Zanimiv članek, ki nam pove tisto, o čemer ministri molčijo. Seveda se čez leta ne bodo nič več spomnili (tako kot Pahor, Golobič,... o TEŠ 6).

MAGNA, SIMBOL SLOVENSKEGA HLAPČEVSTVA
Magna Steyr, ki naj bi s svojo novo tovarno v Hočah, pravzaprav lakirnico, kar pomeni za delavce delo pod maskami in s strupi, je stoodstotni dokaz slovenskega novodobnega hlapčevsta in podrejenosti slovenske državne politike izključno tujim zahtevam, pogojem, vsebini, organizaciji, delovanju, skratka odnosu do vsega, kar je pogoj vložka ali investicije pri nas.

hqdefault.jpg

Pravkar poslušam vesti o obstoju dveh proizvodnih verig za izdelavo določenih prehrambenih proizvodov ali artiklov za “njihov” in “naš” trg. Tu nismo daleč od mentalitete izvoza “slovenskega mleka” na Kitajsko, o katerem se tako hvali kmetijski minister Dejan Židan, ob dejstvu, da mu je “kraški teran” propadel. Za Židana je dajanje javnih in stoodstotno jasnih odgovorov o Magni in še posebej žrtvovanju, to je uničenju najboljših kmetijskih zemljišč, prehud miselni zalogaj. Dobre in najboljše zemlje v Sloveniji ni mogoče nadomestiti, razen če kupiš zemljo v Argentini in jo z ladjo za razsuti tovor prepelješ do Luker Koper in po drugem tiru na kakšno zanemarjeno zaplato neznano kje.

Minister Dejan Židan je za Večer povedal: “Na vlado je prišel gospodarski minister s podporo predsednika vlade, kjer so nas obvestili, kaj bo in kje bo. In takrat je vlada sprejela odločitev, da je to za Slovenijo, zlasti pa za Maribor, pomemben in prioriteten projekt in ga je treba kot takšnega tudi obravnavati. Takrat smo se mi zelo hitro opredelili. Vprašali smo, kje imate rezervne lokacije? Ampak so nam dokazovali, da rezervnih lokacij ni.” In še o tem, kaj je ministrstvo za kmetijstvo zahtevalo: “Prvič: da naj se kaj takega nikoli več ne zgodi. In da želimo vedeti, kje v Sloveniji je tistih 80 ali 100 industrijskih con, kako so zasedene, kajti navsezadnje so nastale tudi z javnim denarjem. In da predlagamo, naj se vzpostavijo rezervne lokacije na degradiranih območjih, ker se lahko že na papirjih, ne pa v naravi namembnost spremeni. In ko pride še kak investitor, se mu lahko ponudijo ta območja.”

915b67447df7b958d70ff4f175865668.jpeg

Magna je kontinuiteta tiste plejade mentalitete in predvsem delovanja ljudi, ki so za podkupnino nekaj milijonov mark prodali Lek Novartisu, pa Mercator, Helios, da se ne spomnim uničenja Droge in Kolinske, Istrabenza, Intereurope, Fructala, Radenske, Pivovarne Laško, Aerodroma, NLB, NKBM… Nihče ni bil kaznovan ali vsaj ne zadostno kaznovan. Ni mu bilo odvzeto premoženje, ker ga je pravočasno prepisal, kar je zakonsko možno samo pri nas. Drugod razlastijo vse “dojenčke”, matere, žene, tete strice, bratrance, vnuke…, ki postanejo milijonski lastniki z enim prepisom… Mož je v zaporu, medtem pa mu na sosednji lokaciji zidajo novo hišo. Novogradnjo pa prijavi otrok ali žena. Mož ne more v zapor, ker je “bolan”. Tretji ne more v zapor, ker toži državo. Četrti ne, ker zahteva izločitev sodnice, peti ne, ker so bili obremenilni dokazi pridobljeni s prisluhi… Ali pa dogovorjeni lopovi “prestrežejo” kurirja s stotisoč evri v žepu na poti k nekomu, ki bi moral biti v pravni državi že leta v zaporu.

Ali se sploh da vse našteti? Ne da se. Nekaznovanih slovenskih in drugih lopovov v Sloveniji je nekaj tisoč in segajo v vse strukture vzporedne, v resnici pa edine prave oblasti.

Zasliševanja vodilnih politikov glede TEŠ 6 se vlečejo kot največja groteska po aferi Patria. Rezultat; nihče ni nič vedel in odločal, kaj šele nadziral porabo sredstev. O, so vedeli so, vprašajte velenjski lobi, Srečka Meha in podobne, kako so zagovarjali TEŠ 6; samo poglejte dokumentacijo njihovih izjav. Premog bodo še leta uvažali, da bo termoelektrarna delala z izgubo in bodo morali TEŠ 6 zaradi prepovedi EU ustaviti.

Drugi tir in Luka Koper. Se spomnite, kdo se je z onim Bavarcem vozil z vlakom v Koper? In koliko je “izlet” stal?

h-597x435.jpg

Prikaz območja in načrtovanih ureditev iz zraka

Ste slišali eno samo analizo o nujnosti vlaganja Avstrije v izgradnjo drugega tira Koper – Divača, kaj šele Maribor Šentilj, in kaj šele Ljubljana – Jesenice – Avstrija…? Niste. Morda Avstrija meji s Kitajsko, ne s Slovenijo?

Hlapčevska mentaliteta se širi iz lokalnih sfer odločanja (vas, kraj, občina) do pokrajinske prestolnice (Maribor), podkrepljena z agitko bivših povsem neuspešnih županov, ki so se nenadoma prebudili s svojimi “ugotovitvami”, da ne rečem grožnjami, kaj bo z Mariborom, če Magne ne bo.

Nacionalni mediji so odkrito uperjeni proti sleherni utemeljeni analitični kritiki, kot da požara v dveh nevarnih skladiščih v zadnjem času ne povesta nič. Ko bo v Magni zagorelo, bodo pač gasili naši gasilci, ne avstrijski, in na koncu ugotovilio, kaj vse so tam “skrivali”, saj je bilo njihovo, ne naše.

Koliko skladišč strupenih snovi se bo nabiralo v Magni, nihče ne reče? Koliko naših ljudi bo zbolelo, še manj?

Zakaj mora Magna k nam? A nimajo v Avstriji prostora zanjo? Imajo, nimajo pa prostora za skladiščenje tisočev ton strupenih snovi. Magna je alibi za marsikaj drugega, nam zanesljivo škodljivega. Ko bo enkrat tovarna avstrijska, ne bo imel vstopa nihče “živ”.

0220magna11.jpg

Gradnja po fazah

Kakšna je logika lakirnice, če tam ni takojšnje ali sočasne avtomobilske proizvodnje, direktno povezane s kompleksnim proizvodnim procesom, tu še posebej vgradnje motorjev v karoserije, če rečem po domače? Kaj je končni rezultat ali izdelek Magne? V prvi fazi je to lakirnica 270 x 90 m s skladiščem 90 x 70 m. V drugi je objekt za sestavljanje vozil 170 x 390 m…V tretji še en objekt za sestavljanje vozil 170 x 390 m… V četrti še ena lakirnica 270 x 90 m, skladišče obarvanih karoserij 90 x 70 m, objekt za sestavljanje vozil 170 x 390 m.

Kaj vse je v resnici Magna?

