Si.mobil - podlost na višku

|

No, ka na kratko povem svojo zgodbo - zgolj v opozorilo drugim uporabnikom Si.mobila in tistim, ki bi to želeli postati.
Zadnje čase se je baje povečalo število pritožb zaradi nenormalno visokih računov zaradi prenosa podatkov. Celo so izdali opozorilo na svoji spletni strani (datirano 10.12.2011). Sama san uporabnik Si.mobila že skoraj dobrih 10 let, povprečen mesečen račun san mejla od 15-20 €. Te pa novembra šok ... pošljem stanje o trenutni porabi in dobim nazaj SMS s cifro skoraj 200 €. Baje prenos podatkov. Iden preverit zadevo na Moj Simobl in ugotovim, ka so mi zaračunali skoraj 500 MB prenosa podatkov z dne 12.09. - ena seja. Moje obračunsko obdobje je od 07. - 07. tak ka bi navedeni račun po vsej pravilaj mogo meti obračunane storitve od 07.10. - 07.11. Zoven na Simobil, baje ka nemrejo nika naprafte dokler ne dobim računa - ka nemo gučala o arogantnon odnosi enih zaposlenih in o čiston odavanji megle. Tak ka omenim, mesečno man zakupljenih 400 MB prenosa podatkov, smart phone pa san uporabljala več kak leto dni brez p****. No, kda san dobila račun, san poslala reklamacijo na Si.mobil in direktno na APEK. Račun se je z dobrih 260 € znižo na 70 €, saj so mi prenos podatkov upoštevali v prejšnje obračunsko obdobje in san plačala samo presežek (negi 100 MB). Zgovarjali pa so se na to, ka uni kao lejko obračunajo tudi storitve izven obračunskoga obdobja - se pravi je popolnoma nesmiselno meti zakupleni prenos podatkov in teoretski lejko nekomi nabijejo račun na več kak jurja. S ten, ka mi nikoli nede jasno, kak se je v eni seji preneslo 500 MB podatkov - z ugotavljanjon toga bi mejla več stroškov kak haska - baje nemrejo povedati na kero stran se je povezalo zaradi "varovanja osebnih podatkov" in bi se mogla zaj**** preko sodišča. In še najbole zanimivo pri cejli zadevi ... to se je začalo dogajate lepemu številu folka ... pa točno zdaj, kda na velko promovejrajo opcijo mobilni internet - zmanjšajte stroške za internet ... Se samo meni zdi, ali tou neka rejdno smrdi?
S ten, ka še moren opomniti, ka si nejsan downloadala nikšnih čudnih aplikacij, avtomatsko posodobitev san mejla izključeno. Zdaj man net na androidi konstantno izključeni, štekan ka samo kda ka nucan, man pa tudi inštalejrani 3g Watchdog, ka nadzoruje prenos podatkov. No, sicer, neje poanta v ton, ka omogočan možnost, ka san kak po noriji nabila prenos podatkov - uporabnike ščen opozoriti samo, ka Si.mobil fejst čudno obračunava prenos podatkov, na ka moremo biti pozorni predvsem tisti, ka mamo mesečni zakup podatkov. No, meni so stvar, ka bi mogla biti na oktobrskom računi prenesli na novemberskoga in s tem posledično feeejst povečali račun - na srečo mamo APEK, ka bar malo nadzoruje in brzda podleže. Što, ka se mogouče ne znajde najbole, bi jin račun plačo ... Kak so mi pravli na Si.mobilovon centri v MS ... naj mo srečna, ka nejsan dobila račun za jurja, kak en gospod. Halo?!? Nikomi pa se neje zdelo  čudno, ka je specifikacija zgledala nekak tak: 12.09.-500 MB, te pa normalno dale klici, pa sporočila od 07.10. do 07.11.
Očitno je, ka Si.mobil puni svojo blagajno. Ges man na žalost še neka časa vezavo - te pa rajši dimni signali z brejga kak pa Si.mobil!

