O ureditvi Kamenšnice oziroma Soboškega jezera je bilo v preteklosti prelitega že veliko črnila. Postavitev paviljona Expo ob Soboško jezero je prvi korak urejanja tega območja, tako, da lahko v prihodnosti pričakujemo celostno ureditev.

Paviljon Expo že v prohodnjih mesecih

Mestna občina Murska Sobota že skoraj leto dni pripravlja prostorske akte za ureditev Soboškega jezera, ki je krovni projekt, znotraj katerega bo več bistvenih elementov, eden izmed njih je torej tudi paviljon Expo, ki bi naj stal že v prihodnjih mesecih. 

Nagovarjajo 12 milijonski trg

Projekt Soboško jezero je vključen v dogovor za razvoj regij, lahko se vključi tudi v projekt trajnostne urbane strategije, kjer občina pričakuje od sedem do devet milijonov evrov za projekte.

“S projektom Soboškega jezera vključno z Expom nagovarjamo 12 milijonski trg, ki živi v krogu 300 kilometrov okrog Murske Sobote.”

Športno, kulturno in turistično središče regije

Soboško jezero bi naj postalo športno, kulturno in turistično središče regije kot celote. Projekt naj bi bil zaključen leta 2018, z umeščanjem vsebin pa bodo začeli postopoma.

Prve informacije so, da naj bi se okrog Soboškega jezera uredil prostor za družinske piknike, hišice z žari, kolesarska pot, tekaške proge, veslaška tribuna, omenjata se celo hotel in arheološki muzej.

Zgled jezeri pri sosedih

Kot vzgled ureditve Soboškega jezera dajejo na občini jezero Jarun pri Zagrebu in jezero pri Gradcu.

Če torej sklepamo si lahko tu obetamo tudi številna igrišča, prostor za ribolov, urejeno kopališče, proge za kanuje, kajake. Na našem portalu smo pred leti poročali, da bi se na Kamenšnici uredil tudi wake park.

Prevladovale bodo predvsem športne vsebine.

Vrednost projekta za zdaj okrog deset milijonov evrov

Vrednost projekta Soboško jezero se za zdaj ocenjuje na deset milijonov evrov, kar presega zmožnosti občinskega proračuna, zato bodo iskali različne vire financiranja. Na občinski upravi še dodajajo, da vedo kaj je cilj in kam želijo priti, in v nekem doglednem času bodo to tudi uresničili, pravijo.

S spleta

Komentarji (70)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
Gost (nepreverjen)

Turisticni center, paulek pa pomgrad-tezka industrija:) a se nede nikoli zakljucilo s takimi idejami, ker je samo moznost ka se neksni pejnezi zapravijo. Od samosvojitve se vedno iste norosti tiramo!
Btw, tu primerjate z avstrijo...v avstriji majo lidge pejneze za zapravljanje, so pejnezi ka se uredi na kilometre okolica....
Prinas de pa prvo leto puno, te pa de zacalo propadati.
Kak je rejsan z ovo vulkanijo...pau menje folka odi kak pa so predvidevali!!

Gostja (nepreverjen)

Haters gonna hate

ing. (nepreverjen)

Se pravi, da rabimo še samo močnega investitorja oz. lastnika.

Simpatizer... (nepreverjen)

Super, za take IDEJE... počasi se bo tudi tukaj uredilo in približali se bomo Schwarzlsee... naj bodo samo dobre vsebine / ponudbe... in naj ta denar, ki se bo sofinanciral s projekti trajnostnih urbanih strategij ostane v Pomurju...

dseme

to že motajo 20 lejt

Gost (nepreverjen)

Od turizma Slovenija ne more živeti ! Dajte si to že enkrat dopovedati, ne pa da že 25 let delate nekaj, kar prinaša samo izgube. LJUDJE V PREKMURJU IN V SLOVENIJI NIMAJO DENARJA, DA BI GA ZAPRAVLJALI V TURIZMU, TUJCEV JE PA PREMALO ! NA ŽALOST NISMO ŠVICA ALI AVSTRIJA.

Hrenofka (nepreverjen)

Gost nad mano - ka bluziš? Kak se naj privabi turiste, či nej z novimi atrakcijami?

Pa neven zakoj more pod sakši članek o občinskon projekti en somar napisati ka lidje nemajo pejnez. ... Idi malo za vikend v baute pa boš vido na kak velko zapravlamo. Sama sreča. Vejpa nejsmo več v recesiji kak 2012.

Ovači pa podperan takše projekte, po mojen lejko komot konkureramo avstrijcon na podlagi stroškov

Gost (nepreverjen)

Gost (141.101.93.116), s takšnim razmišljanjem res nismo podobni niti Avstriji niti Švici. Žalostne so takšne izjave. Kako potem takšni projekti uspevajo na Slovaškem, Češkem in celo v Romuniji? Pri nas verjetno res nebi, vendar samo zaradi zaplankanosti in negativnega razmišljanja.

Gost (141.101.93.33), Pomgrad nebo v nedogled kopal gramoz na tem mestu. Počasi se približujejo koncu.

Škrc (nepreverjen)

Kdo bo kazensko odgovarjal, ko bo projekt propadel, dolgovi pa ostali ?
Ali se primerjamo z Zagrebom in Gradcem?!
Ali mislijo, da bodo zagrebški snobi prihajali sem na počitnice?!
Kakšna rang gostov se pričakuje tukaj?

Ali pa bodo jemali goste termalnim zdraviliščem v okolici?
Ali je vse drugo že narejeno, in nam -do kompletnega uspeha-manjka samo še ureditev tega jezera ?!