Ste od slovenske vlade dobili natančen vsebinski načrt Magne? Morda ste ga celo videli? Magna lahko kadarkoli spremeni načrt in se “omeji” na lakirnico in skladišča tistih snovi, ki jih bodo tam želeli skladiščiti. Faze se lahko kadarkoli spremenijo, saj je položaj v avtomobilski industriji negotov in se lahko spremeni, tovarna pa razmeram “prilagodi”. Bodo prvih pet let, dokler ne bodo dosežene in uresničene vse faze, v glavnem lakirali? In potem pri tem ostali?

Predsednik vlade dr. Miro Cerar je ob obisku župana v Hočah januarja letos povedal, da je lakirnica šele prva faza naložbe. Minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek pa: »V drugi fazi naj bi projekt nadgradili s 1350, v tretji pa s še dodatnimi 1300 zaposlenimi, kar bi skupaj pomenilo okoli 3000 novih delovnih mest. Ob tem je treba upoštevati tudi to, da se na vsako delovno mesto v neposredni proizvodnji vežejo vsaj še trije do štirje ljudje, ki bodo del dobaviteljske verige.”

Točno; kuhali bodo malico za zaposlene.

Koliko bo odpadnih in vseh strupenih snovi?

Avstrija potrebuje skladišča za strupene snovi, ki jih ne morejo skladiščiti doma, ker je vsega že preveč in je prenevarno za zdravje Avstrijcev. Slovencev, kot veste že desetletja ali stoletja, pa ni “škoda”, onih lokalnih “Štajercev” pa še manj. Delali pa bodo itak “Bosanci”, lahko pa še begunci.

Ko bo Magna enkrat avstrijska, bo okrog nje visoka ograja z napisom Vstop strogo prepovedan in Smrtno nevarno. Zaposleni bodo morali podpisati, da ne bodo nikoli dajali nobenih informacij o tem, kaj vse delajo in kaj so videli.

Lakirnica logično predpostavlja določene strupene snovi, če jih bo “malo več”, jih pač bo. Ko bodo ponoči vozili transporti strupene snovi iz Avstrije, bodo vozili nujno potrebna sredstva za obratovanje lakirnice. No, lahko bodo vozili še od drugod, če bodo “posrednikom” oni dovolj plačali.

Poznate ravnokar potekajočo zgodbo z jajci?

Magna lahko hitro postane “tisoč Vrhnik”. Strategija počasnega razvoja: od 400 (menda zanesljivih) do nedosegljivih, fantomskih 3000 delovnih mest, je strategija z dolgoročnim učinkom, ob kakšnem “požaru” morda tisočletnim.

Je za Magno absolutni pogoj dokončana tovarna avtomobilov? Tega menda še nismo slišali.

Berem kaj je v Novem mestu

“Magna bo v Sloveniji zaposlovala postopoma – najprej predvsem delavce za proizvodnjo, pozneje pa tudi precej inženirjev in drugih strokovnih kadrov. To bo precejšen zalogaj za štajersko regijo, kar se že danes kaže na primeru Revoza na Dolenjskem. Revoz bo namreč konec meseca (januarja 2017) zaposlil 340 delavcev v proizvodnji, čez nekaj mesecev pa še okoli 200. A zatika se že pri prvih 300, saj kot pravijo na Zavodu za zaposlovanje, ki sodeluje pri iskanju delavcev, so do zdaj o delu v Revozu informirali že več kot 11.700 brezposelnih z območja Novega mesta, Sevnice, Ljubljane s širšo okolico, pa tudi Trbovelj in Celja. Delavce iščejo že od oktobra in še zdaj niso našli vseh, saj opažajo, da v postopku dokončnega izbora delavcev upadeta motivacija in zanimanje brezposelnih, zato še zdaj iščejo kader za zaposlitev konec januarja 2017 v Revozu.”

Bazen kadra je izčrpan, berem

“Lahko podobno pričakujemo tudi ob zaposlovanju v Magni v Hočah? Izvršni direktor kadrovske družbe Kariera Tilen Prah je ocenil, da bo kljub visoki brezposelnosti v štajerski regiji precejšen izziv najti že prvih 400 delavcev, saj ima Štajerska že zdaj izjemno velike težave pri zagotavljanju tehničnega kadra. »Bazen kadra je izčrpan, tehničnega kadra ni, pritisk na kadre je vse večji,« je povedal Prah. Podjetja v regiji že zdaj težko najdejo kader, tudi ker je premalo vpisa na srednje tehniške šole.”
Namesto da bi onih 400 menda že prijavljenih delavcev naučili kuhati in bi jih takoj zaposlili v turizmu, ki je edina perspektivna gospodarska panoga na Slovenskem z desetodstotnim letnim naraščanjem, kar ne nudi niti v sanjah nobena “lakirnica, kaj šele nova tovarna avtomobilov.

Projekt me spominja na nekdanjo jugoslovansko industrijsko cono med Sežano in Fernetiči s 30 tisoč delavci in skupno 50 tisoč novimi priseljenimi “južnjaki”.

Fašistoidni nacionalni mediji se vedejo v smislu: še ta podpisa nam manjka, še oni ja, še tretje strinjanje, še okoljevarstveni pristanek… Kot da smo na kvalifikacijah za svetovno nogometno prvenstvo, kjer smo s sinočnjim porazom vse “podpise” že zapravili.

Lokacijo je, da ne bo pomote, Magni dala slovenska vlada, na čelu s premierom dr. Mirom Cerarjem in gospodarskim ministrom Zdravkom Počivalškom.

“Ni povsem jasno, kakšni so interesi v ozadju, da vlada oziroma predvsem vladajoča SMC tako vztraja pri gradnji na enem izmed šestih odstotkov naših najrodovitnejših predelov, katerih nekaj centimetrov prsti je nastajalo več stoletij. Ob vsem tem je Cerarjevo jamranje o strankarskem nagajanju pri projektu, predvsem s strani SDS, neupravičeno. Pri aktivnostih državljanov gre za njihove legitimne ustavne pravice. Glede na to, da bi znale te zavleči projekt do te mere, da do konca prihodnjega leta Magna ne bo mogla začeti načrtovane proizvodnje, pa je možno, da bodo projekt celo preselili drugam. Vendar bo pri tem zaradi svojega trmastega vztrajanja in vseh nesmiselnosti morala velik del krivde nase prevzeti tudi Cerarjeva vlada,” berem iz članka junija letos.

Ekološka iniciativa Rače je med drugim objavila:

Ocenjena letna poraba pitne vode: 215.000 m3/leto, kar ustreza povprečni letni porabi pitne vode 4000 ljudi.

Odpadne vode, ki jih bodo po predhodnem čiščenju odvajali v javno kanalizacijo bodo vsebovale okolju in zdravju nevarne (tudi rakotvorne) težke kovine in druge snovi: baker, cink, kadmij, krom (od tega 20% šestvalentnega kroma), nikelj, svinec, fluoride, maščobe in mineralna olja, organske halogene in klorirane ogljikovodike. Skupna letna količina strupenih in zdravju nevarnih (tudi rakotvornih) težkih kovin, ki bo šla v javno kanalizacijo, znaša kar 559 kg, poleg tega bo v javno kanalizacijo odteklo letno še 6500 kg fluoridov, 1300 kg mineralnih olj, 130 kg adsorbljivih organskih halogenov in 13 kg lahkohlapnih kloriranih ogljikovodikov.

Ocenjena letna poraba plina: 2.926 nm3/h (78-94 GWh/leto), oziroma 20.575.632 nm3/leto, kar ustreza letni porabi plina za ogrevanje in pripravo sanitarne vode 15.000 gospodinjstev.

Letne emisije ogljikovega dioksida iz proizvodnje: 33.528.000 kg, kar ustreza povprečnemu letnemu ogljičnemu odtisu 8000 zemljanov. 33.500 t ogljikovega dioksida uspe letno absorbirati okoli 3.700 ha gozda.