Komentarji

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
CAPTCHA
Jana Bohar

No, ka na kratko povem svojo zgodbo - zgolj v opozorilo drugim uporabnikom Si.mobila in tistim, ki bi to želeli postati.
Zadnje čase se je baje povečalo število pritožb zaradi nenormalno visokih računov zaradi prenosa podatkov. Celo so izdali opozorilo na svoji spletni strani (datirano 10.12.2011). Sama san uporabnik Si.mobila že skoraj dobrih 10 let, povprečen mesečen račun san mejla od 15-20 €. Te pa novembra šok ... pošljem stanje o trenutni porabi in dobim nazaj SMS s cifro skoraj 200 €. Baje prenos podatkov. Iden preverit zadevo na Moj Simobl in ugotovim, ka so mi zaračunali skoraj 500 MB prenosa podatkov z dne 12.09. - ena seja. Moje obračunsko obdobje je od 07. - 07. tak ka bi navedeni račun po vsej pravilaj mogo meti obračunane storitve od 07.10. - 07.11. Zoven na Simobil, baje ka nemrejo nika naprafte dokler ne dobim računa - ka nemo gučala o arogantnon odnosi enih zaposlenih in o čiston odavanji megle. Tak ka omenim, mesečno man zakupljenih 400 MB prenosa podatkov, smart phone pa san uporabljala več kak leto dni brez p****. No, kda san dobila račun, san poslala reklamacijo na Si.mobil in direktno na APEK. Račun se je z dobrih 260 € znižo na 70 €, saj so mi prenos podatkov upoštevali v prejšnje obračunsko obdobje in san plačala samo presežek (negi 100 MB). Zgovarjali pa so se na to, ka uni kao lejko obračunajo tudi storitve izven obračunskoga obdobja - se pravi je popolnoma nesmiselno meti zakupleni prenos podatkov in teoretski lejko nekomi nabijejo račun na več kak jurja. S ten, ka mi nikoli nede jasno, kak se je v eni seji preneslo 500 MB podatkov - z ugotavljanjon toga bi mejla več stroškov kak haska - baje nemrejo povedati na kero stran se je povezalo zaradi "varovanja osebnih podatkov" in bi se mogla zaj**** preko sodišča. In še najbole zanimivo pri cejli zadevi ... to se je začalo dogajate lepemu številu folka ... pa točno zdaj, kda na velko promovejrajo opcijo mobilni internet - zmanjšajte stroške za internet ... Se samo meni zdi, ali tou neka rejdno smrdi?
S ten, ka še moren opomniti, ka si nejsan downloadala nikšnih čudnih aplikacij, avtomatsko posodobitev san mejla izključeno. Zdaj man net na androidi konstantno izključeni, štekan ka samo kda ka nucan, man pa tudi inštalejrani 3g Watchdog, ka nadzoruje prenos podatkov. No, sicer, neje poanta v ton, ka omogočan možnost, ka san kak po noriji nabila prenos podatkov - uporabnike ščen opozoriti samo, ka Si.mobil fejst čudno obračunava prenos podatkov, na ka moremo biti pozorni predvsem tisti, ka mamo mesečni zakup podatkov. No, meni so stvar, ka bi mogla biti na oktobrskom računi prenesli na novemberskoga in s tem posledično feeejst povečali račun - na srečo mamo APEK, ka bar malo nadzoruje in brzda podleže. Što, ka se mogouče ne znajde najbole, bi jin račun plačo ... Kak so mi pravli na Si.mobilovon centri v MS ... naj mo srečna, ka nejsan dobila račun za jurja, kak en gospod. Halo?!? Nikomi pa se neje zdelo  čudno, ka je specifikacija zgledala nekak tak: 12.09.-500 MB, te pa normalno dale klici, pa sporočila od 07.10. do 07.11.
Očitno je, ka Si.mobil puni svojo blagajno. Ges man na žalost še neka časa vezavo - te pa rajši dimni signali z brejga kak pa Si.mobil!

čriček

Stare zgodbe. Odloči se za drugega operaterja, mogoče tistega z začetkom na T.. . .... ,

Jana Bohar

Vezavo man :( Ob poteku pa me več ne vidijo ... Vupajmo, ka T. ostane tak cenovno ugoden, kak je zaj :)