Bilba (nepreverjen)

Gost (162.158.88.143)

Ali si ti sam že bil na takšnem projektu na Češkem in Slovaškem (v Romuniji gotovo nisi bil...)
Ali redno hodiš tja?
Kdo so potem tisti drugi gostje, ki bi naj prihajali sem?

To je spet samo preusmerjanje pozornosti od RESNIČNO POTREBNIH-TEMELJNIH NALOG OBČINE.
Zatiskanje oči pred resnico.
Enako kot TIC...
Upam da preštevajo obiskovalce...
Kdo bo prevzel finančno odgovornost, ko se izkaže, da projekt ni finančno vzdržen?
Ali vsi mi občani ?!

vajz (nepreverjen)

Tou se je od samoga začetka zvalou Bakoska kamešnica, v 80-i lejtaj pa zavolo masovnoga obiska doubilo nazjf Sobočko mordže. Nikdar pa je tou nej bilou Soboško jezero. Ot kej van zaj tou?

kranščak (nepreverjen)

Tou je trbej podpejrati. Samo tak lejko idemo naprej. Vij, šteri ste večni pesimisti, pa malo premislite. Či ge razmin, de verjetno tü nekaj zasebnih investitorof, šteri do šteli zaslüjžiti. Mijslin, ka de tou zaživeli.

Gost (nepreverjen)

Ljudje za hrano dajo ( zato ste Prekmurci tak blekasti ), za turizem ne bodo dali. Pametnjakoviči nad mano, ste kdaj čuli, da v Sloveniji živi 350.000 ljudi ( od 2.000.000 ) pod pragom revščine ? In ti bodo dali za turizem. NEHAJTE SRAT !!!! Saj ne živite v pravljici, temveč v SLOVENIJI. Švicar in Avstrijec si s svojimi dohodki lahko privoščita zapravljanje v turizmu, SLOVENEC si s svojo plačo ali penzijo ali brez dohodkov tega žal ne more privoščiti. Ko boste to razumeli, ne boste pisali bedastoče. Ne more biti Soboško jezero za par bogatašev ! Poglejte Vulkanijo, Lendavski stolp in podobne projekte. LJUDI SE KAR TERE, DA NI PROSTORA ZA VSE !!?? JOK, BRATE ! Poglejte resnici v oči in se sprijaznite z njo! Hrenofka, upam, da si razumel. Ne gre za stroške, gre za STANDARD ljudi !

plitvi potok

S projektom Soboškega jezera vključno z Expom nagovarjamo 12 milijonski trg, ki živi v krogu 300 kilometrov okrog Murske Sobote.” Mislim ka ne nagovarjajo samo slovencev.

In reply to by Gost (nepreverjen)

Basen (nepreverjen)

Petelin vidi orla visoko na nebu - orla, gospodarja morij in gora.
Petelinu je zelo všeč kar vidi, tudi sam hoče biti tak gospodar morij in dolin...

Ali pa trdite, da je to pravljica o grdem račku?
In se bo grdi raček razvil v laboda ?!

go (nepreverjen)

Jaaao kak ste FEJST dosadni s temi negativnimi kometarame!

Ka ma zaj veze če folk ma pejneze ali nej; tuj če nema, de gvušno kdaj pa kdaj pelo svojo deco na kamešnico se koupat, kda do zriktali kopališče. Tisti ka pa majo pa naj li boug da ka do saki den tan, pa ka se projekt obdrži.
Ge kdaj za vikend ščen kama iti, pa se malo sprostiti - to de recimo fajna varijanta, tak ka ja, podpiran to in si želin spremembe v Občini v to smer. Tisti ka pa van vse ide na živce pa iz vas pride samo "nega pejnez" pa te pač doma sideli pri računalniki pa na Sobotainfo komentare pisali, vej pa na kamešnico vas nišče ne sili. Včasi takše komentare tu gor čitan, kak če de zaj nešče šou pa van tošlin zeme pa ga ta odnesej :) Nišče vas ne prosi pejnez, tak ka samo bankaše skrijte.
Pejneze za avto tankati pa se 5x na den brezciljno po Slovenski gor pa dol pelati mate, ka bi pa na kamešnico pelali deco na sok smetanof pa nete meli, pa ka van boga svetoga li gej, no?! Pa če je 350.000 ljudi pod pragon revščine je 1.650.000 foka nad njin. Tomi folki pa trbej dati priliko ka svoje pejneze zapravlajo in s tem v pogon spravljajo gospodarstvo in seveda tudi punijo državno blagajno.
Samo ne bedejrajte s ten kak nega pejnez, ka včasi kda v kakšo bouto v Soboti priden mi se na kozlanje ide kak mate vsi pune vozičke cukra, masnoga pa gazejrani pijač - za to mate....ja saj, vse je odvisno od prioritet. Ge ne ven v kakše šole ste odili pa kakše knjige čitate ali to kakše komentare tu gor kelite, se človik pijta če ste sploj 3 razrede OŠ naredili ker očitno so van osnove vseh področij špansko selo!

go (nepreverjen)

aja, Basen, Bilba, Škrc tudi če spremeniš ime, se vidi ka piše isti človik :)
Calm down! :)

