Avstrija bo zaradi migrantske krize na nekaterih delih meje s Slovenijo, tudi v Pomurju postavila ograjo oziroma ovire s katerimi bi migrantom rada preprečila nenadzorovano prečkanje meje, poroča oe24.

Ograjo bodo varovali vojaki in policisti

Ograje bodo dolge po nekaj kilometrov na obeh straneh od mejnega prehoda, varovali pa jih bodo vojaki in policisti. Ograja naj bi stala od 48 do 300 milijonov evrov. Če bi želeli postaviti ograjo na celotni slovenski meji, pa bi ta stala 1,5 milijarde evrov.

Na ministrstvu za notranje zadeve, ki ga vodi Johanna Mikl-Leitner pravijo, da pričakujejo povečanje prehodov iz tri tisoč do osem tisoč na dvanajst tisoč migrantov dnevno. Avstrijo je sicer prečkalo že 348 tisoč migrantov. Njihovi begunski centri so polni.

S spleta

Komentarji (39)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
strahinbes (nepreverjen)

dobro jutro Cerar..... oz. vrni se že, Janša, da ne bo prepozno.

Dosadni (nepreverjen)

Ge praven samo Orbana trebej dati na čelo EU, pa je stvar rešena!!!

00_

Simpatizerov migrantov pa nega veš tak nika čüti tü gori .Iz gleda ka so le dojeli istino

Vipko
Truplo

Ene se nedo nikdar menjale... pa četüde ga mlateš po tikve z nakovalon!

In reply to by 00_

xxxlxxpyxxxbefhk (nepreverjen)

Slovenci pa le govorijo, da bodo postavili ograjo, če bo prezasedenih preveč kapacitet in nevem kake oslarije, spravte se že postavit ograjo! Zaščitite svoj narod!

VRANA (nepreverjen)

Zbudili se bodo vsi simpatizerji, a kaj ko je prepozno...
Na nedovoljen in nezakonit prehod meje bi morali reagirati ČISTO NA ZAČETKU !!! Strogo ločit človeka v stiski in tistega, ki to tragedijo zlorablja!!!! Tile, ki prehajajo, po telefonu javljajo nazaj, kako sploh nobenega nadzora ni, ni organizacije, nič jim ne more noben... zato bodo prihajali vedno novi... Ne vem kdaj se bo ustavilo...

Čustva so jih premagala (mimogrede,tudi mene v začetku, ampak sem zelo hitro pogruntal, kaj se dogaja) in potem je mama Merkel izrekla POVABILO... Nazaj poti pa na žalost ni...

Begunec31 (nepreverjen)

Proti militarizaciji, proti postavljanju ograj. Z denarjem, s katerim bi gradili ograjo na celotni meji s Hrvaško, lahko begunce oskrbujemo več kot 10 let. Ob tem, lahko zaposlimo več 1000 ljudi. Prepričan sem, da vlada ne bo posegala po teh ukrepih. Humano se mora odzvati na stisko ljudi. Nikoli ne smemo pozabiti na svojo lastno preteklost, ko smo sami bili begunci. Strpnost, solidarnost, brez sovrašta. Zmogli bomo, imamo veliko prostora, da oskrbimo begunce.

00_

Begunec31 ....... Lejko spakejraš rukzak pa se njin priključiš ka ti je tak za nje .Pa ka te ne daš par sto gezero € pa do njim pomagali ka si tak močen pri pijsanji

In reply to by Begunec31 (nepreverjen)

Zaspani (nepreverjen)

E, vej pa tou nikaj nej. Mij bomo še malo ajali!

portil

V Brežicah spet gori! Migranti zažgali begunski center, poškodovali gasilca in tri gasilska vozila. Kdaj bo spet odaja po tv, kjer bomo gledalci darovali za opremo gasilcem? Miro pa tuhta, tuhta in premišljuje.

Gost (nepreverjen)

Ograja ograja ograja pa se rešimo hrvatov pa vse ostale golazni ka prihaja... pa naj ma milanovič to svojo gnilo hrvatsko!!!!!