trot

Bi dodal eno drugo dogodivščino... priklopimo se na siol 3jček , 3mesce brezpačno hbo in pač x programov po 3 mescih redna tarifa.Dodali so še tv kumunikator +pilot  in grem vprašat po 1 mescu kako je z tem pa pravi to je vaše to je v paketu vse komplet in ga vprašam kaj pa dodatni programi po 3 mescih .... pravi nič ne skrbite vam te javimo kako pa kaj... minejo 3 mesci pride reden račun grem vpašat zakaj je večji od pogodbe pa pravi saj imate tv kumunikator in dodatne programe pa pravim jih ne rabim pa pravi to je vaša stvar en dan pred iztečenim 3 mescom bi morali vrniti kumunikator in odjaviti dodatne programe pa pravim prinesem vam ga takoj pa dodatne takoj odjavite pa pravi kumunikatorja ne morete vrniti več čeprav pa ga vrnete morate plačati 120 evrov penala za prekinitev te pogodbe imam pa drugo rešitev vi vse to obdržite programe dodatne vam odklopimo za komunikator pa boste plačevali vsak mesec 1 en evro najemnine dokler ne spremenite v kak drugi paket ... in to je še en dokaz nategovanja siola.

pero perič

 trot..
ge man siol že en lejpi čas pa nemam nikših problemov znjimi no ka ti poven ko si skleno trojčka moreš cuj dobiti pač sagem komunikator keri more biti brezplačen vsaj pri meni je tak bilau če pa ščeš gledate še na drugem tv pa pač kupiš še en komunikator cuj redna cena 134 eur ali če malo skočih na bolho ga dobiš za 30 eur :) ka se pa tiče programov ja prvih 3 mescov maš pač šenki pol pa si sam napraviš ka si ščeš ideš na servisne strani se prijaviš in si pač vklopiš ali izklopiš kaj ne nucaš tan maš 3 pakete ( Mega,Standart;osnovni ) pač se odločih ka ščeš meti pa kelko programov nucaš.no če ti lejo kak pomagam mi javi na zs.
lp

Methos Methoss

 Casiopeia,
nekateri Androidi imajo  problem da tudi ce ne delas nic na telefonu, ti v ozadju sinhronizirajo z googlovimi servisi, fb, twitter, samodejna nadgradnja applikacij iz marketa in podobne zadeve, katere nabijejo promet , da niti ne ves.Tezko bi verjel da bi si Simobil zmisljeval dodatno porabo pri svojih uporabnikim., prej bi rekel da se je ljudem povecala interneta poraba zaradi uporabe pametnih telefonov kateri kot pravim imajo nastavljeno da v ozadju ko tudi uproabnik ne uporablja telefon, se povezujejo na internet. 
Zato da bos bolj sigurna, si izkopi podatkovni internet tedaj ko telefon ne uporabljas.

BuLsHiT

tudi ce bi se tej sinhronizacije laufale nega sans ka 500mb pokuris sten 

Jana Bohar

@methos: samodejno posodobitev & sinhronizacijo san mejla izključeno ... In nejsan mejla inštalejrane nobene dodatne aplikacije kak recimo 2 meseca prlej. Kak san že napisala - dokazati nemren, ka se podatki nejso prenesli (preveč birokratskih ovir - na konci bi mejla večji strošek kak je biu končni račun) - v bistvi pa je pri cejli zadevi kamen spotike predvsem tou, ka so mi sejo v septembri vrgli na novemberski račun (namesto na oktobrskoga) - in ga s ten posledično zdignuli na 260 €. Na računi za oktober pa ogromnih 40 MB prenosa - prejšnje mejsce pa prenos od 200-300 MB - november pa te skoraj 900 MB :). Aja, pa po razčlenitvi naj bi se septembra samo 3x povezala na net, ka sigurno ne drži. Nemren se znebiti občutka, ka sprobavlejo folk, pa što plača, plača. Pa baje se nika ne da zgučati z njimi, če ne obvestiš APEK (izkušnje uporabnikov - preverjeno na raznih spletnih forumih). Po posredovanji na APEK-i pa čudežno rešijo reklamacijo v prid uporabnika ... Moren pa prafte, ka jih je APEK v mojon primeri fajn priškrno. Končni rezultat - privarčevanih 190 € in v prihodnosti menjava operatera. Pa še malo negativne reklame jin delan okoule ... . Folk, pa če mate pametne telefone si resno dajte gor program, ka nadzoruje porabo, oz. izklapljajte podatkovno povezavo, kda ne nucate net.

zeiss

Že zdavnaj zaradi podobnih problemov šau k konkurenci..

Nino Škalič

Idi na bob , plačaš kelko pač potrošiš. Zadovoljen uporabnik! Zdaj plačam okoli 60% mesečno menje kak pri prejšnjem operateri. No, odvisno od mesečne porabe posameznika.