Gost (nepreverjen)

go, izgleda, da imaš preveč denarja, pa ne veš, kako ga zapraviti. Naloži sebe, ženo, deco v avto pa veselo po Sloveniji in v druge države, saj razdalja danes po dobrih cestah ni problem. Tudi zdravilišča so blizu. Imaš veliko priložnosti, da zapraviš svoj denar. Ne more se pa zaradi vas, par bogatih ljudi, napraviti neki projekt, ki bo prinašal izgubo in to izgubo bomo morali pokrivati vsi občani. Boste vi, bogataši, pokrivali izgubo, ki bo nastala pri tem projektu ? Ne boste ! Nisi razumel, kaj pomeni pod pragom revščine, na pragu revščine, malo nad pragom revščine. Kako boš ti razumel človeka, ki mu od penzije ali od plače ostane za preživetje 30 evrov, ko plača vse položnice. Ne moreš, ker tega nikoli nisi doživel. Lahko se ti pa zgodi, da boš nekoč to doživel ! Ne more se delati neki projekt za 15 procentov ljudi, ker nikoli ne bo rentabilen. Tudi matematika ti je tuja. Med temi 1.650.000 ljudmi je veliko otrok, dijakov, študentov,...... Pojdi še ti enkrat v OŠ,da boš dokončal tretji razred, ker ga očitno nisi. Kaj ti pomaga denar, če je v glavi megla ?

Gost (nepreverjen)

Propaganda občine.Prodani novinarji.

go (nepreverjen)

Te pa po iston principi predlagan naj se mestno kopališče zapre. Zaprejo se naj tudi vse okoliške terme, zaprejo naj kino, gledališče pa Sparatcus - nega pejnez, nema smisla ka to obratuje.

Vsi pomurski gostinci naj zaprejo svoje lokale, ker si kosila pri njih nemremo privoščiti.

Seveda naj ne pozabin na bowling, ker če pa kaj v Soboti ne nucamo, je pa to bowling (meni se ga ne da špilati, pa čevle moreš grde gor meti IN SEVEDA KOŠTA).

Drsališče - itak van je vsen preglasno, poleg toga moremo plačati, če ga ščejmo koristiti. Ka de li če Lucky Luke(ali ka je že) doj zavörtiva, što de dug pokrivo:)???Doj zaprejte.

Tudi dežuren doktor košta, mo rajši v Maribor šli, dosta košta seveda Pošta (zato jih vse povrsti zapirajo) naj zaprejo še to na glavno na trgi, mo se pač v Mb vozili.

Znate ka še košta, otroško igriše v parki, sploj glede na to ka ga na sake telko vandali razturijo pa ga trbej popravlati. Preveriti trbej tudi, če se rece v parki same razmnožujejo ali slučajno kda kakšo cuj kujpijo - ker to bi bilo preveč škoda ka bi si takše stroške delali.

Aja, zdravstveni dom so par mesecov nazaj energetsko sanirali - ŠTO DE TO PLAČO???? Pa novi urgentni center???

Pa resno me zanima što od komenatorov je brezplačno in zgolj za preganjanje lastnoga dolgčasa, naredo analizo toga projekta, ka lejko zdaj s takšno mero prepričanosti v samega sebe in svoje mnenje, javnost na portali prepričuje ka določeni projekt "ne bo nikoli rentabilen"?

Ge ne trdin ka BO rentabilen - ker toga znanja neman, ga pa očitno ma nešče drujgi, če je pripravleni svoj keš v to idejo vložiti(ali se vi bojite ka do vaš keš(keroga trdite ka nemate) v projekte vlagali?). Vej pa folk takše velke projekte ne dela na pamet.

Gost (nepreverjen)

pa če občina nima dovolj svojih lastnih sredstev zakaj pa dela takšne projekte najprej bi se morala prepričati koliko sredstev bo rabila za ta projekt in koliko bo ta projekt stal in če bi potem ugotovila da ima svojih lastnih sredstev dovolj šele potem bi morala narediti projekt

Gost (nepreverjen)

Bilba (162.158.89.156) , na tvojo žalost sem bil, zato ne govorim na pamet. Takoj ko prideš čez mejo na Češko od Dunaja proti Brnu imaš jezero urejeno podobno kot je pri Grazu (kampi, hoteli, počitniške hišice, vodni park s tobogani....) in glede na to, da imajo Avstrijci ogromno takšnih svojih zadev je tam vedno polno Avstrijskih gostov, ker je ceneje. In to je samo eno od tako urejenih jezer na Češkem. Podobno je na Slovaškem, kjer so prava atrakcija Sinecne jezera blizu Bratislave plus še en kup podobnih. In na še eno tvojo žalost sem bil tudi v Romuniji na podobo urejenem jezeru. Bear jezero v Romuniji je podobne velikosti kot naša kamenšnica in obakrat, ko sem bil tam je bilo vedno polno turistov. Eni pač hodimo okrog in vidimo kako to delajo v tujini in ne sedimo samo doma in jamramo. :)

Gost (nepreverjen)

go, res si plitek v glavi. Bolje, da molčiš.

go (nepreverjen)

Spoštovani Gost (141.101.93.116), se ne strinjan, pa mislin ka nega nobene potrebe za takše komentare.
Če mamo različna mnenja, še ne pomeni ka je nekdo "plitek", drugi pa globogi (ali ka bi lejko bil antonim toj vašoj žaljivki?!).

Pa če bomo komentatori "molčali" te lejko tej portal tuj doj zaprejo (resno, što pa to financejra??????) pa tisti ka čutijo potrebo po ton, nedo mogli več zlivati svojega gneva tu gor-tak ka, to bi bilo škoda ;)

Gost (nepreverjen)

Gost (.....143 ),in ti boš primerjal Dunaj, Brno, Bratislavo z Mursko Soboto ? DA DOL PADEŠ OD SMEHA ! Pa ti veš, koliko milijonov ljudi živi tam ? V Murski Soboti pa 10.000. NEPRIMERLJIVO !!!! Samo dve stvari sta neskončni človeška neumnost in vesolje, samo za vesolje nisem prepričan. Veš, kdo je to rekel ?