V zrak bo letno iz proizvodnje izpuščenih kar do 24.500 kg zdravju škodljivih in tudi rakotvornih snovi (organske spojine (TOC), nikelj in njegove spojine (Ni), fluor in njegove spojine (HF), žveplov dioksid (SO2), anorganske spojine klora (HCl)) , kar ustreza kar 60% celotne količine zdravju škodljivih onesnažil, ki so jih v letu 2015 v zrak izpustili vsi industrijski obrati, ki so zavezanci za izvajanje emisijskega monitoringa, na območju občin Maribor, Hoče-Slivnica, Rače-Fram, Ruše, Miklavž in Starše. Poleg tega bo iz proizvodnje v zrak letno izpuščenih še do 35 ton ogljikovega monoksida (CO), 40 ton dušikovih oksidov (NOx), ter 5 ton prahu, ki je prav tako med bolj nevarnimi za zdravje ljudi.

Desetkrat slabše razmere kot v Revozu v Novem mestu

Magna2a-566x800.jpg

Pregled naselij v neposredni bližini načrtovanega obrata Magna Nukleus z vrisano najpogostejšo smerjo vetra (in širjenja ter odlaganja onesnaževal iz z emisijami onesnaženega zraka) in obrati glede na količino letnih emisij, ki so dolžni poročati o emisijah onesnaževal v zrak

V primerjavi z Revozovo tovarno Renault v Novem mestu bo obrat Magne na proizvedeno karoserijo izpustil v zrak skupno do več kot 2-krat več onesnaževal, od tega za do več kot 100-krat večjo količino niklja. V okolje kot kaže dobivamo okoljsko obremenjujočo tehnologijo, kjer je poudarek na stroškovni učinkovitosti in pod velik vprašaj postavlja navedbo župana občine Hoče-Slivnica da “bo lakirnica, ki je v prvi fazi načrtovana v Hočah, stopnjo novejša, sodobnejša.”

Delovno mesto v obratu Magne v Hočah bo do 10-krat bolj obremenjujoče za okolje z vidika negativnega vpliva na kakovost zraka kot je delovno mesto v Revozovi tovarni Renault v Novem mestu. Na delovno mesto v obratu Magne bo tako v zrak izpuščenih letno kar do 61 kg zdravju škodljivih onesnažil, v Revozu letna količina v zrak izpuščenih onesnažil na delovno mesto znaša »le« 6,3 kg.

Zaradi gradnje na kmetijskih zemljiščih je morala občina zagotoviti nadomestna kmetijska zemljišča, ki deloma predstavljajo tudi močvirnat gozd, ki ga bodo v izsekali in izsušili z agromelioracijskimi posegi, kar bo še dodatno negativno vplivalo tako na naravno okolje kot na podtalnico.

Glede na podatke v Poročilu o vplivih na okolje dobivamo v občino Hoče-Slivnica in vse sosednje občine Maribor, Ruše, Rače-Fram, Starše, Miklavž na Dravskem polju daleč največjega onesnaževalca zraka in ena od najbolj okoljsko oziroma z vidika onesnaževanja zraka obremenjujočih delovnih mest v državi.”

Predsednika slovenske vlade, gospodarskega in kmetijskega ministra to ne “moti”. Proti bi morali biti vsaj še ministrica za okolje in prostor Irena Majcen (celo inženirka kmetijstva, specialistka za okolje in prostor, za pridobivanje gradbenih in uporabnih dovoljenj, soglasij za posege v prostor), minister za kulturo Anton Peršak in ministrica za zdravje Milojka Kolar Celarc. Izgubljamo 6:0. Srečko Katanec bi nas potolažil, da nismo sposobni igrati 90 minut.

Oni “odgovarjajo”, mi pa jim odgovarjamo.

Slovenija hote nima perspektive visokotehnološke družbe

Namesto da bi Slovenija postajala visokotehnološka družba s perspektivo takojšnje zaposlitve za najbolj šolano mlado generacijo in celo preselitvijo tujih izobražencev k nam, je edini domet oblasti lakirnica, ki bo trajno zastrupljala ljudi in okolje.

Nujna je sprememba ustave s členom, v katerem bo jasno določeno, da na Slovenskem ni dovoljena nobena industrijska ali kakršna koli druga ali drugačna dejavnost s strupenimi, ljudem in njihovemu zdravlju, naravnemu okolju, rastlinstvu in živalstvu škodljivimi posledicami.

Tu se spomnim ministra za gospodarstvo Zdravka Počivalška in njegove izjave o ljubljanskih močvirnikih, ki da “rušijo ta projekt in želijo sesuti delovna mesta v Mariboru.«

Magna je globoko kulturni problem slovenstva, če še ne veste. To sicer niso glasbene drame Richarda Wagnerja, kjer se na simbolni ravni skriva pohlep po oblasti in bogastvu, kot smo videli v ravnokar končanem ciklu Nibelungov prstan.

Te kulture ni bilo ves čas samostojne Republike Slovenije, torej 26 let vladavine na primer dvojnega ali paralelnega bančništva, ko bi NLB lahko rešila problem varčevalcev zagrebške podružnice (in drugih) NLB takoj, kot sta predlagala Mate Granić in Lojze Peterle, pa so bančniki protestno skočili v zrak. Tedaj bi si razdelili obveznosti do 135 milijonov mark hranilnih vlog:“Pola mi, pola vi,” kot je predlagal Granič, Peterle pa strinjal, kot mi je nekoč povedal.

Že Lojze Peterle, prvi predsednik slovenske vlade, ni “mogel nič”, in zgodba se ponavlja “skozi” vse premiere in vlade do danes, ko dr. Miro Cerar prav tako ne “more nič”.

Kandidat za novega predsednika Republike Slovenije Borut Pahor je pred dnevi izjavil, da predsednik države ni vrhovna moralna avtoriteta, ampak vrhovna politična avtoriteta. To mu rad verjamem, namreč da on tako misli.

Sta pa še kakšna “dva Štajerca in en Primorc”; tu mislim na onega z Obale, ki ne more dobiti nobene nagrade, ker piše preveč jasno, kritično in pošteno. Ti so prepričani, da je politika brez morale obsojena na propad: sebe, naroda in države.

Nas bo v zadnjem hipu rešila mednarodna nevladna organizacija Alpe Adria Green ?

Magna, “zbriši”!

Magna, argumenti in zarotniški covfefe

http://www.casnik.si/index.php/2017/08/26/prejeli-smo-mnenje-andrej-cus…

http://www.casnik.si/index.php/2017/08/31/izjava-za-javnost-alpe-adria-…

http://www.casnik.si/index.php/2017/06/08/b-pozar-pozareport-groznje-km…

http://www.casnik.si/index.php/2017/05/31/siol-net-bojan-pozar-in-franc…

http://www.casnik.si/index.php/2017/08/30/prejeli-smo-protest-matjaza-h…

Marijan Zlobec

https://marijanzlobec.wordpress.com/2017/09/02/magna-simbol-slovenskega…

Komentarji (41)

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.
hanc (nepreverjen)

zgrešena investicija za slovenski narod....delavcev itak nega za to delo (bodo mogoče Bosanci, Hrvati, Madžari Bugari itd.), država pa da najboukšo zemlo (čeglij ma druge lokacije na razpolago) in naše pejneze za plačo za trij leta. Ge je tu pamet....da ekologije niti ne omenjamo!