Profile picture for user BB Branko Boldižar

S tem ka pri nacionalnon operateri ti pa nekši klici v stacionarna omrežja kcuj kaplejo, za katere tüdi nemajo obrazložitve od kejc prijdejo...

Profile picture for user čevapčič na ražnje Chevapcic Himself

Nemren se znebiti občutka, ka sprobavlejo folk, pa što plača, plača

.. to je lahko preci realna domneva, ampak sem optimist, da smo človeštvo vseeno še nej tak pokvarjeno iznajdljivi .. res, da smo človeštvo v osnovi hipokriti, ampak upam, da ne že absolutni .. 

.. vse skup tu nekaj ne štima, edino, če ti je res kaj uhajalo glede prenosa podatkov .. preci zapletena zadeva za komentirat, če nimaš natančnega "forenzinčnega" papirja pred sabo .. .. torrente si dol vlekla? no, samo 500mb je za torrent pičkin dim, dober blu ray. rip je tam nekje 10 gb ..

 

 

Jana Bohar

Čvap, ne boj naiven - človeštvo je rejdno pokvarjeno iznajdljivo - še posebej mobilni operateri & drugi kapitalisti (v Big Bangovi spletni prodajalni so mi recimo pred 3 lejtami odali rabljeni laptop - za jurja - z mrtvim pikslom in uporabniškim imenom - san najšla diklino, ka ga je mejla pred menof na FB-je in mi je pravla, ka ge je vrnila točno zaradi piksla. In se niti nejso telko potrudili ka bi zbrisali uporabniško ime ... pa te so se še obnašali kao ka san ges največja prasica, ka si neka zmišlave).
Na Si.mobili pa nejsan nika doj vlekla, pa nej bila na Youtubi, konec koncov uporablam za tej stvari računalnik. Ges mislen, ka so mi septembrsko porabo združili v eno sejo in jo fuknuli na novembrski račun namesto na oktobrski. Pa na oktobrskon računi neman za 12. september sploj specificirane povezave na net - se pa je te 12. september (500 MB pojavo na računi za november - san šla preverjat stvari še za leto dni nazaj in so vse moje seje prlej bilej od 5 - max. 40 MB). Tak ka po njihovi logiki lejko ne bi zaračunavali 3 mesece neta, pa ti vrgli se na en račun (recimo 1,2 GB) in bi posledično znesek računa biu astronomski. Smrdi pa mi, ka se to pojavlja dosta uporabnikom v zadnjon časi (prlej neje bilou smart phonov?!?) pa po ukrepanju APEK-a se večina reklamacij reši ugodno za uporabnika (preverjeno na raznih forumih). Ka pa siromaki, ka se ne znajdejo najbole, pa sami ne preverijo zadev? Tej lepo plačajo račun, dobra dušica Si.mobil pa jim ponudi še plačilo na obroke. Pa čudno, ka se je tou tudi začalo pojavljati po oktobri, kda so ščeli uvesti nadomestilo za upravljanje s telefonsko številko pa jim je APEK tou prepovedo - očitno nucajo dodaten cash.

Stefan Stefanic

Pa kelko ges znan je nej nobena skrivnost,ka jih večina dela pod ceno.Načrt je v svojon bistvi enostaven v praksi pa malo težje izvedljivi.Nabrati moreš zadosta strank ka se ti povrne keš,ker pač delajo pod ceno.

Profile picture for user čevapčič na ražnje Chevapcic Himself

Čvap, ne boj naiven - človeštvo je rejdno pokvarjeno iznajdljivo

.. škoda, res ..
 

Profile picture for user čevapčič na ražnje Chevapcic Himself

.. si mogoče kakšen pornjak na skrivaj gledala?

.. malo se hecan, vem, da je resna tema .. po božiču se bomo spet naprej sekirali ..

Spy

Nej čevapčič vsakih 5 min je šla na sobotainfo ka je štela tvoje glupe komentare, keri so na stopnji nerazvitoga, retargeranoga 6-letnika!

pegas kaca

kak ste vij čudni vejpa na simobili si morejo tudi božičnico izplačati :)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
CAPTCHA

Lokalno

Vse v Lokalno

Šport

Vse v Šport

Kronika

Vse v Kronika

Politika

Gospodarstvo

Slovenija

Scena

Svet

Vse v Svet

Kultura

Vse v Kultura

Forum

Vse teme

Malice

Vsi ponudniki

Mali oglasi

Vsi oglasi