse sproti ali pa se še zadolžuješ, in se tega zavedaš celo svojo delovno dobo, jaz to razumem kot zelo neodgovorno dejanje. Na razne načine si lahko to olajšaš, v socializmu s popoldanskim delom na dveh hektarjih kmetije (takrat so to delali vsi), v kapitalizmu pa bi moral ta popoldanski čas ravno tako vložiti v nekaj, kar ti prinese dodatni zaslužek, če ti osnovna služba tega ne omogoča. S tem postaneš tudi manj odvisen, ali ne?
Če to ne napraviš, boš v dreku najkasneje takrat ko prideš v penzijo, ki bo nikakva. Takrat ali boš crknil, ali boš prodajal premoženje, ali ti bodo pomagali otroci. Ta tretja opcija je še nekako najbolj sprejemljiva. Toda zanjo si spet moral svoje otroke na to pripraviti in jih naučiti živeti po smernicah iz prvega odstavka. Pomagajo ti lahko že takrat, ko si morda kot praviš že pred penzijo izgubil službo in si nezaposljiv. Vprašanje, kdo od 3000 zgoraj naštetih je to napravil.

pozdraf

pijancek

Nakladač si in nakladač boš ostal. Nimaš pojma o življenju. In , kar je najhuje, si en preko velik egoist ! Škoda časa za takšnega nakladača kot si ti.

In reply to by pinkpanter (nepreverjen)

pijancek

Ti kaj močnega kadiš, so te kapitalisti tako zdresirali ali si pa že od rojstva tako zabit ? Ali pa vse troje ?

In reply to by pinkpanter (nepreverjen)

Sami krivi (nepreverjen)

Prekmurci ste/smo si čista sami krivi za nastalo situacijo.

Ide človik študerat v Ljubljano, po 4 oz. 5 letih se vrne v Prekmurje in, normalno, guči nekšo mešanico med ljubljanščino in prekmurščino. Pa ga začnejo lidge že včasi zaničevati in zmerjati, kakši žabar je to, kak je on obrno hrbet Prekmurji, kakša izdajica je in podobne bedarije. In takši odnos imajo Prekmurci tudi do ostalih sposobnih oz. uspešnih ljudi. Bog nedaj, ka bi kda prišo kakši "tujec" v regijo in napravo red.

Dokič te lidge v tej regiji tak v sebe zagledani in meli takšo primitivno razmišljanje, dotečas napredka nete meli in te še dale merali na dugi rok.

Gostja426 (nepreverjen)

Živejla san v LJ, zadnja lejta pa v MS. Saj je marsikaj fajn v Pomurje, tü man hišo, ka je v LJ ne bi mogla meti nikdar, ali fseeno je marsikaj boukše v LJ. Kakovost storitev, na primer, je povečini slabša kot v LJ, marsičesa pa ete sploj nega. Sorodnik je v depresiji, najti dobroga psihoterapevta je nemogouče, ker so lidje vajeni samo jesti antidepresive. Nega skupin za samopomoč, če hočeš biti aktiven v dramski igri, uličnon gledališče, na okoljskon področje, na kulturnon področje, katero koli prostovoljno delo, če bi ga rad opravlo na kakovosten način ... Vse je ležej v LJ. Tan najdeš lidi za sodelovanje, tü nej, ker je miselnost drugačna, lidje so bole vajeni pasivnosti, pa skrbeti samo za sebe. Vidin, ka je več diletantstva, fse je dobro, samo ka je, četüdi je nej kvalitetno ... Žal je tak, pa mo fejst vesela, če de načik.
San napisala, ka man slüžbo še vedno v LJ, čiglij san nej zbirčna, pa san jo iskala tri lejta? Delan v znanosti, na doume, smo eni redkih, keri mamo za svoje delovanje zadosti pejnes, ker smo dobri. Evo, za MS nejsan bila zadosta dobra, za LJ san. isto moj mouž, keri neje Prekmurec. Eti fsi čvekajo samo o begi možganof, nihče pa ne vej, ka bi z možgani, gda pridejo nazaj ... Tou je tisto, ka nas tišči nazaj. Prišlekon ne damo priložnosti.

pijancek

Prekmurci, to si 10 x preberite in ZAPOMNITE !