Begunec31 (nepreverjen)

Portil: prosim te ne dramatiziraj. Vužgale so se smeti, nihče ni bil poškodovan, ni nastala gmotna škoda. Prav neverjetno je, kako si zmisliš stvari, da bi zvalil krivdo na begunce. Da te ni sram, kje je tvoja humanost, človečnost!? Kako si dovoliš javno govoriti laži in si izmišljevati zgodbe, da bi očrnil sočloveka, ki je v stiski in išče varnost pred vojno, mučenji in zagotovo smrtjo. Želim ti, da te v življenju ne doleti kaj takšnega, bog ne daj.

divjejabolko

Za Brežice ne vem. Imam pa drug podatek ...

12:55

Po neuradnih podatkih je pri gašenju požara v sprejemnem centru Dobova Livarna prišlo do spora med prebežniki in gasilci. Poškodovana naj bi bila tri vozila in gasilec. Novomeška policijska uprava še preverja okoliščine incidenta.

Gregor Cerar Objavljeno 28. Oct. 2015

Vir: RTVSLO, MMC v živo (okvirček)
http://www.rtvslo.si/begunska-kriza/nov-pozar-v-sprejemnem-centru-tokra…

In reply to by Begunec31 (nepreverjen)

portil

No te pa mi ti razloži ta naslov in vsebino članka: http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/v-migracijskem-centru-v-…

In reply to by Begunec31 (nepreverjen)

00_

Novembra moren iti v Ljubljano in mo denok probal ,če de mi trbelo plačati vlak .Begunci tüdi ne plačöjejo za koj bi še ges .Eni podporniki in simpatizerji Sirijcov pravijo ka vse to plača EU .Vse to in prevoze mo plačali mij keri delamo to si zapomnite .Ovi Cerar z tejn potegnjenin obrazon pa čobov ne lada nikaj ka nikaj napraviti ali se gor postaviti .Jelinčič je nej takša rit ka Cerar

car (nepreverjen)

Jelenčič je človek ki bi naredo red nekdaj je reko nekatere pred zid pa trrrr nekatere pa na avijon in v Rusijo pa de red in mir pa ste se smejali z njega.Evo mate vse kaj hočete danda nagraužna.

žvale (nepreverjen)

ka vij rejsan ne vejte štete? piše samo, ka de Avstrija postavila ograjo s kerof de preprečila nenadzorovano prečkanje meje. To pa ne pomejni ka do se ogradili kak Madžarska ampak do še naprej sprejemali begunce, edino več reda ščejo pri tem meti

divjejabolko

Tako pravijo. Trenutno. Kaj pa, če se bodo čez kakšen teden, morda dva premislili? Ali pa bo prišlo povelje "od zgoraj", torej iz Nemčije, da je zdraj takoj treba neprepustno zapreti luknjo ... kaj bo pol?

In reply to by žvale (nepreverjen)

Ciganjscek (nepreverjen)

O GOSPOD, rejsi me Hrvatov pa beguncov, vlade se bon san!

muslič (nepreverjen)

Begunec31 (141.101.93.118) Vužgale so se smeti v tvoji nori glavi, glih zdaj gledan SVET na kanalu A pa je dal izjavo en gasilec ka se je dogajalo, nej pa tou ka ti bluziš.....vsako plastenko vode vsako žemljo vsako banano in vse drugo jim zaračunati, nej ka jim vse v rit potisnejo naši Cmerarji......migranti imajo denar pri sebi brez skrbi tudi po več 10.000 evrov in tudi po mojem tudi orožje....... na tv kažejo samo žalost migrantov gda pa delajo pizdarije pa ne pokažejo (ne vem zakaj novinari kažejo samo žalost migrantov),ker se nam več ne bodo smilili ??????? ti muslimani bodo zakuhali 3 SVETOVNO VOJNO boste videli...