Hkjj (nepreverjen)

Obvoznica okaulik ms tudi poteka na najbauksi zemlji.
Mater kak ste te tau dovolili?
:)

portil

Po tvojem bi obvoznico okoli Murske Sobote morali zgraditi skozi Skakovce ali...

In reply to by Hkjj (nepreverjen)

Tujec 2

Kmeteki, okoli avtocesta, letališče, železnica, spodaj prod ! in to je za vas najboljša zemlja ? Kje vi živite ? V Noriškem kraljestvu ?! Ko se pa gradijo avtoceste in trgovski centri res na dobri zemlji, vas pa to ne moti ! Dvoličneži !

portil

Preštej si članek, kjer omenjajo odpadne strupe. Pokaži nam podatek, da se je z izgradnjo avtoceste prekategorizirala zemlja v manjvredno. Ja, mariborsko letališče pa rejsan onasnažuje okolje! Vsakši teden 2x. Seveda ča ne štejemo cessne katere vzletajo in pristajajo na drugi strani piste.
Zakaj pa Magna ne gradi v Grazu? Zato, ker so družbeno odgovorni in hočejo dati delo tudi tistim slovenskim delavcem, kateri se nočejo voziti v Graz.

In reply to by Tujec 2

Tujec 2

portil, boš ti dal nezaposlenim ljudem v Mariboru in okolici delo ali jim ga bo dala Magna ? Upam samo, da zaradi takšnih lolekov kot si ti, ki imajo polno rit vsega , in svojim sodržavljanom ne privoščijo zaposlitev, ne bo Magna odšla na Madžarsko ! To hočeš ? Kaj bo tebe v Prekmurju motila ena tovarna v okolici Maribora ? Boš zaradi tega slabše spal, dihal slabši zrak, jedel manj mesa, ........ ? In preden pišeš neumnosti o Magni, si vsaj preberi kaj o njej. Na MMC - ju si imel veliko tega. Si prebral ?

portil

Nezaposleni v Mariboru se lahko prijavijo za delo v Magni v Grazu (mislim, da je zadnji razpis za delo še aktualen). Razlika je v vožnji na delo in v višini plače je dnevno 100 km več po avtocesti in minimalno 1000 eur več na mesec. Nekaj jih poznam, kateri se iz naših krajev vozijo v Magno, nikoli ne bi šli delat v Hoče. Kot slovenca me moti tovarna v Hočah zaradi onesnaževanja okolja. Samo ti tega tako ali tako ne razumeš. Tujec 2, si bil to ti pred eno uro v parku in sam s sabo govoril?

In reply to by Tujec 2

Tujec 2

portil, ti ne razumeš življenjskih stvari. Nimaš pa toliko časa in volje, da bi nekaj prebral, da bi ti bile stvari jasne, pa vseeno komentiraš in žališ ljudi, ki mislijo drugače od tebe ( in tvoje mišljenje je sto posta napačno ). V Grazu lahko dobi delo nekaj ljudi! Tu bi se postavila tovarna za 400 delavcev !!!!!!! na začetku, potem bo verjetno možnost za zaposlitev več tisoč ljudi !!!!!!! Kapiš ????? Te možnosti v Grazu ni ! Zakaj bi se delavci vsak dan vozili 200 km daleč, če lahko delo imajo tik pred nosom ??????? Bi ti užival, če bi se moral zaradi par idiotov, ki imajo polno rit vsega, vsak dan zaradi njih voziti 200 km daleč na delo in z dela ? Kaj ti vozači ne bi onesnaževali okolja z izpušnimi plini avtomobilov, ti zaskrbljeni okoljevarstvenik ? Te kot Slovenca ( piše se z veliko začetnico, da boš drugič vedel ) ne moti, da ljudje v Mariboru in okolici nimajo dela in živijo družine z otroci v revščini, da so ti ljudje večkrat lačni ???????????? Tvoja pamet niti ne seže tako daleč, da bi razumel, da bi se z razvojem te tovarne, širile tudi druge dejavnosti v okolici !!!! Glede na to, da nisi glih najbolj brihten, nam povej kaj delaš in član katere stranke si ! Bodi junak in to napiši, če si upaš. Če ne upaš, bodi tiho !

portil

Nič nisi komentiral večjo plačo v Avstriji. Delavci bi se lahko vozili v Graz posamično ali pa tako kot sedaj, ko se peljejo tudi štirje v enem avtu. Na tovornjak, ki bi pripeljal karoserije na barvanje pa ne gre več kot deset karoserij. Katere dejavnosti bi se širile v okolici? O povečanju zaposlitev v Hočah pa sanjate samo ti, cmerar in bademajster. Generalni direktor Magne iz Kanade je povedal, da se ne nameravajo širiti v Hočah, pa tudi, da bo dovoz karoserij potekal izključno po cestah.

In reply to by Tujec 2

Tujec 2

portil, KAKO JE LAHKO TA TOVARNA V GRAZU IN AVSTRIJCI TO PRENAŠAJO, PAR " PAMETNIH " LJUDI PA V SLOVENIJI TE TOVARNE NOČE ????????????? In najbolj ste proti tej tovarni tisti, ki sploh ne živite blizu te predvidene tovarne. Je v vaših glavah vse dobro ali samo izvršujete zapovedi pastirja ?

portil

Zakaj hoče Magna voziti karoserije 140 km daleč s kamioni, na katere gre največ deset karoserij, namesto da bi postavila obrat 5 km od matične tovarne? Zakaj noče, če pa Avstrijci to prenašajo? Tujec2 plenička je polna, zamenjaj jo!!!

In reply to by Tujec 2

Tujec 2

portil, nimaš pojma, pa se tu pameten delaš ! Lažeš , lažeš, lažeš !!!!!!!!!!!!! Tega generalni direktor ni izjavil, gladko si si to izmislil ! Preberi si vse o Magni, da ne boš nevednež ! Pa ne v Reporterju, Jajotovi - Orbanovi televiziji, pač pa v resnih medijih. Na MMC- ju jelepo pisalo, zakaj tovarne ne morejo postaviti v Avstriji, zakaj pri nas, kakšne dejavnosti bi nastale ob tovarni, dobesedno vse. Samo ti, butl, nisi nič od tega prebral ! DAJ, BEDAK, NAPIŠI KAJ DELAŠ IN V KATERI STRANKI SI ! Sicer je pa tako jasno : SDS ! Kaj si res tako zarukan, da ne moreš razumeti, da gre tu za NOVA DELOVNA MESTA ?! Tisti, ki delajo v Grazu, naj še dalje delajo tam, če imajo voljo, da se vsak dan vozijo štiri ure, namesto, da bi ta čas preživeli z družinami ! MORAŠ BITI PREKLETO ZARUKAN ČLOVEK, DA TI 500 EVROV MESEČNO POMENI VEČ KOT PA UREJENO ŽIVLJENJE Z DRUŽINO !!!!!!!!!!!!! Gnoj si in gnoj boš ostal. ČIMPREJ V PARLAMENTU SPREJETI ZAKON, DA SE TE KVAZI OKOLJEVARSTVENE ORGANIZACIJE, KJER JE PAR LJUDI ZELO DOBRO PLAČANIH IZ PRORAČUNA IN ZAJEBAVAJO NEZAPOSLENE LJUDI IN CELOTNO DRŽAVO, DA SE ODKLOPIJO OD DRŽAVNEGA PRORAČUNA!!!!!! Država plačuje ljudi, da ti isti ljudje zaustavijo investicije in nova delovna mesta ???!!! Pa tega svet ni videl. In kdo je sprejel takšne zakone ? Desne vlade ! AJDE, PORTIL, POVEJ, KAJ DELAŠ ! BODI MOŠKI IN IMEJ JAJCA !!!!!!! Jaz sem bil vodja proizvodnje in sem zdaj upokojenec. Ti ????????????

portil

Graz - Maribor je 70 km v eno smer. Avtocesta. Za vodjo proizvodnje oz. upokojenca je to 4 ure vožnje.
Moj sorodnik dela v Magni za tekočim trakom, pred kratkim je bil sprejet za nedoločen čas. 2000 eur plače. Kje je božičnica, pa še druge oblike plač?
Zakaj se pa ti tako brigaš za delavce iz Maribora, če se že jaz ne smem brigati za onesnaževanje tam?
V kateri stranki si pa ti? Desus - Indaslip
Če se sprašuješ kaj tako smrdi je odgovor znan. Indaslip

In reply to by Tujec 2

Tujec 2

Zanima me koliko je dobil avtor tega članka plačano od desne stranke.