Gost (nepreverjen)

Zakoj odijo surfari iz Graza na kamešnico?

gost 141.101.93.94 (nepreverjen)

telko za info.. v soboti živi približno 13.000 prebivalcev..lp

Gost (nepreverjen)

Kaj pomeni 3.000 proti milijonom ?

Gost (nepreverjen)

Gost (141.101.93.94), poanta mojega pisanja je bila, da če se lahko Avstrijci peljejo na neko jezero na Češko, ne vidim razloga zakaj nebi prišli k nam, če bo ponudba dobra. V bistvu tako ali tako nisi razumel kaj sem hotel povedati. Število prebivalcev v Murski Soboti nima nobene veze s tem projektom. Brez vezne argumente pišeš.

Že sedaj je kot je eden zgoraj omenil ogromno surferjev iz Avstrije in ostale Slovenije na kamenšnici. Imamo redko srečo z vetrom in to bi bilo potrebno izkoristiti. Ampak eni bi raje videli, da se pri nas nikjer nič ne dela in bog ne daj, da bo kakšen turist slučajno pri nas pustil kakšen evro.

ing. (nepreverjen)

Definitivno podpiram ta projekt, samo ne rabimo še en javni zavod ampak zasebni kapital.

MOMS ima 18.973 prebivalcev (vir. Statistični urad RS)

Gost (nepreverjen)

Gost (.....143 ), število prebivalcev ima ogromen pomen za neki projekt. Ni vseeno, če urediš neko jezero za 5.000.000 ljudi v okolici jezera ali za 20.000 ljudi. Če ti pa to ni jasno, potem škoda vsake debate s tabo. Avstrijci bodo šli tja, kjer je ceneje. In naša država je mnogo dražja od drugih vzhodnih držav.Če pridejo trije surferji iz Avstrije, to ne pomeni OGROMNO. Ne pretiravaj! Poglej malo po Prekmurju. Vsi veliki projekti v turizmu so se izjalovili in prinašajo izgubo ( da RRA Mura ne omenjam. če si res tako želite takih projektov, ki bodo prinašali izgubo, napravite referendum, pa naj ljudje odločijo. Pa sem prepričan, da boste na referendumu pogoreli. NE MOREMO BITI VELIKI, ČE SMO V RESNICI MAJHNI. Ne moremo imeti v Soboti tega, kar imata Graz in Dunaj. Stopite že enkrat na tla !

ameeniaa.. (nepreverjen)

JARUN ZG....Te more biti na enoj strani kar dosti sporta, na drugi pa kup dobrih klubov po kerih je Jarun najbolje znani. Neven ce odi stoj na Jarun zaradi turizma ali sporta,,, ja odijo, ampak bole malo. Vecinoma se odi zurat na Jarun, ker je veliko klubov okrog jezera, fajn atmosfera in vsak klub je druge zvrsti/oprema,muzika,stil,..

Schwarzlsee pa vsi poznamo po velikih partijih... tomorowland itd... tak ka ce scejte primerjati Z SOSEDI, te vsaj pol toga napravte ka sosedi majo. Ka nede v spadnolo ka je tan samo par sportnih organizacij, pa par sportnih turisticnih prireditev...

ker san bil na obeh lokacijah, nej 1x samo...

makomx (nepreverjen)

Kaksi mini motokros bi se leiko dodali...no , vsaj ka se neka razvija

Gost (nepreverjen)

Gost (141.101.93.65), očitno tebi dosti stvari ni jasno. Sem skozi celo leto reden obiskovalec takšnih in podobnih lokacij (in ne, ne delam v turizmu) zaradi službenih obveznosti v razvitih. manj razvitih in tudi po domače povedano v "zabačenih" državah. Dobra zgodba se prodaja ne glede na lokacijo in števila prebivalcev v okolici. Poznam poletne turistične destinacije (niso na morju), kjer v bližini sploh ni stalnih prebivalcev. Turistični delavci pridejo na začetku sezone in odidejo po koncu. Vmes pa strežejo ogromnim gručam turistov. Zakaj? Ker se "znajo iti" in vedo dobro prodati svojo zgodbo.

Turizem je ena od redkih panog, ki jih svetovna gospodarska kriza ni prizadela. Še celo v porastu je. Ampak očitno je Prekmurje v nekem drugem času in po vsem takem sodeč želi tam tudi ostati.

Glede na tvoje razmišljanje je potem takem res najboljše, da se kar sami razformiramo, ker smo majhni in se moremo zato smiliti sami sebi ali pa postati še manjši.

Kaj potem ti predlagaš, da se začne delati v Prekmurju za napredek?

g (nepreverjen)

on predlaga referendum.
na svoj način ma prav - za referendum zapravimo 4-5mio € (takša je namreč cena referenduma - in to proračunski pejnez!) pa te več za projekte nede, pa de mer...

občanka 2 (nepreverjen)

Vse lepo in prav da se obnavlja, gradi in, da imamo kaj pokazati v glavnem mestu Pomurja, saj je obiskovalcev tudi iz SLO vedno več. Vendar mislim, da bi najprej morali urediti mesto samo, ker že desetletja stagnira. Dosedanji župani in ne mestni svetniki niso naredili nič. Poglejte pločnike, krpa na krpi, grbine, isto velja za ceste skozi mesto, mestno jedro je mrtvo, trgovin skorajda ni ,ja pa kaj cdelate svetniki in župan? Hranilnia prekmurskih dobrot, skromno opremljena, pa še delovni čas je skrajni neprimeren, v soboto le do enih popoldne. Na to so opozorili že tudi obiskovalci od drugod, pa take hvale so bile zapete temu projektu. Še dosti bi se lahko naštevalo, vendar odgovorni in tudi od ljudstva voljeni svetniki tega, kar opažamo in predlagamo občani ne berejo - škoda, vsaj ideje bi lahko dobili, če jih že sami nimajo.Poslanska vprašanhja pa so ala ,da ne gori luč v recimo Černelavcih na ulici, ja halo? Do kdaj še?