00_

muslič ..... prav maš .Te begunec31 ......ne mijsli ka betežnij in z kelkimi prenosljivimi betegami se vlečejo se in kelko de ljudij betežnij za nekaj časa .

In reply to by muslič (nepreverjen)

muslič (nepreverjen)

sem pozabil napisati---- ti muslimani bodo zakuhali 3 SVETOVNO VOJNO tukaj v EVROPI!!!!!!

veteran (nepreverjen)

Edini trenutni način zaustavitve migrantov je ta da Hrvaški napovemo, da jih jutri sprejmemo recimo 7000, vsak naslednji dan pa 1000 manj.Istočasno pa na meje poslati vojsko in policijo, ki naj varuje zeleno mejo in to tako kot se mora. Potem pa se mora meja zapreti tako, da so odpreti samo mejni prehodi, na katerih se naj dosledno izvaja Schengen.Na žalost z temi ljudmi mi ne moremo živeti skupaj, ker smo si preveč različni.Nekdo bo moral začeti tako in zakaj tega ne začne Slovenija. Če jih pa Nemci rabijo pa si jih naj vozijo sami.

Jože123 (nepreverjen)

Ta zemljevid je rahlo za lase privlečen. Od Šentilja pa do Petanjec je Mura mejna reka in dovolj velika ovira, da ni potrebe po ograji. PS: Sobotainfo, če že ukradete zemljevid, potem na sliko ne dodajajte svojega logotipa in navedite vsaj vir.

Gara (nepreverjen)

Naša država deluje izredno evropsko.O vsem kar naredijo se posvetujejo s sosedi in ciljnimi državami,celo s Hrvaško,ki se nikoli ne drži nobenega dogovora.Kakšna škoda,da Slovenija nima tudi vseh državljanov tako "evropskih".

NOVATV24 (nepreverjen)

Po novem letu začne oddajati Televizija NOVATV24, od katere boste izvedeli pravo brez cenzure resnico, do takrat pa žal ....

ghjkulio (nepreverjen)

Naj meni dajo pogodbo pa jim naredim ogrado za pol cene.

Čika-pajo (nepreverjen)

Zadnjič sem bil v Lidlu imeli so zelo lepe škarje, zelo lepe Aku rezalnike za 50 eurov.
Sedaj vas pa sprašujem, kaj me pa sploh lahko ustavi če bežim , mogoče ograja mogoče človek za ograjo.Kdo si bo pa sploh od teh ki nas branijo varujejo upal uporabiti silo ali pa še mogoče strelno orožje. Ko bo Slovenija začela migrante zaustavljati prav tako Avstrija, Nemčija z nekimi kvazi ograjami si bodo migranti
in begunci našli drugo pot ker druge izbire nikakor nimajo.Prava pot je da se vojna v Siriji konča tudi z udeležbo Evropskih vojska ter da se vse begunce od prvega do zadnjega vrne na njihovo postošeno državo ,skliče donatorska konferenca ter država ponovno izgradi.Problem je potrebno reševati tam kjer dejansko nastaja in da ne pozabim izpostaviti odgovornost velikih ki so dejansko te zločine zakuhali ter jim soditi pred mednarodnimi sodišči brez izjem. Amapak seveda se to ne bo zgodilo ker bomo tako kot vedno dosedaj vsako breme nosili ta mali ljudje.

zima.bella

MUJRA in ostali kompanjoni - zagovorniki ubogih ubogih beguncev - kam ste vsi šli?
Nekam tihi ste, .......... se vam je končno posvetilo?
JBG, lajtunge imamo pač različno dolge!
S tistim - o vojni v Evropi - pa se popolnoma strinjam.
To bo namreč neznansko pasalo Ameriki:
-prišli bodo red delat (zaposlili vojake, izpraznili zapore,....)
-obnavljali bodo Evropo (UNRA,.....)