čarni vrag (nepreverjen)

Tujec dva, ti si primitivec in spadaš kvečjemu v štalo, ne pa med civilizirane ljudi. Če takšni bedaki kak si ti napadajo Janšo, te že nemre biti slab. Obišči psihiatra, edino on ti lahko pomaga!

Tujec 2

portil, razdalja Hoče- Graz je 80 km, v obe smeri je 160 km, dvakrat skozi Maribor in čakanje na sopotnike, ja, dve uri zapravljenega časa vsak dan, mesečno je to najmanj 46 ur, letno najmanj 550 ur ali 23 dni ! 23 DNI BI LETNO LAHKO DELAVEC , KI BI DELAL V HOČAH BIL LAHKO VEČ Z DRUŽINO SKUPAJ NAPRAM TISTEMU, KI SE VOZI NA DELO V GRAZ !!!!!!!!!!!! Samo bedaku to nič ne pomeni. S tem, da je v Grazu delo za nekaj ljudi, v Hočah bi bilo dela za 400 ljudi, pozneje za več tisoč. Še vedno nisi povedal kaj delaš in v kateri stranki si. Se bojiš to povedati ? Jaz sem ti povedal. In še : nisem v nobeni stranki in nikoli nisem bil. Zakaj mi gre za ljudi v Mariboru in okolici ? Zato, ker jim želim, da dobijo zaposlitev in, da se z družinami rešijo revščine. Ravno nasprotno od tebe ! Ti jim želiš dalje nezaposlenost in revščino.Sram te bilo ! In še nekaj zelo važnega: TISTI, KI DELAJO V GRAZU S PRISPEVKI POLNIJO AVSTRIJSKI PRORAČUN, ČE BO TOVARNA V HOČAH, SE BO S PRISPEVKI IN DAVKI POLNIL SLOVENSKI PRORAČUN !!!!!!!!!!!!!!!!! Si sploh sposoben to razumeti ?

Tujcu 2 (nepreverjen)

Hmm če bi znau kaj, bi bil pameten, nej pa kar na pamet "prešti si na MMC,..."
Lakirnica bi se naj delala v Slivnici. Okoliške vasi že zdaj nimajo pitne vode oz. primanjkuje vode in so redukcije (zapira se voda od 22-6 ure), hrup je zaradi bližine AC, železnice, lokalne, zelo obremenjene ceste MB-SB, letališča,... neznosen. Onesnaženost zraka nadpovprečna, nevarnost za okolje in okoliške prebivalce se bo podvojila, da ne govorim o podobnih možnih nesrečah in požarih kot se je dogajalo prejšnje mesce. V glavnem, da se odstopi kmetijsko zemljišče (to je zemlja za kmetovanje) in država investira na desetine MIO EUR za avstrijske profite (Magna Slovenije ne bo 100 let vrnila te investicije v davkih, ker enostavno ne bo - DDV-ja, ker se dela za avstrijskega davčnega zavezanca, 0 iz davka na dobiček, ker se bo itak prefakturiralo iz SLO, ker je obdavčitev previsoka, prispevki delavcem - zelo malo, ker SLO delavcev skoraj ne bo (žal ni kadra in ljudje ne bodo šli delat iz A v SLO za polovično plačo), ... čista potrata našega denarja in degradacija okolja. To je isto kot če pavlinjek dobi denarno subvencijo za okolje, da "našprica" 1.500 ton več plastičnih palčkov.

Tujec 2

čarni vrag, sta si ti in Gost 5 zelo blizu ? Mislim, da se zelo dobro poznata.

Tujec 2

Tujcu 2, le kje si te bedarije in laži pobral ? Reporter, Požar, Janša - Orban tv ?

Tujcu 2 (nepreverjen)

katere bedarije?
- da bi naj bila Magna v Slivnici?
https://www.google.si/maps/search/slivnica+pri+mariboru/data=!4m2!2m1!4…

- da ni vode in so redukcije?
https://www.hoce-slivnica.si/objava/94170

- hrup, onesnaženost?
http://www.lex-localis.info/files/6cf6e3df-1c39-46fa-8734-b0779f66becc/…

- lastništvo Magna in avstrijska matična družba?
https://erar.si/prejemnik/81528108/#ustanovitelji

- nepovratna sredstva za plastične palčke s helikopterjem?
http://www.delo.si/zgodbe/ozadja/odgovorni-lisjak.html

Tujec 2 - ne ti meni o Janši in Požaru, tudi če si proti tem oportunistom še ne pomeni, da nisi bebec, malo preberi, kaj vse objaviš na spletu

Tujec 2

Še eno vprašanje za vas " desne " okoljevarstvenike : v bližini predvidene nove tovarne Magna v Hočah že obratuje lakirnica. Zakaj vas ta lakirnica nič ne moti ????????????? Kaj ta lakirnica, ki je zelo zastarela proti predvideni Magnini, ne onesnažuje okolja, za katerega se tako zelo borite. Vam povem, zakaj vas to ne moti ? Zato, ker je lastnik te lakirnice poznani član stranke SDS ! In je tudi član Odbora za varstvo .............. , ki je kričal in prižigal sveče pred sodiščem, ko so bile obravnave proti brezmadežnemu Janezki. Kdo vas ne bi spregledal. Le kaj je delal Orban pred kratkim na kongresu stranke SDS v Mariboru ? Čarni vrag, ti je to kaj znano ? Ti je kaj znano kdo poravnava dolg Janševe televizije ?

portil

Tujec 2 oziroma Pleničkar 1 ; Za to boš spet janeza čelavoga obtožo? Daj enkrat lažnivega, sesljajočega ali debelega. Bodi dedec, tudi če imaš pleničko.

Zakon o vodah
69. člen
(uporaba nevarnih snovi)
(neuradno prečiščeno besedilo)
(1) Minister lahko za objekte ali naprave iz 37. člena tega zakona predpiše posebne tehnične pogoje, ki se nanašajo na proizvodnjo, rabo, skladiščenje, pretovor ali prevoz nevarnih snovi.
(2) Gradnja objekta in naprave, ki je namenjena proizvodnji, v katero so vključene nevarne snovi in za katero je v skladu s predpisi na področju varstva okolja treba pridobiti okoljevarstveno soglasje, ter objekta in naprave za odlaganje odpadkov, je na vodovarstvenem območju prepovedana.
(3) Prevoz in pretovor nevarnih snovi na morju se ureja skladno s predpisi na področju prevoza nevarnega blaga in pomorskega prometa.