Gost (nepreverjen)

Gost ( ....143 ), hočem ti dopovedati, da Prekmurje od turizma ne more živeti. Kdor to misli, je v veliki zmoti. Najprej moramo ljudem dati delo, da bodo lahko zaslužili in posledično zapravljali.Tujih gostov je premalo, da bi lahko Prekmurje od tega živelo. Če bi denar, ki je od osamosvojitve dalje šel v turizem, šel v bolj pomembna področja , bi danes stalo kar nekaj tovarn, ki bi tisočem Prekmurcem dajalo kruh. Mi se že 25 let gremo turizem, ne dosežemo vidnejših rezultatov, od tega ima korist samo nekaj privatnikov. Če se hoče privatnik iti turizem, naj vloži svoj denar, in se ga naj gre. Da bo pa občina z našim denarjem nekaj zgradila, potem bo pa privatnik to odkupil za ceno enega bureka ali pa vzel v najem za 99 let za ceno enega evra na leto, je pa butasto dejanje. To hočete ? g, milijon in pol evrov stane referendum za celo Slovenijo. Za Mursko Soboto bi to bilo nekaj tisoč evrov. Bolje to, kot zapraviti nekaj milijonov, potem pa vsako leto imeti izgubo. Toliko, da boš vedel.

med (nepreverjen)

dajte tan eno stran napravite za nudiste ka do se lidje mele ite kama sunčet

Gost (nepreverjen)

Ge točno bi naj stal te paviljon?

strki

Naslov mogoče res ni pravi, saj me je župan presenetil, ko je predvolilnih nagovorih povedal, da ve kaj narediti z kamenšnico in da se zadeve urejujejo, vendar takrat ni vedel,. da je lastnik država. Danes poskušam razumeti, da lahko tudi negdo laže, ker denarja za turistićno porabo je pač vedno premalo. Kljub vsem obljubam verjamem, da se nekdo trudi in dela na projektih, kateri so v glavnem le ideje in prav je tako. Ideje je treba razumeti in jasno, da to ni plačljiv projekt, kateri bi rabil denar, se pa lahko iz njega veliko ljudi veliko nauči, ustvari in dodela ter ga nato tudi skupaj lahko realiziramo. Največja in najslabša lastnost nekaterih je, da vsako iniciativo že v prvih stavkih poteptajo, brez da bi razumeli in podali vsaj svojo idejo, ne da iščejo le napake, katerih pa pri idejah ni, saj se ideje na začetku ne plačujejo z papirjem v denarni oliki. Hvala za ideje, na katerih lahko tudi strokovnjaki delajo veliko in doprinesejo k izvršitvi, brez idej bi svet obstal. Le na plan z idejami ...

Gost (nepreverjen)

Gost (141.101.93.55), počasi bi lahko ljudem v Prekmurju že postalo jasno, da kakšne večje industrije, ki bo zaposlovala neizobraženi kader pri nas nikoli več ne bo. Ko vam bo to postalo jasno se vam bodo odprla druga področja in boste tudi na takšne turistične zgodbe gledali malo drugače. Tisti, ki pri takšnih projektih računa na lokalno prebivalstvo in njegov obisk je že na začetku obsojen na neuspeh. Pri nas turizem do sedaj ni uspeval točno zaradi tega kar ti praviš. Lopovščine, raznih kvazi razvojnih agencij, ki so denar trošile preko prijateljskih podjetij in pa nezainteresiranosti lokalnega okolja, da se poveže v neko širšo zgodbo, ki bi jo tržili na svetovnem turističnem trgu. Takšni negativizmi kot jih ti širiš brez vsake osnove in nepoznavanja trga in situacije na svetovnem turističnem tržišču so samo voda na mlin tistim, ki jim trenutna situacija v Prekmurju odgovarja, da se lahko njihova podjetja "šlepajo" na nerazvitost in razne finančne injekcije, ki jih zagotavlja ta nerazvitost in razne subvencije iz Pomurskega razvojnega zakona. Upam, da bo v tem projektu občina našla kredibilne partnerje in se bo na veliko izognila raznim lokalnim pijavkam.

In kje piše, da bo kdo TVOJ denar kam vlagal in ga trošil? Lepo piše, da občina tega ni zmožna financirati zato bo iskala druge vire financiranja. Z dobro zastavljeni projekti se da priti do lepih vsot evropskega denarja, ki ga namenjajo za razvoj turizma. Pojma nimaš kakšne vsote se tu vrtijo. V tujini imajo države kot so Poljska, Češka, Slovaška, Litva, Estonija.... državne urade in celo ministrstva za črpanje evropskih sredstev in vlaganje v lokalni turizem. Mi pa se branimo vsakega napredka in vsake možnosti, ki bi lahko kaj spremenila. Zato nas pa vse zgoraj omenjene države prehitevajo na vseh področjih.

To, zdaj že bebasto ponavljanje zlajnanih fluskul, da je potrebno dati ljudem delo potem pa kritizirati nekaj kar bo dalo ljudem delo, je res malo blesavo. Se ti ne zdi?