In reply to by Gostja426 (nepreverjen)

VRANA (nepreverjen)

Gostja426, lepo, ka si v LJ poiskala tvojo priložnost. Čestitam, ka si šla, pa svojo pot najšla. Nemrem se pa strinjati s tvojo izjavo: "......Tou je tisto, ka nas tišči nazaj. Prišlekon ne damo priložnosti."
Znaš, ka nas nazaj tišči? Ravno tole razmišljanje-"nišče mi ne da priložnosti" !! Kdo ti je pa kaj dolžan dati priložnost?? Zakoj pa v treh letih nejsi sama naredila svojega biznisa, pa bi si priložnost ustvarila sama?? "Evo, za MS nejsan bila zadosta dobra, za LJ san." Kda gledaš na mnenja drugih, si že v začetku zmrznil. Nimaš šans!! Ker preveč je negativizma in podtikanja-če si sploj tou mislila??? Če pa v Prekmurji nega povpraševanja po tem, kar ti nudiš trgu delovne sile, je pa to druga pesem-če si tou mislila?? In si seveda, pohvalno, dvignila tazadnjo in šla tja, kjer je povpraševanje.

"Eti fsi čvekajo samo o begi možganof, nihče pa ne vej, ka bi z možgani, gda pridejo nazaj ... " S tem se pa 100% strinjam, samo malo v drugačni luči, kak si tij mislila. Dve stvari sta tü: ka si študejro, pa kelko si podjeten... Če si študejro nekše "mešanje megle" študij, potem itak nemaš šans. Drüjgo pa je, če si dovolj podjeten. Zdaj, če misliš, ka maš nekšo diplomo ali magisterij, doktorat, ka do vsi ta spadnoli, kda tij prijdeš-se grozno moutiš. Pa ka do zdaj v vrsti čakali, da jim nameniš "Da, delal bom pri vas!" Nam Prekmurcom falij idej za posel !! Če pa že ideja je, pa nam manjkajo muda, aktivno uresničiti svoj posel!! Kelko lidij ges poznam, ka so nezadovoljni s svojo slüžbo-nika pa ne naredijo, ka bi svojo situacijo izboljšali! Imajo pa osnovni problem, nimajo ideje, kaj sploh delati!!

In reply to by Gostja426 (nepreverjen)

gastarbajter (nepreverjen)

Že Miško Kranjec je pisal o tem kak so prekmurci melanholično zjamrani in pozabljeni od boga. V Pomurji se živi točno tak kak se dela. Od nič ni nič.

In reply to by VRANA (nepreverjen)

VRANA (nepreverjen)

No, to tudi ni res, da se nič ne dela v Pomurji, to je malo pretirano. Delavci so pridni, v tujini veljamo za dobre delavce. Kaj ko smetano poberejo tisti z idejami. Primer npr.avto: največ kasira tisti, ki si je avto izmislil, naredil design, se pravi imel idejo. "Majhen" delavec da na koncu samo svojo delovno silo in nič drugega. Kako bo delavec zaslužil dobre denarce?? Na ideji drugega?? Seveda ne more!! Problem je, da se celo življenje buni, kak dobro dela, pa nič ne zasluži. Ne razume pa širšega pogleda na zadevo.
Zdaj pa še drugi preprosti primer: v MS sladoledarji, kebab prodajalci- vsi se bunijo, ker jim dobro gre. Pa da baje ne dajejo računov (jaz ga pa VEDNO DOBIM-ker počakam in vzamem račun-čudno, kajne???), in svašta jim podtikajo. Ampak oni imajo idejo, ki jo prodajajo in so pridni, delajo dosti, zato tudi imajo denar.

In reply to by gastarbajter (nepreverjen)

pijancek

Zopet si najbolj pameten ! Nimaš pa pojma o življenju ! Svojo teorijo neprestano prodajaš za suho zlato ! Problem je pa v tem, da tvoje teorije nihče noče kupiti ! KAKO PA LAHKO DELAVEC V ŠVICI, LUKSEMBURGU, KANADI, NEMČIJI, ............ ZASLUŽI LEPE DENARCE ???????? Daj spusti se na zemljo in se ne imej večne čase za najbolj pametnega in večvrednega ! V resnici si samo en velik nakladač, ki misli, da je Boga za keco zgrabil !

In reply to by VRANA (nepreverjen)

ak87 (nepreverjen)

najlepse se zivi v prekmurju zakaj pa te vsi hodijo v prekmurje ker je tu mir in radodarnost ljudi prekmurje je zakon nikoli nebi menjal prekmurja za katero koli okolje v sloveniji oz regijo pa ze jezik je zakon

pijancek

Vsi hodijo v Prekmurje ?????? Prvič slišim. Videl še tudi nisem razen tistih babic v toplicah.

In reply to by ak87 (nepreverjen)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.

Starejše novice