.. N'Toko nam po srednješolsko razloži, kako stvari potekajo .. po(d)učljivo ..

ntokomc.blogspot.com/2012/02/kaj-je-narobe-s-slovensko-popularno.html

.. vendar ni taka panika, resne zadeve še vedno ločimo, kljub formiranemu sistemu družbenih svetov - sonaravna odvisnost pa to, človeški živelj pa smo privesek ekonomije že od nastanka človeštva, hočeš nočeš - matematika odloča v življenju, vse ostalo je humanistično blebetanje ..

“Pozabi muziko. Ves denar je v marketingu. Naša naloga je, da privabimo podjetja k oglaševanju pri nas. To pa bodo storili le, če bodo njihovi oglasi prišli do ciljne publike. Njihova ciljna publika pa je populacija z največjo kupno močjo. Populacija z največjo kupno močjo v Sloveniji pa so ljudje stari od 35 do 45 let. Takrat so na vrhuncu trošenja in zato je večina marketinga usmerjen v njih.”
“Glasba mora biti torej prilagojena na njihov okus...”
“Tako je. Bravo. In kaj najraje sliši 35 letnik, ki je zaposlen na zavarovalnici in bo do konca življenja odplačeval kredite za hišo in avto?”
“U2?”
“Bravo! Zdaj razumeš!

Komentarji (1)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
Vipko
čevapčič na ražnje

.. N'Toko nam po srednješolsko razloži, kako stvari potekajo .. po(d)učljivo ..

ntokomc.blogspot.com/2012/02/kaj-je-narobe-s-slovensko-popularno.html

.. vendar ni taka panika, resne zadeve še vedno ločimo, kljub formiranemu sistemu družbenih svetov - sonaravna odvisnost pa to, človeški živelj pa smo privesek ekonomije že od nastanka človeštva, hočeš nočeš - matematika odloča v življenju, vse ostalo je humanistično blebetanje ..

“Pozabi muziko. Ves denar je v marketingu. Naša naloga je, da privabimo podjetja k oglaševanju pri nas. To pa bodo storili le, če bodo njihovi oglasi prišli do ciljne publike. Njihova ciljna publika pa je populacija z največjo kupno močjo. Populacija z največjo kupno močjo v Sloveniji pa so ljudje stari od 35 do 45 let. Takrat so na vrhuncu trošenja in zato je večina marketinga usmerjen v njih.”
“Glasba mora biti torej prilagojena na njihov okus...”
“Tako je. Bravo. In kaj najraje sliši 35 letnik, ki je zaposlen na zavarovalnici in bo do konca življenja odplačeval kredite za hišo in avto?”
“U2?”
“Bravo! Zdaj razumeš!