Gost (nepreverjen)

strki, ti kot človek poln idej ( čeprav so na občini drago plačani ljudje, ki bi morali razmišljati o tem, tudi kup razvojnih agencij imamo, kjer so ljudje ravno tako odlično plačani, da razmišljajo ) povej, kaj narediti z napol podrto hišo, ki kazi okolico in celo Mursko Soboto, preko Diane proti železniški postaji, Pa ne mi rečti, da je to privatna lastnina, in da se v teh dolgih letih ni dalo ničesar storiti. In s takimi podrtijami bi mi vabili goste v Prekmurje ? Le kaj si misli gost iz tujine, ko iz hotela Diana gleda to sramoto. Sigurno si reče NIKOLI VEČ NE PRIDEM SEM ! In naši pametnjakoviči na občini in v razvojnih agencijah niso sposobni rešiti te sramote ( jih je pa v MS še več ) pa nekaj sanjajo o " čudežnem jezeru " , Sramota ! In mi bi se šli turizem ?

Gost (nepreverjen)

Gost (......143 ), nima smisla. Sem ti razložil, da če bi šel ta denar za pravo stvar in ne v žepe nekaterih, bi......... Si pač obseden od ideje, da lahko Prekmurje in svet preživita s turizmom. Prekleto se motiš ! Zapomni si, brez proizvodnje vse propade. Ne more Prekmurje živeti od turizma, trgovin, gostiln, servisov, agencij, zastopništev, zavarovalnic, ........

ing. (nepreverjen)

Največja po znesku planirana investicija v proračunu je projekt Regijski promocijski center (objekt Expo). V letošnjem letu je planirana postavitev ter izvedba fasade (1.020.000 EUR).

tkt (nepreverjen)
lepa (nepreverjen)

tan bi nkje lejko bil fkk?

Gost (nepreverjen)

tkt, hvala. Ljudje poglejte letnico projekta, da se Jevšek ne bo hvalil, da je on to iznašel !

Odlična javna … (nepreverjen)

Nekdo piše:
#---kakšne večje industrije, ki bo zaposlovala neizobraženi kader pri nas nikoli več ne bo---#
Bilo bi zdravo če bi se zavedeli, da je dobro biti neodvisen od drugih - da si samooskrben, sploh ko gre za osnovno preživetje: pridelava hrane. Smo sredi žitnice naše države, in namesto da bi se razvijali v smeri ki nam jih ponujajo NARAVNE DANOSTI, se hočemo iti turizem, ker si nekdo domišlja, da je to bolj "nobel"; da si ni treba "mazati rok" z zemljo. Ker še vedno ni prebolel socialistične mentalitete naših staršev, ko je bilo delati v tovarni bolj nobel-in enostavno, kot delati na zemlji.

V Švici so naravna danost skale. Oni so izkoristili svoje naravne danosti-skale in sneg in to prodajajo. Ker so postali dovolj dobri, se je to razvilo v turizem vrhunskega nivoja.

Švicarji tudi prodajajo pamet in ročne spretnosti. Ker so jih razvili do maksimuma, hoče ves svet imeti njihove ure.

Delati pri nas neke turistične objekte na kamešnici po vzoru drugih je le še vedno živeča socialistična želja v nas, da bi bili - takšni kot tisti, ki jim hočemo biti podobni.
Po tem vzoru kupujemo tudi avtomobile. Ker če bi jih izbirali glede na potrebe, potem bi se jih tričetrtine vozilo v manjših avtih. IN bi manj onesnaževali zrak...porabili manj nafte ...
Posledično bi našim otrokom ohranjali zdrave pogoje za življenje ko NAS več ne bo.
Mi imamo napihnjen ego, ki je lačen...ZDAJ in ga v resnici baš briga, kaj bo z otroki.

MI SAMI bi lahko bili tisti, ki bi dali pošteno ceno pridelavi NAŠE hrane,ki bi jo dvignili na vrhunsko raven in jo prodajali za med. Če bi le sami spoštovali to kar nam narava nudi zastonj. Tukaj bi zaposlili tisti "neizobražen kader" kot piše predhodnik.

Vsekakor so zame ti komentarji odlična javna razprava.
Ne gre za to, ali naj nekaj naredimo ali ne, ampak za MOTIV - ZAKAJ bi to delali in komu bo to koristilo.
Ljudje, ki danes živijo v revščini-in takih je pri nas že veliko, pač ne bodo imeli koristi od tega.
Župan s svojo ekipo je župan tudi tistih- predvsem tistih, kajti drugi se sami znajdejo.
Za revnejše mora vzpostaviti razmere, da začnejo živeti, kajti jačanje le močnejših "členov" družbene verige nič ne pomaga.
Pot za dosego tega cilja je pa "preko" takšnega turističnega centra videti zelooo dolga - lahko predolga sploh, če je toliko podobnih centrov okoli nas že veliko, ki so v privlačnejšem okolju (Avstrija) ali so cenejši(Romunija).

lepa (nepreverjen)

naj napravijo fkk kotiček za nudiste

gb (nepreverjen)

hm... me zanima kdo bo izvajalec del

Gost (nepreverjen)

gb, kdo drugi kot POLANIČ !