Gost (nepreverjen)

Kaj boste vi paranoiki počeli, ko se bo ta stvar umirila in ne bodo več migranti povzročali dnevne napade šizofrenije pri nekaterih? Ah, točno.... prihaja Novatv24, ki vam bo dnevno servirala razne teorije zarote in "svetovne resnice", da boste ostali potešeni. Se veselim vaših zanimivih postov tudi v prihodnje.

Gost (nepreverjen)

Tretja svetovna vojna bo medrasna vojna, ki se že počasi začne v Evropi in je neizbežna zaradi drastičnega povečanja prebivalstva v tretjem svetu in ni kriv samo ISIS, tudi iz podsaharske Afrike prihaja isto število migrantov, ki so še hujši ( sploh ne vejo in ne morejo delati), svoje pa bodo zahtevali. Primer: Kongo ima z 2,69 mln 1970, zdaj 68 mln preb., in to drugam ne vodi kot v veliko klanje, saj kar naprej imajo po 15 otrok.

lauraas (nepreverjen)

Tretja svetovna vojna bo medrasna vojna, ki se že počasi začne v Evropi in je neizbežna zaradi drastičnega povečanja prebivalstva v tretjem svetu in ni kriv samo ISIS, tudi iz podsaharske Afrike prihaja isto število migrantov, ki so še hujši ( sploh ne vejo in ne morejo delati), svoje pa bodo zahtevali. Primer: Kongo ima z 2,69 mln 1970, zdaj 68 mln preb., in to drugam ne vodi kot v veliko klanje, saj kar naprej imajo po 15 otrok.

lauraas (nepreverjen)

V kratkem, v tretjem svetu ni več mesta, narava je že uničena, živalske vrste izumirajo, za njive treba prostor, itd. Primer Sirija 13 mln preb. 1990, zdaj pa 38 mln, in kako malo je tam rodovitne zemlje, večinoma puščava in ta množica ljudi mora nekam iti.

Begunec32 (nepreverjen)

Enostavno svet ni takšen, kot si ga nekateri predstavljajo. Prekmurje in Slovenija sta bila do sedaj, enako kot Poljska, Češka, Slovaške, relativno izolirane od večjih skupin ljudi z drugačno vero in raso. Da, pri vsem tem, gre predvsem za vprašanje strahu, nepoznavanja in manjko fizičnega stika s ljudmi drugačne rase, kulture in vere.

Če pogledate versko in rasno sestavo Slovenije, je ta ena najboj "čistih" nacij v Evropi. V globalnem svetu je situacija popolnoma drugačna. Veliko ljudi iz vseh teh naštetih srednje-evropskih držav in drugih po svetu, sanja o življenju v Londonu, Berlinu, Dunaj, Parizu, Barceloni, Štokholmu, Amsteradmu, Rimu. Tam si za svoje delo dobro plačan, življenje v teh mestih je pestro, zanimivo, kultura, glasba, umetnost, podjetništvo, tehnoleška razvitost, visoka kvaliteta življenja (v povprečju, saj smo prav Slovenci najbolj egalitarna družba na svetu)... vse cveti. In po rasni in verski pripadnosti, so prav ta zaželjena mesta najbolj mešana.

Tudi pri nas se bo v prihodnjih letih struktura prebivalcev in državljanov spremenila(pozor oboje!). v naše kraje bodo prišli begunci, ki bodo relucirani iz Grčije in Italije. Eritrejci, somalci, ljudje iz Gane... prišli oz. ostali bodo ljudje iz Sirije, Iraka in Afganistana. To je dejstvo, ki ga nobena ograja, nobeno pozivanje k nestrpnosti, rasizmu, nacionalizmu, varovanju naše kulture, identitete ne bo preprečilo. To je dejstvo. Od nas je odvosno, kako se bomo s tem soočili. Bomo ljudem segli v roke in si priznali: to je človek kot sem jaz. Da, ima drugačno kulturo vero, navade, običaje, vendar v osnovi se bo moral tako on, kot tudi jaz "Slovenec" malo prilagoditi na novo situacijo, sprejeti nek kompromis, potrpeti, sprejeti, oprostiti,...