In reply to by Tujec 2

Tujec 2

Tujcu 2, kaj ti ne veš, da je občina Hoče - Slivnica ? Zdaj pa ti meni povej, kje ni hrupa ob avtocesti, železnici. letališču ! Mislim, da takšnega kraja ni. Ne vem, zakaj tu zraven Pavlinjeka mešaš. On z Magno nima veze. Tisto z DDV - jem in prispevki si pa čisto mimo brcnil. Ne vem, kje si to pobral. Če bo tovarna v Hočah ,bo ta tovarna plačevala prispevke za delavce v slovenski proračun , ne glede na to ali bo delavcu ime Janez, Janus ali Hans. Pa tudi delavci bodo plačevali v prispevke ne glede na to od kod prihajajo. Kaj nekateri res hočete, da v Slovenijo ne bo nobenega investitorja in za Slovence delovnih mest v bližini doma ? In, da se državna blagajna ne bo polnila ? Naj Slovenci živimo od trave in opazujemo, kako v Muri plavajo tri žabe ? Ali pa to delate po nalogu in plačilu nekoga ? Enkrat se že postavite v vlogo človeka, ki ne more dobiti dela in preživeti družine ! Doma pa deca lačna in bosa. In zdaj, ko bi končno lahko dobil delo, na vse načine nagajate, da do tega ne bi prišlo. Imate srce, ste ljudje ? Vem, imate polne riti, in tega ne morete razumeti. In nobene potrebe nimaš, da me v vsakem komentarju žališ !

čarni vrag (nepreverjen)

Tujec2. Tebi in tebi podobnim je za vse težave v Sloveniji kriv Janša in SDS. Tega sicer neprestano vlačijo po sodiščih, a v 25 letih niso uspeli skupaj spraviti niti ene sodbe. Popolnoma nesposobni. Ne vem koliko se ti razumeš na tehniko, izpuste in podobno. Sodeč po tvojih postih bolj malo. Čudno je, da se nihče ne vpraša zakaj bodo vozili školjke 80 km v Slivnico in nato nazaj v Graz na montažo. Maš ti kakšen pameten odgovor.

Tujec 2

čarni vrag, na tvoj bedasti komentar ne bom odgovarjal. Na MMC - si preberi zapise o Magni skupaj s komentarji, da boš približno vedel zakaj gre. Vse boš našel, samo moraš imeti voljo za branje in prebrano razumeti in si zapomniti !

Tujec 2

Za vse tiste, ki ne veste: lakirnica v Hočah že stoji ! To je ADK, solastnik in direktor te lakirnice je vidni član SDS in član Zbora za republiko. Zaradi te lakirnice ni bilo in ni nobenih problemov. Ni to malo čudno ? Kaj pravite " SDS naravovarstveniki " ? Če koga zanima, naj v Google vpiše: Friderik Čeček SDS, pritisne enter in bere ! Kaj praviš čarni vrag ?

portil

Tujec2, nika se ne javlaš, spodaj maš članek. Ti pa povej či so tou Jančijove novine ali...

PISMO BRALCA
Nevladnik o tem, zakaj ga moti načrtovana investicija Magne Steyr v Hočah
Magna Carta Libertatum je "dokument pobota med nepriljubljenim kraljem in uporniki" generacije, ki se poraja in je tako rekoč obsojena na izselitev, ker doma ne bo več dovolj delovnih mest. Že zdaj veliko mladih odhaja v tujino, na Štajerskem pa še več. Vizija vlade je kopičenje ekološko problematične industrije, za katero v tujini največkrat ni več prostora ali pa so investicije in dajatve za ekološko sprejemljivost previsoke.

Magna čaka, ali se bo kateri od stranskih udeležencev pritožil na okoljevarstveno soglasje Agencije za okolje za postavitev lakirnice v Hočah.
Magna čaka, ali se bo kateri od stranskih udeležencev pritožil na okoljevarstveno soglasje Agencije za okolje za postavitev lakirnice v Hočah. Foto: Reuters
Gurmansko obarvan dogodek
www.harmonija.eu/dogodki
Poroka, rojstni dan, piknik … tudi na prostem. Za nepozabne trenutke!
Avtor pisma, ki ga objavljamo v originalni obliki, je Andrej Čufer, arhitekt in član upravnega odbora Alpe Adria Green (AAG). Gre za nevladno organizacijo, ki je prejšnji teden izglasovala pritožbo na okoljevarstveno soglasje Magni Steyr za gradnjo lakirnice v Hočah. Ker Magna grozi, da bo v primeru pritožbe (in posledičnega podaljšanja postopkov) naložbo selila na Madžarsko, se AAG zdaj z državo pogaja o možnostih, s katerimi bi se pritožbi izognili.
Glasovanje v AAG je sicer pospremila novica, da je Čufer na dan glasovanja klical v Magno Steyr in ji ponujal svojo rešitev za gašenje požarov v predorih. Kasneje je glasoval za pritožbo na soglasje Magni. Čufer je za Finance dejal, da ni ničesar ponujal, temveč jih je le obvestil, da rešitev obstaja. Več v članku Je imel član Alpe Adria Green poslovni interes pri Magni?.

"Ekološki teroristi", kot nas imenuje minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek, strokovnjak za tobogane, nismo proti Magni. Trdimo pa, da je bolje da postavi v startu celotno proizvodnjo linijo, ne samo najbolj ekološko problematičen del. Naj se res vgradi moderno tehniko, ne pa nekaj "na juriš", dovolj dobro za na "Balkan".

Ne bom se spuščal v primernost te lokacije v Hočah pa bi se po stroki tudi lahko. Je lokacija ob letališču, kjer se učijo letat tuji »ščinkavci«, res primerna iz varnostnega stališča? Ko si v Mariboru v centru mesta in ti vsega nekje 200 metrov ali pa še nižje zakroži potniško letalo nad glavo, bi človek morda pomislil tudi na te nevarnosti. Vsekakor pa so na taki lokaciji omejitve glede višine gradnje, primernih materialov, ki bi lahko povzročali odbleske…

Požarna varnost

Zaradi serije velikih požarov (Mercator, Kemis…) smo preverili koncept gašenja v lakirnici, ki je objekt, s povečano požarno nevarnostjo. Očitali so mi korupcijo.

Primer: Požarno varnost so naknadno definirali po zahtevi gospoda Marinčka (govora je o pogodbi Magne, države in Slovenskega e-Foruma, ki ga vodi Gorazd Marinček, glede zahtev nevladnikov, ki naj bi jih Magna upoštevala v okoljevarstvenem dovoljenju, op. a.) kot “German standard” ("nemški standard", op. a.). Ta oznaka je tako široka kot “Made in Germany”. Celotna pogodba, kjer so zapisane zahteve, pa kot "neobvezujoča".

Investitorjem je potrebno dati jasne smernice, ki naj začnejo veljati pri nas, da ne bo spet Kemis..., in ne potem, ko je objekt izveden, spreminjati zahtev, povečevati stroškov in jim dobesedno težiti z inšpekcijami in/ali pa pri večjih projektih pristati na nedopustne kompromise kot v Kemisu. Definirati je treba minimalne standarde za varnost po klasifikaciji Nemškega inštituta za standardizacijo (DIN).

Po preverjanju pri Magni, pri prokuristu slovenskega podjetja Magna Steyr Davidu Adamu, je bilo ugotovljeno gašenje s požarno zaščito za gašenje z vodo, tako imenovanim šprinklerjem, ter ogljikovim dioksidom (CO2), ki je v svetu v nekaterih državah za novogradnje že tudi prepovedan, ker zaduši ljudi. V obstoječih objektih pa ga nadomeščajo.