-+ (nepreverjen)

Brezveze, da se občina spet zadolžuje za tak megalomanski projekt. Začet je treba z malim, pa počasi širit ponudbo: avtokamp ali glamping, adrenalinski park, surf center, nekaj dopolnilne ponudbe, pa take stvari za začetek. Potem se pa ponudba širi, v skladu z možnostmi. Ekoturizem recimo je tud opcija, pa se ni treba zapufat za 10 mio. Zakaj recimo na Bledu znajo ponudit nekaj zanimivega? : http://www.avtokampi.si/kamp/1/507/Garden-Village-Bled/

Gost (nepreverjen)

Primerjati Bled in zamazano soboško kamešnico je pa že "tu mač". Iz toga tudi izvira ka se tu splača delati in ka nej...

glavno mesto (nepreverjen)

-+ (162.158.88.157) - strinjam se. Začeti je treba z malim, pa postopno širiti ponudbo, kot pišeš...
Pričakovati, da bomo s tem megalomanskim projektom boga za brado zgrabili in naredili zgodbo o uspehu, je precej iluzorno.
Nekako tako, kot bi se spravili k projektu da postanemo glavno mesto države. Teoretično je to pravzaprav mogoče, praktično pa precej manj...

Razvoj (nepreverjen)

Vam povem en lep primer v Dublinu na Irske je pivovarna Guinness, ki ima razgledni stolp v obliki piva ( PINTA ), vsako leto obišče omenjeno pivovarno 1.100.000 obiskovalcev, ki plačajo za vstopnico in pivo, ki ga lahko popijejo v sedmem nadstropju 18€ . Če izračunamo profit tega stolpa je res neizmeren , pri nas bi lahko zgradili Radensko, Donat v podobni obliki, mogoče tudi v prispodobi kamešnice kak projekt, ki bi privabljal množice. Zgornji primer sem dal zaradi tega, ker možnosti so vendar nikakor nesmemo gledati kratkoročno, kot seveda gledamo pri nas, 4 leta sem na položajo in od prvega dne delaj samo izključno za svoj žep. Ginness stoji tam več stoleti in nihče ne gleda tako kratkoročno. ZA USPEH SO POTREBNA DESETLETJA DELA.

Miki (nepreverjen)

Vzeli nam bojo naravo in začnili kasirati.

Stolpič (nepreverjen)

Ja, saj to je ravno problem, kot praviš Razvoj: za TRAJEN USPEH so potrebna desetletja dela.
Ampak danes kot da ni več časa za to in je treba vse na hitro.
Po drugi strani smo imeli odlične tovarne (Mura, Peko, Elan...) ki so propadle, ko so se znašle v mednarodni konkurenci.
Ker smo mi vsi rajši kupovali TUJE, ker je bilo bolj privlačno.

Jaz pač ne vidim možnosti, da bi lahko pritegnili goste iz Avstrije - da bi se navadili hoditi k nam v Prekmurje... razen ko jih v to pritegne NIŽJA CENA in sprememba okolja (karkoli, le da ni doma...)
Prvič in drugič greš recimo na stolp, ker te zanima, kako to izgleda...potem pa te mora privabljati že kaj več - ne samo razgled - da se vračaš nazaj...

Dandanes vidim glavni motiv za turizem:
1. da le NEKAM greš predvsem zato da spremeniš okolje - v tem primeru gledaš da ceneje skoz prideš. Taki gost pravzapav "ne vidi" tistega kar mu nudiš, ker ni prišel sem, da bi to užival. Kajti izbral je po drugem ključu.

2. in da lahko drugim poveš da si TAM bil. Take kraje obiščeš enkrat, sploh če so dražje destinacije.

Mislim, da je vsaka turistična zanimivost, ki je danes svetovno znana bila v začetku namenjena DOMAČIM gostom. Šele pozneje, ko se je razširil dober glas tudi čez meje je postala trajno turistično središče.
Mi pa danes hočemo že v štartu delati za TUJE goste...domači nas ne brigajo, razen ko naj rešujejo sezono...

Actros500 (nepreverjen)

No glede tah debat ka komenterate vsi skuper bi povedo samo par besed.
Zakon van li nika ne pase kda se ide za kase razvoj?
Kome se pac ne vidi to,nede pac ta odo.
Smo pa ene ludje keri zivimo z to kamensnico,kere prezivljamo dosta casa tan.zakoj nebi turizem pa sport tu grato?
Neven kelko vas pozna recimo velenjsko jezero,ite ai malo ta poglednot ka se vse da napraviti.Pa je tan ogromno naseh turistov pa tujih.vsak pac ma svoje interese zakoj pride na takso mesto.San prepotoval kar dosta sveta,sprobo marsikaj,pa vidin ka je skoda kamensnice ka nan tak samo ta propada.
Uzivajte pa komenterajte kak van pase,celo tisti ka doma z kauca nikan neidete pa samo kritizerate.

plavalec (nepreverjen)

Velenjsko jezero živi predvsem zaradi samih aktivnosti na jezeru. Mi pa mečemo pejneze v paviljon namesto, da bi uredili samo kamenšnico in s tem privabili domačine pa seveda tudi turiste.

Gost (nepreverjen)

@plavalec je zadel bistvo. Ta EXPO paviljon bo v glavnem prazen, pobral pa bo večino finančnih sredstev. Tam bo dobilo udobno službo par povezanih za nič dela. Kamenšnica pa rabi športno ponudbo, ne paviljone. Ta pavlijon se prodaja kot čudež svetski in sploh ne sodi na kamenšnico. Na kamenšnici je treba urediti adrenalinski park, športne dejavnosti ob in na vodi (surfanje, čolnarjenje...). Paviljon je tukaj tujek.

zima.bella

H kamešnici še kako sodi pavilijon, v šumo poleg (jo zasaditi) pa adrenalinski park, piknik otočki za posamezne družbe (kot so na Avali), na bregove pa surfanje, čolnarjenje, del pa za kopališče .... pa še marsikaj se najde, samo se mi ne da študejrati!