To pa zdaleč ne pomeni, da bomo kakorkoli toleranti do nekih navad, običajev, pa naj so to verski, narodnostni, ki kršijo človekove pravice. Za pravicami in svoboščinami, ki smo si jih evropski narodi izborili skozi stoletja, bo potrebno trdno stati. Prav to govori Slavoj Žižek v enem svojih intervjujev ne dolgo nazaj v Financah (kako ironično). Pravi, da je potrebno beguncem vsekakor pomagati, jih sprejeti in začeti z njimi živeti. Vendar, ko gre za človekove pravice, verske ekstremizme, navade, ki ne spošujejo ženske, otroke itd., obvezno zahtevati prilagoditev njih samih (beguncev, ekonomskih, dnevnih migrantov, prosilcev za azil,...), tudi za ceno fizičnega upora.

Slovenska kultura, identita, jezik, običaji, navade, himna, zastava, zemlja, so najbolj ogroženi, da jih izgubimo od nas samih. Če ne bomo sledili lastnim vrednotam človečnosti, solidarnosti, pravičnosti, spoštovanja drugačne barve kože, drugačne vere in kulture, bomo čez nekaj let, ko bo pri nas bivalo več 10.000 ljudi z drugačno raso, vero, bo prav to povzročilo naš propad.

divjejabolko

Begunec32 (141.101.93.118) 37 minut nazaj
#34

... sa, ima drugačno kulturo vero, navade, običaje, vendar v osnovi se bo moral tako on, kot tudi jaz "Slovenec" malo prilagoditi na novo situacijo, sprejeti nek kompromis, potrpeti, sprejeti, oprostiti,...

Vse lepo napisano, se strinjam v marsičem.
To v teoriji deluje, marsikje tudi v praksi.

Pa vendar, kaj se bo pa zgodilo v primeru, da določena "stran" ... ne, tako bom napisal: ko se določene skupine NE BODO hotele prilagodit?

Ko bodo zahtevale več? Ali pa bodo enostavno želele biti nad ostalimi, imeti več pravic? Morda prevzeti vajeti v svoje roke (beri: ukazovati)?

VRANA (nepreverjen)

E, moj dragi Begunec32, strinjam sem v tem odseku "To pa zdaleč ......tudi za ceno fizičnega upora."
Tukaj se bo pojavil problem. Že sedaj je zadosti primerov (Švedska, Francija, Anglija, Nemčija,...), kjer lahko vidiš, kako ZELO majhen odstotek muslimanov v "zahodni" državi dela ZELOOOO veliko sranje. Ti ljudje koristijo vse pravice naše demokracije, hkrati pa demokracije ne priznavajo. Imajo jasno začrtano: Šeriatsko pravo ali demokracija... Ne more biti oboje. Tako se zapirajo v tiste njihove skupnosti, kjer živijo po svojih zakonih, podpore pa brez problema sprejmejo od "nevernikov", ki jih je potrebno poklat. "Zahod" tolerira brez problemov njihovo vero, tudi sofinancira gradnje džamij in vse, ampak v le-teh imajo govore proti "nevernikom". Pa ne v vseh (!!!), da ne bo pomote, pa vendar... V dosti džamijah je v bistvu središče za taka dogajanja... Velika večina se jih ne namerava prilagoditi okolju, v katero se je priselil. In tu bodo trenja...

Nismo mi zdaj nestrpni, neodprti, nerazgledani....ne pametuj tega. V širši družini (3 koleno) sem imel primer, da je punca hodila z muslimanom, zelo dolgo sta bila par, na zunaj sploh nisi vedel, da je musliman...Bil je karseda prilagojen naši kulturi. Na koncu se je moral poročiti z njemu določeno muslimansko žensko!!!! Konec zgodbe!! Če v taki družini ne narediš, kot ti je UKAZANO, pa lahko doživiš marsikaj-kislino v obraz, celo smrti od svojih bratov in sorodnikov...