Nadomešča ga vodna megla in še novejši sistem s tako imenovanim hypoxi zrakom. Gre za zrak z manj kisika, "himalajski zrak". Ta omogoča dihanje, onemogoči pa požar in ne povzroča prav nobene škode pri gašenju.

Ogljikov dioksid je tri generacije zastarel princip gašenja, skoraj tako, kot bi rekli, da boste gasili s halonom štiri generacije nazaj, ki je prepovedan mislim, da že povsod, razen v Severni Koreji, ker povzroča ozonsko luknjo.

Preberite še:

Marinček se nezadovoljen vrača v pogajanja z Magno in državo

AAG piše seznam zahtev državi, za pritožbo še teden dni časa

Kako poteka delo v moderni lakirnici

To ni samo barva, moderne karoserije so tudi kemično zaščitene, tako aluminijaste kot železne. Torej gre za velike kopeli in bazene. v katere se potaplja karoserije. Potem bi sklepal, da govorimo o veliki galvani ali bolj strokovno kataforezi in je le zadnja faza lakiranje, mar ne. No, o galvani in kemiji ni bilo govora nikoli v medijih. No, tudi kemija in odpadki so obvladljivi in vse je mogoče "varno" odpeljati na sežig zopet in spet v Avstrijo. Skrbi me logistika, da nevarne odpadke ne bi najprej peljal v Vrhniko kopičit, pardon skladiščit in šele potem na Dunaj na sežig.

Logistični stroški: pri letni seriji 200.000 vozil bi morali pri 250 delavnih dnevih pobarvati na dan 800 vozil. Ker jih bo po besedah Jorga Hodaliča 6 na tovornjak, to pomeni 133 tovornjakov na dan, gor in dol. Če je strošek ene vožnje avtomobilske školjke 25€ je to 50€ na avtomobil za vožnjo gor in dol, skupni strošek 10.000.000 evrov ali na delavno mesto 24.752 evra. V tej ceni še ni zajet strošek posebnih tovornjakov ali vagonov, če se bojo odločili za prevoz z vagoni.

Kako bi prihranili logistične stroške? Prva možnost bi bila delo v Avstriji, 404 delavce je mogoče udobno peljati z osmimi avtobusi na delo v Gradec gor in dol in imajo boljšo plačo v Avstriji po avstrijski zakonodaji, boljšo zdravstveno oskrbo brez čakalnih dob. Se ve, tovarno si želimo pri nas, vsaj politiki.

Druga možnost pa je gradnja nove lakirnice pri nas. Država prispeva 18.600.000 evrov subvencije, kot so prispevali pred leti tudi Revozu, to pač ni skrivnost. Kar je 46.039 evrov na delavno mesto, kar niti ni malo in je tudi malo podjetnikov, ki bi dobili tak državni vložek. Na prst bi rekli, da jim država pokloni denar za plače za prve dve leti, ko se bo delavna sila še uvajala.

Pod njenim oknom?

V Ljubljano je vlada, Magna ali kdo drug poslal reprezentativno skupino delavcev, ki so se s transparenti in lepljenjem letakov izkazali svoje želje pred vrati naše nevladne okoljske organizacije Umanotera. Vsekakor njihova legitimna pravica in civiliziran nastop za medije. Zmoti pa dejstvo da na posnetkih ni videti prav nikogar, ki bi bil premierno star, da bi bil zanimiv »Štof« kot bi rekli zgornji Štajerci. Recimo, da so potencialni delavci v petek zaposleni in so poslali svoje starše ali celo dedke in babice na izlet v Ljubljano.

Minimalni požarni standardi. Obvezni lovilci gasilne vode da ne bo spet Vrhnika.

Zahtevamo uporabo deževnice iz parkirišč in po možnosti zelenih strehe, kar bo »siva voda« zmanjšala porabo pitne vode, tako danes razmišlja vsaka mlada družina ko gradi hišo. Je to zahtevati preveč za multinacionalko, če bo delala v Hočah morda že naslednje leto eko električna vozila?

Če država ni dovolj strokovna je potrebno povedati to naglas, ko je čas pogajanj in je potem projekt na koncu zgrajen boljši, varnejši, lahko celo cenejši in vsem v zadovoljstvo. Mar se nismo ničesar naučili iz Kemisa in podobnih zgodb?

Čas za možno zeleno stranko

Čas bi bil, da bi v Sloveniji dobili strokovno in močno zeleno stranko, ki bi bila kazalec na tehtnici med rdečo in črno in bi namesto zunanjega ministra in predsednika DeSUSa Karla Erjavca odločala o usodi naših koalicij. Minister Erjavec ni znal postaviti smetnjakov, ni znal držati jezika za mejo in ni znal postaviti pralnega stroja na skupen hodnik, zato ni primeren, da bi odločal o slovenski meji, kaj šele o koalicijah.

Ne more za odplačilo kredita za gradnjo 37 kilometrov za en tir ali celo 41 kilometrov predorov za dva tira na »drugem tiru« dajati podpore predsednik Zveze društev upokojencev Slovenije, gospod Janez Sušnik, in upokojenci. Z vsem spoštovanjem, bolje bi bilo vprašati v osnovni šoli, kje bojo plačevali kredite projektnemu podjetju za gradnjo drugega tira 2TDK celo življenje in bi znali izračunati da je bolje en predor, dolg 4,1 kilometrov, samo 10 odstotkov tistega, kar nam želi zgraditi vlada.

Dejstvo pa je, da je potrebno v državi doseči določene bolj resne okoljske standarde, kot da reče gospodarski minister, da potrebujemo “greenfield” naložbe in vlagatelju reče: “Tukaj imate zelen travnik”. Uradniki pa nato po nekaj mesecih napišejo samo: “Na njem, delajte kar hočete”.

Vse je mogoče izpeljati, tudi hitro, če je strokovnost in če veljajo argumenti in se izberejo najboljše rešitve za Slovenijo, njene prebivalce, mesto in svet.

Andrej Čufer uni. dipl. inž. arhitekt MBA
Član upravnega odbora AAG

Mnenje izraža stališče avtorja, in ne nujno tudi uredništva Siol.net.

Vir: http://siol.net/siol-plus/komentarji/nevladnik-o-tem-zakaj-jih-moti-nac…

Tujec 2

portil, to je mnenje " okoljevarstvenika", ki je plačan iz državnega proračuna. Nikjer ni dokazano, da ima prav. Čudni so njegovi klici v Magno. Denar je hudič ! Še vedno nisi napisal kaj delaš. Kaj si brez jajc ? Upam, da ti ni ime Andrej.

Tujec 2

portil, kako pa kaj žabice in ribice v blejskem jezeru ? Te tudi to zanima ? Imajo dovolj hrane in kisika ?

Tujec 2

Andrej, sem slišal, da popuščate. Kak te to ? Tisto, kar ste pisali in galamili, ne velja več, ali kako ?

Tujec 2

portil, Andrej, Marijan, bioplinarna v Lendavi vas ne moti ?????????????

Tujec 2

Evo, tak je to. Ko tem ljudem, ki so proti delovnim mestom v bližini Maribora, postaviš konkretna vprašanja, jih megla vzame .

Tujec 2

Iz skrivališča vun zijajo in minus dajejo. Nimajo pa jajc, da bi kaj napisali !

portil

Tujec 2 oziroma Pleničkar 1 ; dejstva na požarreportu. Tvoj komentar!?