Gost (nepreverjen)

To je projekt za deset milijonsko mesto, ne pa za eno malo Soboto. LOLEKI ! Napravite nekaj manjšega in cenejšega in kdo bo hotel in lahko prišel, bo prišel.

vajz (nepreverjen)

Gost (141.101.93.47) , rejtko vijdin eti vekšoga loleka od tebe. Zakoj pa mijsliš v enon portoroži majo hotelske zmogljivosti okouli 10.000 postel, pa plažo za 20.000 či pa ma portorož menje kak 3 gezero rezidentof? Bimbo.

+- (nepreverjen)

Gost (141.101.93.95) Ne gre se za Bled kot tak, ampak za tisti Garden village, ki stoji tam. Nekaj podobnega, v manjšem obsegu, pač prilagojeno naravnim danostim; EKO village. Pa nekaj športne in dopolnilne ponudbe, kar bo privlačno. To je dober začetek, ne pa neizkoriščen paviljon, v katerega ne bo nikogar. Mi nismo Milano. Imamo druge prednosti in naravne danosti, ki jih je treba izkoristiti. Masovnega turizma se tukaj ne moremo iti. Lahko pa izkoristimo tržno nišo. Eko in Bio in Wellness je in, vse to lahko imamo v našem garden villagu. Ne rabimo nobenega paviljona. In če bo uspešen, se lahko ponudba dopolnjuje.

Gost (nepreverjen)

vajz,in ti boš primerjal Portorož s to mlako pri gramoznici. Res si bimbo na kvadrat.

Strinjamo se (nepreverjen)

Strinjam se, da pri nas v MS ne moremo TEMELJITI gospodarskega razvoja na turizmu, kar se forsira skozi ta paviljon (in finančne stroške, kot jih potegne za seboj).

Kot da ga hočemo kot atrakcijo - zunanjo lupino, s katero naj pritegnemo pozornost. Potem mu bomo po sili razmer že dali neko vsebino...in ga bomo kazali pred svetom, češ, poglejte mi pa imamo tisti paviljon, ki je bil v Milanu......
Na podoben način so nam hoteli podtakniti letalski muzej...

Tak pristop ni niti vsebinsko kaj šele finančno vzdržen in ne more preživeti.
Takrat, ko so se projekti gradili tudi s samoprispevkom, takšna investicija prav gotovo ne bi dobila zelene luči.

Prepiri (nepreverjen)

Ali ni šlo tukaj za nekaj podobnega ?!

V Vitanjah so postavili Kulturno središče vesoljskih tehnologij (Ksevt), Prvotno navdušenje sta zamenjala stroga ekonomija in pomanjkanje videnja priložnosti, ki jih Ksevt prinaša.

Za ustanovitev Ksevta je bilo ključno pismo takratnega evropskega komisarja za kulturo Günterja Verheugna, v kateri je Vitanjčane prosil, naj Noordungu namenijo ustrezno promocijo, saj Evropa na tem področju nima dovolj ponudbe.

Preberi :
http://www.delo.si/novice/slovenija/prepiri-na-pragu-vesoljskega-sredis…

Kalinka386 (nepreverjen)

Arheološki muzej je neumnost. To, da so najdbe točno od tam, bi pomenilo nekaj, če bi bile ohranjene "in situ" in bi se naredil arheološki park, sedaj pa je brezveze, lahko bi bil kjerkoli. Kako se ga bo financiralo, če ima finančne težave že Pomurski muzej? Raje bi povečali Pomurski muzej, preselili druge najemnike drugam, dodatno obnovili grad, kletke prostore, kjer so depoji, restavratorske delavnice preselili drugam, za razstavne prostore bi lahko namenili tudi objekt na Lendavski 1 v celoti, pa bi bilo dovolj prostora. Ljudje še v ta muzej ne hodijo, kaj bodo v arheološkega... Spet megalomanski načrti, iz katerih ne bo nič. Trajnostna urbana strategija je blef - ljudi se je povabilo, upoštevalo bolj malo. Saj ne dvomim, ureditev kamešnice bo, a bo vse skupaj ostalo na pol poti, ker o vsem že desetletja odloča nekaj istih ljudi, ki so tudi sokrivi za vse probleme. Ne moreš reševati težav, če jih povzročaš sam.

Kalinka386 (nepreverjen)

Pogledala sem Kalamarjev načrt, prebrala nekaj komentarjev... Strinjam se, da megalomanski načrti niso dobri, ker zanje ni ne sredstev ne znanja. Dovolj bi bilo, če bi se uredil že en gostinski objekt, del za kopalce, tudi FKK. Zakaj? Ker FKK kopališč pri nas ni, z izjemo posebnega dela v Banovcih, ki je stalno prenapolnjen. Tudi Avstrijci so navdušeni naturisti, zato bi lahko privabili še njih, ta del bi bil zagotovo rentabilen. Mogoče tudi adrenalinski park, ne vem... Vsekakor tišje dejavnosti, ker na jezero ne smemo gledati le s stališča, kaj vse je treba tam urediti, temveč predvsem kot na naravo. Vem, da je Panvita okrog posvinjala vse, kar se je dalo, a zato lahko vsaj ta del pustimo vsaj za silo ohranjen, mokrišče bi bilo celo nujno za ohranitev živali pri kamešnici. Prav s takšno ekološko naravnanostjo bi lahko zaslužili več sredstev kot z nekakšnimi diskotekami, ekološka naravnanost ljudi, predvsem tujcev, je vedno večja.

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.

Starejše novice