Begunec32 (nepreverjen)

Dragi moj VRANA: Na podlagi tvoje izkušnji si si ustvaril neko mnenje o celotni verski skupini. Jaz poznam muslimane in muslimanke, ki živijo po vseh zahodnih načelih spoštovanja žensk in niso bili nikoli nasilni. Predvsem ti pa sledeča statistika nasilja v Sloveniji pove veliko o tem, kako lahko je okaraktizirati določeno skupino ljudi, posplošiti neka dejanja na celotno skupino in si pri tem ustvariti predsodke ter posledično stigmo, sovraštvo, zavračanje.

To je statistika nasilja nad ženskami v Sloveniji, ki je, kot smo rekli, ena najmanj etnično, rasno in verskih narodov v EU:

Statistični podatki o nasilju v Sloveniji (nisem iskal najnovejših podatkov, to mi je prvo priletelo pod prst)
- po podatkih Nacionalne raziskave o nasilju v zasebni sferi in v partnerskih odnosih iz leta 2010 je
vsaka druga ženska v Sloveniji (56,6 %) od dopolnjenega 15. leta starosti doživela eno od oblik nasilja.
Najpogosteje so doživljale psihično nasilje (49,3 %), potem fizično (23 %);
- v letu 2013 je bilo v Sloveniji 1.484 žensk žrtev kaznivega dejanja Nasilje v družini (191. člen
Kazenskega zakonika);
- v letu 2013 je bilo v Sloveniji izrečenih 1.206 prepovedi približevanja za zaščito žensk, žrtev nasilja po
60. členu Zakona o nalogah in pooblastilih policije;
- v letu 2013 je bilo v Sloveniji 7 žensk umorjenih oz. ubitih, od teh je bilo 5 žensk žrtev umora oz.
uboja v družini;
- v prvih šestih mesecih letošnjega leta je bilo v krizne centre in varne hiše nameščenih 293 žensk in
180 otrok, v materinskih domovih je bivalo 100 žensk in 122 otrok.

Torej. Kot argumentiraš ti, tudi mi sami nismo prilagojeni temu okolju. Toliko nasilja v enem letu? Hočem povedati leto, da ni fer, da na podlagi tega diskriminiraš neko skupino ljudi, saj se enake zadeve dogajajo tudi v tvoji soseski, med Slovenci... in še kako.

VRANA (nepreverjen)

Ja, Begunec32, tudi sami nismo prilagojeni temu okolju (oz. tisti DREKAČI, ki tepejo ženske !!) Vidiš, jaz brez problema rečem, da so to zavržna dejanja, medtem ko en musliman opravičuje isto stvar, da je nekako pa do tega moralo priti in ni nič čudnega. Celo imajo pravila, kako "pravilno in pošteno" pretepsti žensko !!!

Če sva že nekako prišla do nasilja nad ženskami in statistiko. Zanimivo bi bilo videti statistiko v muslimanskih družinah (mogoče celo kje je kakšna???). V takih družinah NE MOREŠ narediti statistike, ker ženska sigurno NE SME povedati nič slabega o možu, če kaj pove jo takoj razturijo, cele družine sodeluje pri tem. Muslimanska ženska se tudi ne more ločiti od moža, dočim se mož od žene lahko... Koliko teh žensk dela??? Tudi, če bi hotela pobegniti, nima sredstev ne denarja, da bi šla 1000km vstran in najela stanovanje in zaživela na novo, v miru...
Teh stvari islam niti ne skriva, da je tako. To ni natolcevanje in mnenje na podlagi ene izkušnje, to tako dejansko je.
Imaš na YouTube dovolj npr. TV omizij iz Anglije, kjer debatirajo npr. o verah,... pa ko vidiš, da preko TV, pred milijoni ljudi izjavlja in zagovarja skrajno negativna ravnanja, potem pa res ne moreš mimo spoznanja, da ta vera NI MIROLJUBNA.

lauraas (nepreverjen)

Begunec32, saj pa čisti primer so romi glede integracije v našo družbo.

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.

Starejše novice