Magna - novi dokumenti, popolni preobrat. Država na polno kršila Zakon o vodah, zato se Magna seli na sodišče.
Bojan Požar, Ljubljana, Hoče, 13.09.2017 07:00Objavljeno: Posli & FinanceKomentarji: 0Ocena: Galerija slik: 2
Čeprav sta predsednik vlade Miro Cerar in minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek že včeraj, potem ko je sporno okoljevarstveno soglasje za projekt Magna Steyr v občini Hoče - Slivnica (razvpiti projekt Magna Nukleus) postalo pravnomočno, na hitro izjavila, da zdaj "ni več ovir" za začetek gradnje Magnine lakirnice (to sta izjavila, čeprav Magna še nima gradbenega dovoljenja), pa so dan prišli novi uradni dokumenti, ki nakazujejo popolni preobrat. Pri pregledu zgodovine nastajanja okoljskega soglasja na Agenciji republike Slovenije za okolje (Arso) se je namreč izkazalo, da je država, natančneje, gre za Arso in Direkcijo za vode, oziroma Ministrstvo za okolje in prostor, pri izdaji okoljskega soglasja drastično kršilo Zakon o vodah (vir), natančneje - 69. čen Zakona o vodah. Ta člen zakona Zakona o vodah namreč izrecno prepoveduje kakršno koli gradnjo objektov in naprav, namenjenih proizvodnji, v katero so vključene nevarne snovi in za katero je v skladu s predpisi na področju varstva okolja potrebno pridobiti okoljevarstveno soglasje. Gradnja takšnih objektov, pa tudi objektov ali naprav za odlaganje odpadkov, je na okoljevarstvenem območju absolutno prepovedana (faksimile)!
To je 69. člen Zakona o vodah, ki so ga pri Magni Steyr čudežno spregledali vsi državni organi.
To je 69. člen Zakona o vodah, ki so ga pri Magni Steyr čudežno spregledali vsi državni organi.
Da gre pri projektu Magne Nukleus za nevarne snovi, pač ni nobenega dvoma. To priznava tudi sama Magna Steyr, kot navaja samo Poročilo o vplivih na okolje (PVO), ki ga je po naročilu Magne Steyr napravil zdaj že kompromitirani "ekolog" Jorg Hodalič. Hodalič je svojem poročilu izračunal, da bo Magna Nukleus na leto sproducirala najmanj 928 ton nevarnih odpadkov, ali 3,2 tone nevarnih odpadkov na dan! No, nevarnih snovi bo sicer precej več, ker jih večino porabijo v proizvodnem procesu. Da gre pri projektu Magne Nukleus za nevarne snovi je seveda potrdila tudi Arso, zato je Magna tudi morala pridobiti okoljsko soglasje.
Da se bodo obrati Magne Nukleus gradili na vodovarstvenem območju, in to celo ožjem, pa je uradno potrdila Direkcja za ceste, v tako imenovanem vodnem soglasju (faksimile), ki ga je 7. avgusta izdelala za potrebe okoljskega soglasja in posredovala na Arso.
DRŽAVA ČUDEŽNO SPREGLEDALA ZAKON O VODAH ...
Toda pozor, vsi našteti državni organi so kakor "spregledali" prej citirani 69. člen Zakona o vodah, ki tovrstno gradnjo na vodovarstvenem območju izrecno prepoveduje, in to brez izjem! Kar posledično pomeni, da so vsa dosedanja soglasja za Magno Steyr praktično nična, kar pa bo - seveda - odločalo (upravno) sodišče.
... ZATO SE MAGNA ZDAJ SELI NA SODIŠČE
Na upravno sodišče pa se zdaj seli tudi temeljni akt, potreben za gradnjo projekta Magna Nukleus - to je Očinski prostorski načrt občine Hoče - Slivnica (OPN), ki je - kot vidimo šele zdaj - sprejet v nasprotju z Zakonom o vodah. Na zemljiščih, ki jih ta OPN daje Magni Steyr, je namreč - na podlagi Zakona o vodah - izrecno prepovedano graditi lakirnice in podobne industrijske obrate. Vse to posledično pomeni, da se projekt Magna Nukleus vrača daleč daleč nazaj, šele v prvo fazo.
Drugo vprašanje pa je, kako je mogoče, da so vsi ti državni organi spregledali Zakon o vodah?! In to organi vlade Mira Cerarja, ki je pravico do vode dala celo v ustavo ter ustanovila posebno Direkcijo za vode?! Hm, vladni cinizem prve vrste!
NE SAMO CINIZEM VLADE, ZELO VERJETNO TUDI KORUPCIJA
Toda zelo verjetno gre tej kolektivni kršitvi Zakona o vodah za veliko korupcijo, povezano s projektom Magne Steyr. Zato na spletni Arso tudi ni bilo objavljeno okoljske soglasje in druga dokumentacija, sicer bi se vse te kršitve lahko odkrile že prej. Kar je praktično še en dokaz suma načrtne korupcije. In zato se tudi že pripravljajo kazenske ovadbe zoper odgovorne osebe na Arso, na Direkciji za vode ter na Ministrstvu za okolje in prostor.
Opomba: vsi dokumenti, na katerih temelji ta članek, so dostopni kot informacije javnega značaja.

Razkritje: zaradi evidentne kršitve Zakona o vodah pri sprejetju novega Občinskega prostorskega načrta občine Hoče - Slivnica se v pravne ter upravne postopke okoli Magne Steyr vrača tudi avtor teh vrstic, kot lastnik nepremičnine v občini Hoče - Slivnica. Tako bo skupina lastnikov nepremičnin iz Hoč že v prihodnjih dveh ali treh tednih na upravno sodišče vložila tožbo - za razveljavitev nezakonitega občinskega prostorskega načrta. Hkrati s (pri)tožbo bo vložen tudi predlog začasne odredbe za zadržanje izvajanja - očitno nezakonitega - občinskega prostorskega načrta, ki na rodovitno zemljo v občino Hoče - Slivnica nezakonito "spušča" Magno Steyr.

Vir: http://www.pozareport.si/?Id=posli&View=novica&novicaID=23002

In reply to by Tujec 2

Tujec 2

Tak ste močni in pametni bili, zdaj se pa ne boste pritožili ???!!! Kaj je to z vami ? Ste se posrali ?

Tujec 2

Andrejček, zdaj, ko si videl, da ne moreš z glavo skozi zid, pa rep med noge. Le zakaj si pred nekaj dnevi tako močan bil na portalu ? Za lastno promocijo ali po nalogu koga ?

Tujec 2

polrit, saj sem ti rekel, da so pozareport, Reporter, Demokracija, Janezkova - Orbanova televizija res taki zanesljivi in objektivni mediji, da jim samo Janezkove ovce verjamejo in ena med temi ovcami si tudi ti. Si dvakrat plačan ? Od države ( kot član organizacije za mešanje megle ) in od najbolj " poštene " stranke ? Še vedno nimaš toliko jajc, da bi napisal, kaj delaš. Sicer je pa tako jasno, da si član organizacije za mešanje megle . Lepo je vam, ki živite v Nordijskem kraljestvu, samo, ko boste zopet v resnično življenje prišli ( in nekoč boste zagotovo ) ste najebali.

portil

Tujec 2 oziroma Pleničkar 1 ; in to je tvoj komentar na poslani članek. Pošlji na kakšen link, ki potrjuje tvoje navedbe o Magni, 74. čl Zakona o vodah,... Pa pleničko menjaj

In reply to by Tujec 2

Tujec 2

portil, kako te ni sram, da si proti temu, da nezaposleni ljudje dobijo delo in, da lahko družine teh ljudi normalno zaživijo ? Ja, tudi takšne izmečke, kakršen si ti, imamo med ljudmi.

Tujec 2

portil, si ti Habjanič ?

S klikom na gumb Komentiraj se strinjate s pravili komentiranja.